Dat had tenminste nog enig entertainment- en niet-saaiheidsgehalte.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Urban Trad. Wat was dat slecht en tof
.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:32 schreef Fred_B het volgende:
Er is geprobeerd wat van dit nummer te maken:
Maar ik verwacht niet dat het genoeg gaat zijn.
Dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef marcodej het volgende:
Het liedje is gewoon één grote herhaling.
Ja, en meer show dan dit. Anders wordt het op de helft: "Leuk. Lieverd, wil jij nog koffie?"quote:Op zondag 13 maart 2011 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is inderdaad erg saai, en het enige wat het nog een beetje zou kunnen redden is als de live-uitvoering spatzuiver is, maar bij dit soort a capella samenzang is dat nog maar de vraag.
Ik heb zelfs door die schelle stemmen echt na een minuut al 'next, please!'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
[..]
Dit.
[..]
Ja, en meer show dan dit. Anders wordt het op de helft: "Leuk. Lieverd, wil jij nog koffie?"
Het liedje is ook totaal niet attractive. En de stemmen vind ik ook irritant ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zelfs door die schelle stemmen echt na een minuut al 'next, please!'.
Niet eens dat ik het alleen saai vind, maar zelfs vervelend om aan te horen.
Schijnt wel één van de beste beatboxers van de wereld te zijn en dat breekt het eentonige liedje juist een beetje. En denk dat áls ze doorgaan, dat juist op basis van die beatboxer is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind vooral de beatboxersolo's tussendoor echt lelijk. Het verpest het hele liedje (dat sowieso al niet zo fantastisch is).
Plus op basis van 'Hé wat gedurfd, a capella op het songfestival!'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schijnt wel één van de beste beatboxers van de wereld te zijn en dat breekt het eentonige liedje juist een beetje. En denk dat áls ze doorgaan, dat juist op basis van die beatboxer is.
Ik doe et em niet na.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schijnt wel één van de beste beatboxers van de wereld te zijn en dat breekt het eentonige liedje juist een beetje. En denk dat áls ze doorgaan, dat juist op basis van die beatboxer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |