Iedereen wist 't...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt hiermee toch wel duidelijk dat het me eigenlijk om de tietjes ging.
Mooi, die elegante zwaaibewegingen van Jan tijdens het 'zien de wolken gaan'-gedeelte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe single van Jan Warringa is uit!
Ik zag ze niet zo snel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef eleusis het volgende:
Het wordt hiermee toch wel duidelijk dat het me eigenlijk om de tietjes ging.
Hoe bedoel je nietes deze fred van hierboven is nep ik ben fred van jbsoundquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat is Fred van jbsoundgouda. Ook bekend als de welles/nietes-geluidsman van Ben Cramer.
Deze clip is in mijn stad opgenomen, gênante shitquote:
Jouw inner pedo bear heeft een taalcursus nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sharon Dee...ik weet het niet. Inner pedo bear schreewt : TO OLD
Nee hoor. Hier onze plaatselijke trots, de Teddyboys.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Falco het volgende:
Waarom komen al die toppers uit het noorden van Nederland?
Dit is gewoon een gemiddeld carnavalsnummer hoorquote:
Inner Pedo bears hebben wel meer problemen dan alleen taal. Acceptatie, ook zo ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Jouw inner pedo bear heeft een taalcursus nodig.
Het is me dan ook meer om die vieze Johnny Gold te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gemiddeld carnavalsnummer hoor
De clip is dan wel weer lekker gek
Verderverderverder is alles goed Fred?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nietes deze fred van hierboven is nep ik ben fred van jbsound
Jammer, alweer weg.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:42 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe clip van de zingende kinderontvoerder, Martin Melro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |