Ik heb 't dreigement gelezen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/Roeldriesvink
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe komt het dat ik nooit meer wat nieuws over Silverlady hoor?
Haar computer is 3 weken lang kapot.quote:Silverlady is er niet de aankomde 3 weken Haar computer is kapot dus dj's die haar willen vervangen graag melden bij dextro ook neem ik alleen de zaken waar deze 3 weken dus voor alles bij dextro zijn dankjewel. voor u begrip
Jouw theorieën bevatten meer gaten dan het onderste gebit van De Silverlady.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Silverlady faked een computerstoring, en Django is ook verdwenen uit dit topic...complot zeg ik!
Puike vergelijking.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jouw theorieën bevatten meer gaten dan het onderste gebit van De Silverlady.
Ja, jij zal alles weten over de gaten van Silverladyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jouw theorieën bevatten meer gaten dan het onderste gebit van De Silverlady.
quote:
Helemaal super interview!quote:
Iedereen maakt fouten, zelfs Petro.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Toch wel schokkend dat alcohol en vreemdgaan, ik had dat helemaal niet achter Petro gezocht.
Ik vind dit laag. Alsof iemand zoals Peter advies nodig heeft van jou! Een beetje respect voor iemand die al jaren meedraait. Peter is niet zo'n lady-killer als Wout van der Lei, toegegeven. Maar dan hebben we het ook wel over iemand, niet iedere zanger heeft de looks van Wout. Daar kan Peter verder niets aan doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beste Peter, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je zingt vals, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel muzikale collegas ergen zich dood aan je clips op TV Oranje, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.
Iedereen wist 't...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt hiermee toch wel duidelijk dat het me eigenlijk om de tietjes ging.
Mooi, die elegante zwaaibewegingen van Jan tijdens het 'zien de wolken gaan'-gedeelte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe single van Jan Warringa is uit!
Ik zag ze niet zo snel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt hiermee toch wel duidelijk dat het me eigenlijk om de tietjes ging.
Hoe bedoel je nietes deze fred van hierboven is nep ik ben fred van jbsoundquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat is Fred van jbsoundgouda. Ook bekend als de welles/nietes-geluidsman van Ben Cramer.
Deze clip is in mijn stad opgenomen, gênante shitquote:
Jouw inner pedo bear heeft een taalcursus nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sharon Dee...ik weet het niet. Inner pedo bear schreewt : TO OLD
Nee hoor. Hier onze plaatselijke trots, de Teddyboys.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Falco het volgende:
Waarom komen al die toppers uit het noorden van Nederland?
Dit is gewoon een gemiddeld carnavalsnummer hoorquote:
Inner Pedo bears hebben wel meer problemen dan alleen taal. Acceptatie, ook zo ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Jouw inner pedo bear heeft een taalcursus nodig.
Het is me dan ook meer om die vieze Johnny Gold te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gemiddeld carnavalsnummer hoor
De clip is dan wel weer lekker gek
Verderverderverder is alles goed Fred?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nietes deze fred van hierboven is nep ik ben fred van jbsound
Jammer, alweer weg.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:42 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clip van de zingende kinderontvoerder, Martin Melro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |