Jáááá ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dit is fokking toevallig, allebei tegelijk.Bloedtoppers.
Hoop het niet.quote:
Ik ga steeds meer alleen staan, maar ik blijf Fonz in mijn hart houden, over 30 jaar heeft ie dezelfde creds als Armand let maar op!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Hé maar leuke tipHeb ze nu op Youtube
![]()
Yann Tiersen kon ik ook erg waarderen. Lucky Fonz is niet echt iets voor mij denk ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Lucky Fonz is niet echt iets voor mij denk ik
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer alleen staan, maar ik blijf Fonz in mijn hart houden, over 30 jaar heeft ie dezelfde creds als Armand let maar op!
Ja, prima hoorquote:
Nee, ik ken het niet. Ik ga Youtube even vragen hoe of watquote:
nope totaal geen last, maar begon ook niet heel vroegquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, prima hoorHad jij last van de gladheid vanochtend?
[..]
Nee, ik ken het niet. Ik ga Youtube even vragen hoe of wat
Ohww okquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nope totaal geen last, maar begon ook niet heel vroeg
Die snap ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet alleen aan die abrikoos.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz zou Armand ook gehaat hebben in de jaren 60.
Just sayin'.
Hier komt Kip Paard Koe vandaan:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Want Want -Kip Paard Koe. Ah daar kwam het onderschrift van Lutte vandaan
Het klinkt al een stuk leuker dan Fonzzzz
Oh dat hebben ze goed gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier komt Kip Paard Koe vandaan:
Dat liedje is zooooo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
Bella, deze is voor jou...
Dit lied vind ik wel heel erg leuk trouwens. Zó bitter
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, dat James Blake-nummer![]()
Mooi![]()
Ik hoor het nu pas
Je scoort veel punten vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, dat James Blake-nummer![]()
Mooi![]()
Ik hoor het nu pas
Die tekst, ik vind het zo grappigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje is zooooo goed.Heb zoiets totaal niet meegemaakt, maar ik leef gewoon helemaal mee.
Ja, zo'n rauwe stem en dan zie je zo'n gemanicuurd mannenmodel uit Gleequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!! Ik heb er al een paar orgasmes aan besteed, fantastisch nummer! Alleen beetje anti-climax als je de zanger ziet, ik dacht een lekkere sterke vent, krijg je zo'n sulletje.
Welke is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
padaddummmm
Ooooohhhh I'd kill forr itttt, kill for itttttttttttttttt
Ja die zijn leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
En even voordat ik het vergeet, nog een Leo Blokhuis tip voor Miauw: The Asteroids Galaxy Tour.
Dat heb je gewoon, koester het, show het, tieten vooruit lipjes getuit, you know the works. Nu echt weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk
En hoezo ben ik, of all people, mysterieus?
Wie is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
AAHHHHHHH ik heb mijn jeugdheld ontmoet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon, koester het, show het, tieten vooruit lipjes getuit, you know the works. Nu echt weg.
Wie zie jij hier zichzelf schamen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat het nog over schaamplaten trouwens?
Niet zeiken, gewoon doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde een youtube linkjes dumpen, wat miss onder de noemer 'schaamplaat' kon vallen. Maar laat dan maar
Ja maar kom op, Blofquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik schaam me eigenlijk nooit voor iets wat ik leuk vind. Dat is zo ongelofelijk dom.
Dansen aan zee, Hier aan de kust, Blauwe ruis.quote:
Afschuwelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dansen aan zee, Hier aan de kust, Blauwe ruis.
"laten we een nummer voor AIDS-weesjes schrijven. Goh laten we het 'Wijd Open' noemen, das vast gepast"quote:
Een mooie dag, Omarm mequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dansen aan zee, Hier aan de kust, Blauwe ruis.
Ja maar waarom schaam je je daar voor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien wel meest geniale opening van een concert ooit. Wat er aan vooraf gaat;
Wel passend dat jij een van hun meest depressieve liedjes het mooist vind.quote:
Phil Collinsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar waarom schaam je je daar voor.Boeit toch niet.
Straten lijken te huilenquote:
Hahaha ik vind het niet deprimerendquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel passend dat jij een van hun meest depressieve liedjes het mooist vind.
''Het is een mooie dag, een moooooooie dag. Voor de dood.''
Nee, BAM! Dicht, klaar. Dat vind ik werkelijk het meest hatelijk nummer van de 90s zo'n beetjequote:
Slash doet me niet zoveel. Sorry.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
MAAR JULLIE MOETEN DUS EVEN ALLEMAAL OP DIE VAN SLASH EN MJ KLIKKEN. DIE IS ECHT GENIAAL MENSTRUAAL FENOMENAAL !
Onderweg...ja....heel vervelend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, BAM! Dicht, klaar. Dat vind ik werkelijk het meest hatelijk nummer van de 90s zo'n beetje
Ja ho, ik vind het ook niks!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, BAM! Dicht, klaar. Dat vind ik werkelijk het meest hatelijk nummer van de 90s zo'n beetje
Ik ook eigenlijkquote:
Oh, die vind ik net wat minderquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijkCan't stop loving you
Deze dan;quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Slash doet me niet zoveel. Sorry.
quote:
Easy Lover of néé die heel dramatische ehm 'Against all odds' en natuurlijk ook 'Groovy Kind of Love'quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk
Nu pak je net diegene die ik het kutste vind, ik heb wel een keer naar zijn nieuwe cd geluisterd, maar ik kon er gewoon niets mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze dan;
Dat doet zij toch ook beter dan
Now I had the time of my life
BAM! DIRTY BIT
Ja.quote:
Ja, de enige fatsoenlijke tekst die ze ooit geschreven hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel passend dat jij een van hun meest depressieve liedjes het mooist vind.
''Het is een mooie dag, een moooooooie dag. Voor de dood.''
The dramz. Toen ik 14 was kon ik me er ook al goed in vindenquote:
Wat is dat ook alweerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
SOME PEOPLE SAY I LOOK LIKE ME DAD
Ohhh leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Dit liedje luister ik veel naar lately.
Oh vooral die Ierse dansjes vond ik zo vreselijk!quote:
Ik nu nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The dramz. Toen ik 14 was kon ik me er ook al goed in vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Jelle
quote:
Oh jaquote:
Dat waren ook Nederlanders of niet?quote:
Ik vind dit niet echt iets toevoegen Ll...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
THERE AINT NO PARTY LIKE AN S CLUB PARTY
BAM!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt iets toevoegen Ll...
Nee, Engels/Amerikaans. Die ene die ik net postte zijn hoorbaar Nederlandsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat waren ook Nederlanders of niet?![]()
Nee sorry hier trek ik de streep.quote:
Het kan erger;quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee sorry hier trek ik de streep.
Oh ja die bedoel ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
Nééééé, dit was erg!Ook zooo veel make-up!
Hahaha inderdaadquote:
Dat blijft altijd gewoon geniaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die beat, die close-up, die make up.
Deze vind ik geweldig!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die beat, die close-up, die make up.
Ik kom precies op tijd binnen.quote:
Ik vond hun altijd zulke mooie meiden, in tegenstelling tot sommige groepjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
Nééééé, dit was erg!Ook zooo veel make-up!
Deze jajajajaquote:
Skrikkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Bom was ook nog goed te doen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Bom was ook nog goed te doen
Ik dacht er aanquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat jij hun hoogtijdagen nou nog bewust hebt meegemaakt
Ja, dat weet ik ook nog, een nichtje van me had daar alle CD's vanquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat jij hun hoogtijdagen nou nog bewust hebt meegemaakt
Geweldig!quote:
Doe Maar is echt goed iddquote:
Minstens 17 zelfsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Alleen zo zorgwekkend dat hij zingt "Je leek zo mooi en bijna 17" of iets in die trant.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Avey het volgende:
Doe Maar
Waarom is Nederlandse muziek zo afschuwelijk?
Echt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Avey het volgende:
Doe Maar
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Avey het volgende:
Doe Maar
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Avey het volgende:
Doe Maar
Ja, die zocht ik!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is qua tekst écht ongeëvenaard
Ik durf niet te klikken, is het een woonwagenkamperzangert?quote:
Oh, deze vind ik stom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is qua tekst écht ongeëvenaard
Nee, meer Amsterdamse kroegtijgert.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, is het een woonwagenkamperzangert?
Haten op Nederlandse muziekquote:
Alleen maar omdat het Nederlands isquote:
Wie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 geniale kroegzanger uit 020
Drrrriesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 geniale kroegzanger uit 020
Nee omdat het allemaal crap is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het Nederlands is?
De Dijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Doe Maar
Het Goede Doel
The Scene
Golden Earring
Saturday night ookquote:
Dit klik ik gewoon niet eens aanquote:
DONDERSNOL!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit klik ik gewoon niet eens aan
4x *RIL*quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Doe Maar
Het Goede Doel
The Scene
Golden Earring
Voltooid Verleden Tijd vind ik echt prachtigquote:
Ik vind Ilse wel leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ook geen Di-rect, Kane of Ilse DeLange please
Ik vond juist dat 2e hitje van ze wel te doen. VVT meer in de categorie 'Abel' vallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voltooid Verleden Tijd vind ik echt prachtig
(geen idee wat ze nog meer hebben)
Whut?quote:
Jaaaaaaa ik stem in, Racoon inwisselen voor Ilsequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Ilse wel leuk.
Ik heb een hekel aan Racoon. Hun waardeloze manier van Engels uitspreken
Ja echt he, en die pretentieuze net niet teksten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Ilse wel leuk.
Ik heb een hekel aan Racoon. Hun waardeloze manier van Engels uitspreken
Ik las Blauw van de Vagina.quote:
Deze vind ik leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voltooid Verleden Tijd vind ik echt prachtig
(geen idee wat ze nog meer hebben)
Dan moet je echt ophouden met je bekkenbodemspieren trainenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las Blauw van de Vagina._!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die stonden hier in de buurt eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Rowwen hezeDie kunnen echt een feestje bouwen
Ja, echt. Stomme tekstenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he, en die pretentieuze net niet teksten.
Ilse is ook wel te pruimen inderdaad.
Oh echt Ll, dit meen je gewoon nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Rowwen hezeDie kunnen echt een feestje bouwen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die stonden hier in de buurt eens
Ik vind Boudewijn de Groot ook geniaal
Als Rowwen Heze er staat wel hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh echt Ll, dit meen je gewoon niet
Sta je ook hossend met Carnaval straks in de kroeg?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Boudewijn de Groot ook geniaal
Dat gaat mij ook te verquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh echt Ll, dit meen je gewoon niet
Sta je ook hossend met Carnaval straks in de kroeg?
Testament ookquote:
Rowwen Heze is echt machtig mooi hoorquote:
Ja, die is meesterlijk ook idd, de hele tent stond te springen toenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
En toen ik bij de Vriendjes van Amstel was () was dit toch wel een nummer waar het hele publiek op ontplofte;
Op z'n Rotterdams, in de Ahoy' met de Vrienden van Amstelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand van jullie hier heeft ooit carnaval gevierd of wel?
Jawelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Carnaval vieren in Ahoy, raap me op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op z'n Rotterdams, in de Ahoy' met de Vrienden van Amstel![]()
Zoals het hoort, ik ga niet op straat lopen, tussen een stel gekke Brabo's
Jawel maar het is niet echt 'mijn ding' I guess.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ugh, carnavalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Als kind op de lagere school verkleed jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ooit gevierd dan?quote:
Oeh, die ga ik luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
En dit was wel dé knaller van de avond
Ik kan het geen 'vieren' noemen.quote:
Ja, ik vind het écht prima gelukt. WT én Frank Boeijenquote:
Gedaan dan.quote:
Jij mag Sieneke of Frans Duits nooit meer belachelijk makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Tis woar, echt woar, maar iene keer per joar
Het zal wel gewoon een ding zijn waar je mee moet opgroeien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel maar het is niet echt 'mijn ding' I guess.
Ja, paar keer in het zuiden des lands geweest in die tijd. Ik vond de sfeer niet te hardenquote:
Nee kom op, al houdt je er niet van... Rowwen Heze staat muzikaal toch wel flink wat tredes boven dat soort luiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag Sieneke of Frans Duits nooit meer belachelijk maken
Het is mooi jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het écht prima gelukt. WT én Frank Boeijen
Jammer dat Sharon live nooit zo'n succes is, maar ach
Ik was in Breda hèquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon een ding zijn waar je mee moet opgroeien.En het noorden is sowieso nogal sober dat zal er wel mee te maken hebben
Ik heb het over mensen uit het Noorden die naar het Zuiden trekken. Die staan er wat minder voor open omdat dat daar de cultuur niet is.quote:
Ik weet wel wat je bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, paar keer in het zuiden des lands geweest in die tijd. Ik vond de sfeer niet te harden
Oja, dat geloof ik wel. Ik houd erg van feestjes maar carnaval is het gewoon niet voor mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen uit het Noorden die naar het Zuiden trekken. Die staan er wat minder voor open omdat dat daar de cultuur niet is.
Trusten.quote:
Trustenquote:
Ik ga meequote:
Veel vrienden van mij uit Brabant/Limburg hebben er ook niks mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon een ding zijn waar je mee moet opgroeien.En het noorden is sowieso nogal sober dat zal er wel mee te maken hebben
Slaap lekker Tombellequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga mee
Slaap lekker allemaal![]()
Ik ken ook wel wat mensen die er niet van houden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel vrienden van mij uit Brabant/Limburg hebben er ook niks mee.
Die muziek, de ouftis, lallend en brallend zingen dat er een paard in de gang staat
Je moet er gewoon van houden, dat boerengebeuren
Ja die kunnen die feestneusmuziek niet aanhorenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wat mensen die er niet van houden.Vooral alto's en gothic's dat wel.
quote:
De caloriestop aan de eilandstraat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil ook iets maar ik mag niets meer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De caloriestop aan de eilandstraat!
Ik geloof meteen dat je met Bella op stap een ervaring rijker bentquote:
Laten we dat nou ook net gaan doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat je met Bella op stap een ervaring rijker bent
Ik zag jullie al goannnnn in m'n glazen bol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laten we dat nou ook net gaan doen!
We maken wel wat foto's! Ik ken mijn vermommingen al, Dush geloof ik nog niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag jullie al goannnnn in m'n glazen bol.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We maken wel wat foto's! Ik ken mijn vermommingen al, Dush geloof ik nog niet.
Ik heb alles in stretchformaat in huis Dushka. Grote vrouw, grote spullen.quote:
Ga als poesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog een Batman kostuum liggen met masker en al. Dat is de simpele optie.
Gewoon wat snorharen op je snoetje en kattenoortjes op!quote:
Megakittyquote:
En dan dat blonde snoetje met die grijns erbij, perfecte matchquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon wat snorharen op je snoetje en kattenoortjes op!
Ik wil minimaal 3 verschillende, dus kom maar op!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bella ik denk dat ik weet hoe jij gaat
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil minimaal 3 verschillende, dus kom maar op!
Zelf makenquote:
Zelf maken, je zegt het echt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelf makenEen bruinze, grijze of zwarte pyama, daar strepen op vastnaaien en verder wat bella zegt. Oh en een staart
Samen als een setje, grote kater, kleine poesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelf makenEen bruinze, grijze of zwarte pyama, daar strepen op vastnaaien en verder wat bella zegt. Oh en een staart
quote:
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen als een setje, grote kater, kleine poes
Lemme thinkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had deze tot nu toe:
Eva Braun, vrouwelijke Joker, en iets geils, een cheerleader ofzo, maar die is niet echt origineel. Iemand ideeën?
Sue is niet sexy.quote:
Chinese stokjes in je gehemelte bij Rachel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sue is niet sexy.Dan ga ik nog liever als Rachel Berry, inclusief idiote mond.
Da gaat Vaduz als Sue en jij als Rachelquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sue is niet sexy.Dan ga ik nog liever als Rachel Berry, inclusief idiote mond.
Ik ga in ieder geval niet in een rolstoel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Da gaat Vaduz als Sue en jij als Rachel
Hij lijkt er ook nog wat op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Da gaat Vaduz als Sue en jij als Rachel
Ik ken ''Haan'' niet, is dat een soort vliegende kipquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, je kunt ook als stripheld haan natuurlijkMisschien beetje afgezaagd maar ik houd er van
Adidaspakkie aan, megafoon mee en klaaaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook nog wat op.Qua lengte en haar.
Ja, met een grote 'h' op zijn borstquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken ''Haan'' niet, is dat een soort vliegende kip?
En die bitchy blik dan. Groot probleem!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Adidaspakkie aan, megafoon mee en klaaaar
Daar hoef ik niet eens veel moeite voor te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, met een grote 'h' op zijn borst![]()
Oh je kunt als kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |