Dat is Fred van jbsoundgouda. Ook bekend als de welles/nietes-geluidsman van Ben Cramer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Kennen jullie Zanger Dextro al?
DJ Dextro van Silverlady Radio is nu ook zanger geworden!
Hij is op Silverlady Radio uitgeroepen tot Ster van de Week!
[ afbeelding ]
Jij bent toch dat ene account die overal zegt: "Nu eraf halen anders klaag ik jullie aan"?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef jbsoundgouda het volgende:
Helemaal super dat ik ook deze rubriek wordt genoemd.
Stoefen met de air van een ander, dat is zijn grootste passie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat is Fred van jbsoundgouda. Ook bekend als de welles/nietes-geluidsman van Ben Cramer.
Beste Peter, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je zingt vals, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel muzikale collegas ergen zich dood aan je clips op TV Oranje, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.quote:
Zonder dit te lezen zat ik net naar deze comment te kijken... Puur toeval. Of is er meer aan de hand?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beste Peter, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je zingt vals, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel muzikale collegas ergen zich dood aan je clips op TV Oranje, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.
quote:PeterBres (17 minutes ago)
Wil je bij deze het fragment wat je op youtube hebt gezet erafhalen wegens rights heb je geen toestemming gekregen, en verwacht en korte tijd deze te deleten anders maken we hier werk van, jou de keus clip PETER BRESIL - HET HEEFT GEEN ZIN.mp4.zip.ex
Harde dreigementen wel. Nu maar hopen dat Roeldriesvink niet zwicht voor de Beul van Wildervank.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/Roeldriesvink
[..]
hallo weghalen deze reactie wegens rights heb je geen toestemming gekregenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Harde dreigementen wel. Nu maar hopen dat Roeldriesvink niet zwicht voor de Beul van Wildervank.
Ga je het er serieus afhalen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.youtube.com/user/Roeldriesvink
[..]
Ik ben Roel Driesvink niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga je het er serieus afhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |