quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Jacobuspower het volgende:
"De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken."
Jawel toch?
Toen nog niet meen ik.quote:
Niet bizar veel drinkenquote:De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken. Of bizar veel drinken. Of drugs gebruiken
Yep, Chris McClure. Heeft trouwens net met zijn band "The Violet May" een EP opgenomen, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef AMDB het volgende:
Die rokende kerel is toch ook broer van John McClure (Reverend)?
't zijn gelegenheidsrokers, dat zijn de ergste soort.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Jacobuspower het volgende:
"De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken."
Jawel toch?
Ik wel iig.. Als je dan toch naar Engeland gaat, is het zo'n zonde om maar 1 vd 2 concerten te bezoeken vind ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Jacobuspower het volgende:
haha, had ook niet anders verwacht van jullie.
Maar allebei de dagen?
Túúrlijk. Wat Arn0 zegt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Jacobuspower het volgende:
haha, had ook niet anders verwacht van jullie.
Maar allebei de dagen?
hostels.comquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Piles het volgende:
Zou ook best willen, maar vrienden gaan toch niet mee
En zou niet weten hoe je dat met overnachting enzo regelt
Zou ook héél graag willen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Túúrlijk. Wat Arn0 zegt.
Wie gaan d'r nog meer mee?
Er zijn 2 hotels letterlijk om de hoek, de een super low-budget waar de complete fanbase lijkt te logeren, de andere waar deze jongeman alle rust en ruimte hoopt te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Piles het volgende:
Zou ook best willen, maar vrienden gaan toch niet mee
En zou niet weten hoe je dat met overnachting enzo regelt
Sowieso Manchester. Daarna nog uurtje met de trein, reken daar ook 30 euro voor. Of neem Liverpool als alternatief als het veel geld scheelt of simpelweg niet anders mogelijk is. Dit gaat legendarisch worden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Zou ook héél graag willen.
Zit alleen die vrijdag nog op Mallorca![]()
Maarja misschien dan maar in een keer doorvliegen scheelt ook nog heel wat geld.
Maar hoe gaan jullie, vliegtuig? En waar zou je dan op vliegen, Manchester?
Mij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef conobram het volgende:
Een Fok!-Arctic-Monkeys-meeting in Sheffield gaat me toch iets te ver.
Geniaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mij ook. Hoop te ontkomen aan de gezamenlijke bedevaartstocht langs de Hunter's Bar.
Heb daar ook net een kamer geregeld! Zal tegen dan in het Frans vanbuiten leren wat "geef die video bootleg nu eens!" isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
de een super low-budget waar de complete fanbase lijkt te logeren,
1ste album 23 januari, 2de album 23 april, 3de album 24 augustus, 4de album 24 april... klinkt zo logisch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:23 schreef Arn0 het volgende:
Opnames voor het vierde album duren dus nog maar 1 weekNu ja, dan keren ze terug vanuit LA..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |