Zeker niet maar dit is wel de eerste gig in hun tour, en dan ook nog in Sheffield.. En de rest van de line-up (Vaccines vallen nog wel mee vind ik zelf, kan erger) is ook vetquote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
Hebben jullie geld teveel dat jullie weer naar Engeland gaan voor een generieke AM show die je nog 100x kan zien dit jaar?
Het geld heb ik, alleen de tijd nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
Hebben jullie geld teveel dat jullie weer naar Engeland gaan voor een generieke AM show die je nog 100x kan zien dit jaar?
Ik ben niets van plan. Verder wat Arn0 zegt, want dit moet iets bijzonders gaan opleveren. Dat het de eerste optredens van de tour zijn ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
Eindhoven - Londen is zelfs nog goedkoper, goed nieuws!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef Piles het volgende:
Valt mee toch? Vliegticket naar Manchester ¤ 100,- en treinticket ¤ 40,- (beide retourtje)
Als je mazzel hebt heeft Ryanair leuke actie naar Stansted idd. Ligt ook nog in de richting, ben je alleen wat langer met de treinonderwegquote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eindhoven - Londen is zelfs nog goedkoper, goed nieuws!
Ben het wel serieus aan het overwegen..
3,5 uurquote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Merkie het volgende:
Londen - Sheffield is nog wel een aardige afstand hoor.
Ik wil je niet op ideeën brengen, maar je weet dat CityJet vanaf Antwerpen op Manchester vliegt, Arno?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eindhoven - Londen is zelfs nog goedkoper, goed nieuws!
Ben het wel serieus aan het overwegen..
Wat tof, overdekt. Ook nice, deuren pas om 17:00 open, geen hele dag uitgeput worden. Nee, ik ga niet.quote:Arctic Monkeys are very pleased to announce two special hometown shows on Friday 10th June and Saturday 11th June 2011.
The band will be performing in a custom designed tent at The Don Valley Bowl in Sheffield and will be supported by a line up of special guests. On Friday 10th June Arctic Monkeys will be joined by Miles Kane, The Vaccines and Sheffield band, Dead Sons. On Saturday 11th June Miles Kane will return and be joined by Anna Calvi and another Sheffield act, Mabel Love.
"We're really looking forward to playing Sheffield with our special guests. It's great doing our own event and it's going to be a wonderful couple of days in our hometown".
Doors open at 5pm.
Easyjet vanaf Schiphol, veel goedkoperquote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik wil je niet op ideeën brengen, maar je weet dat CityJet vanaf Antwerpen op Manchester vliegt, Arno?
Ja, maar ik denk even met onze Belgische vriend Arn0 meequote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Easyjet vanaf Schiphol, veel goedkoper
Ik wist nog niet eens dat Antwerpen een vliegveld hadquote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik wil je niet op ideeën brengen, maar je weet dat CityJet vanaf Antwerpen op Manchester vliegt, Arno?
Of Easyjet van Brussel naar Liverpool, ook een goede en goedkope oplossingquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Easyjet vanaf Schiphol, veel goedkoper
Ja, ik was mijn hersens er ook even over aan het breken... Het lijkt er niet op, maar de stijl komt wel overeen. Echt mooi is het niet, maar het heeft toch wel wat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:27 schreef Merkie het volgende:
Het artwork van de website komt me bekend voor. Is dit niet ongeveer dezelfde stijl als van de posters van de shows in maart/april vorig jaar?
Leuk dat er aandacht aan besteed wordt maar vind dit meer op een schoolopstel lijken dan een echte reportagequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:31 schreef tim. het volgende:
In het kader van de Zeroes Request van 3FM: http://www.metmichiel.nl/(...)t%27s-what-i%27m-not
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Jacobuspower het volgende:
"De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken."
Jawel toch?
Toen nog niet meen ik.quote:
Niet bizar veel drinkenquote:De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken. Of bizar veel drinken. Of drugs gebruiken
Yep, Chris McClure. Heeft trouwens net met zijn band "The Violet May" een EP opgenomen, ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:33 schreef AMDB het volgende:
Die rokende kerel is toch ook broer van John McClure (Reverend)?
't zijn gelegenheidsrokers, dat zijn de ergste soort.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef Jacobuspower het volgende:
"De rokende man op de cover is een vriend van de jongens die zelf trouwens niet roken."
Jawel toch?
Ik wel iig.. Als je dan toch naar Engeland gaat, is het zo'n zonde om maar 1 vd 2 concerten te bezoeken vind ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Jacobuspower het volgende:
haha, had ook niet anders verwacht van jullie.
Maar allebei de dagen?
Túúrlijk. Wat Arn0 zegt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:17 schreef Jacobuspower het volgende:
haha, had ook niet anders verwacht van jullie.
Maar allebei de dagen?
hostels.comquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Piles het volgende:
Zou ook best willen, maar vrienden gaan toch niet mee
En zou niet weten hoe je dat met overnachting enzo regelt
Zou ook héél graag willen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Túúrlijk. Wat Arn0 zegt.
Wie gaan d'r nog meer mee?
Er zijn 2 hotels letterlijk om de hoek, de een super low-budget waar de complete fanbase lijkt te logeren, de andere waar deze jongeman alle rust en ruimte hoopt te hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:19 schreef Piles het volgende:
Zou ook best willen, maar vrienden gaan toch niet mee
En zou niet weten hoe je dat met overnachting enzo regelt
Sowieso Manchester. Daarna nog uurtje met de trein, reken daar ook 30 euro voor. Of neem Liverpool als alternatief als het veel geld scheelt of simpelweg niet anders mogelijk is. Dit gaat legendarisch worden!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Zou ook héél graag willen.
Zit alleen die vrijdag nog op Mallorca![]()
Maarja misschien dan maar in een keer doorvliegen scheelt ook nog heel wat geld.
Maar hoe gaan jullie, vliegtuig? En waar zou je dan op vliegen, Manchester?
Mij ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:36 schreef conobram het volgende:
Een Fok!-Arctic-Monkeys-meeting in Sheffield gaat me toch iets te ver.
Geniaalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mij ook. Hoop te ontkomen aan de gezamenlijke bedevaartstocht langs de Hunter's Bar.
Heb daar ook net een kamer geregeld! Zal tegen dan in het Frans vanbuiten leren wat "geef die video bootleg nu eens!" isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
de een super low-budget waar de complete fanbase lijkt te logeren,
1ste album 23 januari, 2de album 23 april, 3de album 24 augustus, 4de album 24 april... klinkt zo logisch!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:23 schreef Arn0 het volgende:
Opnames voor het vierde album duren dus nog maar 1 weekNu ja, dan keren ze terug vanuit LA..
Op de grond bij onze ArcticMonkeysFrance-jongensquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb daar ook net een kamer geregeld! [..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mij ook. Hoop te ontkomen aan de gezamenlijke bedevaartstocht langs de Hunter's Bar.
Tof! Klassieker.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Gisteren op youtube gezet... kwam het net tegen!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Het stelt echt helemaal niets voor, maar het is leuk als nostalgisch momentje. The White Stripes zijn ook nooit als invloed genoemd, toch? The Strokes natuurlijk wel. Wat ik vandaag las klopt trouwens welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Leuk dat er aandacht aan besteed wordt maar vind dit meer op een schoolopstel lijken dan een echte reportage
quote:But music fans are so, y’know, fannish, that if you don’t get it right – if Kurt Cobain becomes right-handed say, or you get Elliott Smith’s middle name wrong – then your movie is going to clunk with its audience.
Zeker! Ik zocht eigenlijk iets anders, maar het volledige eerste album van Arctic Monkeys stond niet direct op de eerste pagina, ik zal eens verder kijken.quote:
Dat vind ik best knap, welke vlucht heb je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Piles het volgende:
Hmm, 235 euro voor 2 concerten, vlucht en 2 overnachtingen. Toch wel aanlokkelijk
@Nobu: tof item
Jammer dat dan in het begin 2x een verschillende titel van het album wordt genoemd, die beiden niet correct zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:57 schreef Nober het volgende:
Gisteren op youtube gezet... kwam het net tegen!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef Jmsls het volgende:
Is het waar dat sommingen van de Arctic Monkeys autisme oid hebben, dat hoorde ik iemand laatst zeggen namelijk.
Ik hoorde dat ze helemaal niet bewegen. Volgens de laatste geruchten zijn ze een strategische samenwerking met Madame Tussaud's aangegaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Is het waar dat het optreden van deze heren op LL '09 erg slecht was? Dat hoorde ik laatst namelijk iemand zeggen.
Het gebrek aan reactie hierop doen mijn vermoedens bevestigenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Op de grond bij onze ArcticMonkeysFrance-jongens?
http://www.easyjet.comquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:27 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, welke vlucht heb je?
Heb nog niet zo'n goedkope vlucht gezien
quote:
Amsterdam naar Manchester
* Vertr vrijdag 10 juni 2011 9:55
* Aank. vrijdag 10 juni 2011 10:20
* Vlucht 1832
* 1 Volwassenen
* 1 x ¤ 31,99
Manchester naar Amsterdam
* Vertr zondag 12 juni 2011 18:55
* Aank. zondag 12 juni 2011 21:20
* Vlucht 1835
* 1 Volwassenen
* 1 x ¤ 34,12
Totale vluchten en opties voor alle passagiers:
¤ 66,11
Nope, niks. Dat mag niet meer hèquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar daar komt nog veel belasting enzo bij, of niet?
Haha nee, dacht dat het een grap was, sorry. Heb gewoon zelf een single kamer geboektquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het gebrek aan reactie hierop doen mijn vermoedens bevestigen. Moeten jullie elkaar dit keer niet ontlopen hè
.
Bij EasyJet komen d'r nog wel CreditCard-kosten en/of administratiekosten bij, maar dat is nooit meer dan een tientje. Hoe dan ook moet je op zo'n reis natuurlijk altijd rekening houden met incidentele kosten, echt goedkoop kan het onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Maar daar komt nog veel belasting enzo bij, of niet?
Met andere woorden: De merchandise standquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe dan ook moet je op zo'n reis natuurlijk altijd rekening houden met incidentele kosten
Dat zijn hooguit een paar tientjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Met andere woorden: De merchandise stand
Ahhhh, een gebroken traditie! Nou ja, one down, three to go: CreditCard, kunnen spijbelen van school en...toestemming thuisfront. Har harquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha nee, dacht dat het een grap was, sorry. Heb gewoon zelf een single kamer geboekt
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Piles het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik gaMorgenavond kijken of ik voor de zaterdag vrienden mee kan krijgen, en anders ga ik 'alleen' op vrijdag én zaterdag
Probleem is alleen: hoe snel gaat het uitverkocht zijn?Zit vrijdag van 9 - 12 in een belangrijke vergadering
Dat wordt een probleem danquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Aisumasen het volgende:
Lancashire County Cricket Ground '07 had een capaciteit van 50,000 man. Dat was uitverkocht in 15 minuten, waarop er een tweede data kwam.
Visa ligt klaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zou zéker zorgen dat iemand anders je tickets regelt. Je hebt een CreditCard?
Dan moeten wij even gaan pratenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef Arn0 het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet arriveer ik donderdagavond in Liverpool. Misschien vrijdagochtend nog wat bezoeken, dan naar Sheffield en zondagmiddag terug naar Liverpool. En dan eventueel nog tot maandagavond blijven, als ik er dan toch ben.. Hangt van het budget af
Moet je dan lid zijn van de fanclub ofzo, dat je nu al kaarten hebt gekocht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:25 schreef Aisumasen het volgende:
Fuck, dat was makkelijk. Ben echt blij met het systeem dat ze hanteren, het is voor de fans geen enkel probleem om aan kaarten te komen.
En dan graag met vliegticket en hotel zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef Merkie het volgende:
Als iemand kaartjes overheeft en ze gratis aan mij wil geven houd ik me aanbevolen.
Als het kanquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je dan lid zijn van de fanclub ofzo, dat je nu al kaarten hebt gekocht?
[..]
En dan graag met vliegticket en hotel zeker?
Als je geregistreerd bent op de site, krijg je aan e-mail adres gekoppelde pre-sale links. Zodoende kon ik gisteren zonder problemen kaarten bestellen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je dan lid zijn van de fanclub ofzo, dat je nu al kaarten hebt gekocht?[..]
Wel een belangrijkequote:The ticket will feature the name and last 4 digits of the credit card belonging to the person buying the ticket. This person must be accompanied by their guests and have the credit used to buy the tickets with them to gain access to the show. It is important that you carefully read the terms and conditions before buying your ticket as tickets cannot be exchanged or refunded
Voor mij niet belangrijk want ik ga niet, haha!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een belangrijkeZou dat bij alle tickets zijn?
Ja, dat is een van de punten waardoor ik zo tevreden ben over hoe de kaartverkoop verlopen is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus een creditcard van iemand anders gebruiken gaat dus niet werken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Op paper niet. Maar in de praktijk hebben ze niet gekeken naar mijn CreditCard bij de ingang van Shepherd's Bush, en we waren nog wel als een van de eerste binnen. Wel uitgebreid naar mijn ID-kaart en of dat correspondeerde met welke naam op de tickets gedrukt stond. Jullie zullen vast niet de enige met dit probleem zijn, ze kunnen onmogelijk iedereen weigeren die de CreditCard van hun vader gebruiktquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dus een creditcard van iemand anders gebruiken gaat dus niet werken?
Oke top!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Op paper niet. Maar in de praktijk hebben ze niet gekeken naar mijn CreditCard bij de ingang van Shepherd's Bush, en we waren nog wel als een van de eerste binnen. Wel uitgebreid naar mijn ID-kaart en of dat correspondeerde met welke naam op de tickets gedrukt stond. Jullie zullen vast niet de enige met dit probleem zijn, ze kunnen onmogelijk iedereen weigeren die de CreditCard van hun vader gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |