Jáááá ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dit is fokking toevallig, allebei tegelijk.Bloedtoppers.
Hoop het niet.quote:
Ik ga steeds meer alleen staan, maar ik blijf Fonz in mijn hart houden, over 30 jaar heeft ie dezelfde creds als Armand let maar op!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Hé maar leuke tipHeb ze nu op Youtube
![]()
Yann Tiersen kon ik ook erg waarderen. Lucky Fonz is niet echt iets voor mij denk ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Lucky Fonz is niet echt iets voor mij denk ik
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer alleen staan, maar ik blijf Fonz in mijn hart houden, over 30 jaar heeft ie dezelfde creds als Armand let maar op!
Ja, prima hoorquote:
Nee, ik ken het niet. Ik ga Youtube even vragen hoe of watquote:
nope totaal geen last, maar begon ook niet heel vroegquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, prima hoorHad jij last van de gladheid vanochtend?
[..]
Nee, ik ken het niet. Ik ga Youtube even vragen hoe of wat
Ohww okquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nope totaal geen last, maar begon ook niet heel vroeg
Die snap ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet alleen aan die abrikoos.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz zou Armand ook gehaat hebben in de jaren 60.
Just sayin'.
Hier komt Kip Paard Koe vandaan:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Want Want -Kip Paard Koe. Ah daar kwam het onderschrift van Lutte vandaan
Het klinkt al een stuk leuker dan Fonzzzz
Oh dat hebben ze goed gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier komt Kip Paard Koe vandaan:
Dat liedje is zooooo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
Bella, deze is voor jou...
Dit lied vind ik wel heel erg leuk trouwens. Zó bitter
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, dat James Blake-nummer![]()
Mooi![]()
Ik hoor het nu pas
Je scoort veel punten vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, dat James Blake-nummer![]()
Mooi![]()
Ik hoor het nu pas
Die tekst, ik vind het zo grappigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat liedje is zooooo goed.Heb zoiets totaal niet meegemaakt, maar ik leef gewoon helemaal mee.
Ja, zo'n rauwe stem en dan zie je zo'n gemanicuurd mannenmodel uit Gleequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!! Ik heb er al een paar orgasmes aan besteed, fantastisch nummer! Alleen beetje anti-climax als je de zanger ziet, ik dacht een lekkere sterke vent, krijg je zo'n sulletje.
Welke is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
padaddummmm
Ooooohhhh I'd kill forr itttt, kill for itttttttttttttttt
Ja die zijn leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
En even voordat ik het vergeet, nog een Leo Blokhuis tip voor Miauw: The Asteroids Galaxy Tour.
Dat heb je gewoon, koester het, show het, tieten vooruit lipjes getuit, you know the works. Nu echt weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk
En hoezo ben ik, of all people, mysterieus?
Wie is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
AAHHHHHHH ik heb mijn jeugdheld ontmoet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon, koester het, show het, tieten vooruit lipjes getuit, you know the works. Nu echt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |