Zoals je het tot nu toe omschrijft lijkt het daar nog niet echt op..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeg dat maar ook van mijn buren, die letterlijk mij het daglicht niet meer gunnen door realisatie van de bouw.
Getuigt toch wel van een behoorlijke beperking in je realiteitszin als je dit niet realiseert bij het kopen van een woning.quote:Maar al te goed hoor. Ik mag het toch belachelijk vinden dat buren je wooncomfort aantasten en vermogenschade toebrengen?
Zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Leipo666 het volgende:
maar wordt je huis wel minder waard of wordt alleen het huis van de buren meer waard?
Wat zou je zelf denken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Leipo666 het volgende:
maar wordt je huis wel minder waard of wordt alleen het huis van de buren meer waard?
Enerzijds heb je WRO en anderzijds burenrecht, onrechtmatige hinder. Zo simpel is het niet, dat wat je suggereert.quote:daarnaast: je buren op kosten jagen terwijl ze binnen de regels/wet blijven. hoe triest kun je zijn
Hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Ze hadden ook eerst zoveel fatsoen kunnen verzamelen om een fatsoenlijk gesprek met mij aan te gaan. Dat is heel wat anders dan iemand uitkafferen omdat ik van mij burgerrecht gebruik maak.quote:daarnaast: je buren op kosten jagen terwijl ze binnen de regels/wet blijven. hoe triest kun je zijn
Ik vind het ronduit eng om er van alles bij te slepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Leipo666 het volgende:
btw: dit topic gecombineerd met het volgende topic gestart door TS: Vuurwapens legaliseren.
eng mannetje
Ga je nu zeggen dat ik meer daglicht zal krijgen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals je het tot nu toe omschrijft lijkt het daar nog niet echt op..
het geeft wel aan waar jij mee bezig bent in je hoofdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit eng om er van alles bij te slepen.
Maak je niet ongerust. De buren hebben het zelf over zich afgeroepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Je acht je duidelijk superieur aan je buren dus de eerste stap is gezet :p
Er is plek zat in NL. Als je de koeien maar wat minder ruimte gunt ipv mensen.quote:[..]
En die schaarste ontstaat niet door de doorgeslagen verwachtingen van de bevolking die maar vinden dat iedereen een ééngezinswoning met voor- en achtertuin moet kunnen hebben?
Zeg dat dan ook tegen al die Amerikanen die het gewoon vinden hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het geeft wel aan waar jij mee bezig bent in je hoofd
Dat niet, wel dat de vermindering beperkt zal zijn. Maar goed je hebt de situatie ook maar matig geschetst dus echt weten doen we het niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik meer daglicht zal krijgen?
en dan deze posts er nog bij:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen al die Amerikanen die het gewoon vinden hoor.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Heckler & Koch MP5.
Ik zou er wel raad mee weten. Jammer dat het niet mag.
welke gaat over wapens in het autisme topic...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ideaal tegen asociale kut buren. Vooral hier in NL.
Nee hoor, je bent niet de enige verbitterde azijnzeiker in het land...quote:Gek toch dat er zoveel burenruzies hier zijn?
ik zal zeker niet de enige zijn die dit niet pikt hoor. Er zullen nog wel velen volgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige verbitterde azijnzeiker in het land...
Maak je geen zorgen. Ik vecht iets liever in de rechtzaal uit ipv zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en dan deze posts er nog bij:
[..]
[..]
welke gaat over wapens in het autisme topic...
...ik hoop maar niet dat we binnekort wat in de krant lezen.....
Burenproblemen hebben trouwens zo goed als altijd hun oorsprong is mis-/geen communicatie, heeft geen oorzaak in de bevolkingsdichtheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik zal zeker niet de enige zijn die dit niet pikt hoor. Er zullen nog wel velen volgen.
Een met dooddoeners trakteren buren, lijkt mij geen topprestatie als het op communicatie gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Burenproblemen hebben trouwens zo goed als altijd hun oorsprong is mis-/geen communicatie, heeft geen oorzaak in de bevolkingsdichtheid.
Ik heb alles gedaan om IN EEN GOEDE SFEER en op GOEDE TOON het probleem aan de orde te stellen. Wat moet ik dan als ik een ZEER vijandige buur tegenover mij krijgt en mij trakteert met dooddoeners? Wat moet ik dan?quote:Heb nou niet het idee dat je lekker makkelijk bent om mee te communiceren (en niet weer het verhaal opdreunen als verweer dat je buren tokkies/aso's ed zijn aub). Oorzaak ligt óók bij jou...
In dat laatste zit het probleem. Ze gunnen de burgers minder grond dan de koeien buiten. Gevolg: territoriaal gedrag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Medeverantwoordelijk, er zijn meer redenen. Zoveel grond geven de gemeenten niet meer uit.
[..]
Je schikken, aangezien hij kennelijk gelijk heeft.En niet als een verzuurde oma blijven doordrammen en pruilen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb alles gedaan om IN EEN GOEDE SFEER en op GOEDE TOON het probleem aan de orde te stellen. Wat moet ik dan als ik een ZEER vijandige buur tegenover mij krijgt en mij trakteert met dooddoeners? Wat moet ik dan?
Voor de goede: het gaat om een stenen uitbouw. Stenen laten doorgaans geen licht door.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals je het tot nu toe omschrijft lijkt het daar nog niet echt op..
Dat jij jezelf gelijkstelt met apen en ratten moet je zelf weten maar als je deze in een doos stop is dat niet echt een paralel naar onze maatschappij te noemen.quote:Niet met bevolkingsdichtheid? Hoe naief kan je zijn.? Stop 3 ratten in een te kleine kooi, of 3 apen wmb. Moet ik je vertellen hoed dat afloopt?
Dus je geeft de overheid de schuld dat je er een beetje vreemde ideeen op nahoudt?quote:In dat laatste zit het probleem. Ze gunnen de burgers minder grond dan de koeien buiten. Gevolg: territoriaal gedrag.
Wederom onzin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In dat laatste zit het probleem. Ze gunnen de burgers minder grond dan de koeien buiten. Gevolg: territoriaal gedrag.
[quote]
Deze goedkope reactie had ik wel verwacht. Je hoeft het van mij niet aan te nemen, maar het model is wel gangbaar in gedragswetenschappen. ik zal j geruststellen, je deelt 99 % van DNA met apen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Dat jij jezelf gelijkstelt met apen en ratten moet je zelf weten maar als je deze in een doos stop is dat niet echt een paralel naar onze maatschappij te noemen.
Als je het topic had gelezen, dan had je antwoord zelf beter en genuanceerder kunnen weergeven.quote:[..]
Dus je geeft de overheid de schuld dat je er een beetje vreemde ideeen op nahoudt?
Reken het gemiddelde grondoppervlakte van mensen uit en vergelijk die met koeien. Die laatste winnen het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |