Ik heb Champix gebruikt, niet de hele kuur maar toch wel een aantal weken.quote:
ok. ik zei al een hele tijd geleden dat mijn vriendin met champix gestopt was. volgens mij las je toen mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Champix gebruikt, niet de hele kuur maar toch wel een aantal weken.
En ik vind al dat geld er wel toe doen. Ik vond het zo dom van mezelf dat ik steeds meer ging betalen en niet stopte.
Oh echt? Dat herinner ik me niet meer. Nu jij nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. ik zei al een hele tijd geleden dat mijn vriendin met champix gestopt was. volgens mij las je toen mee.
ja, ik in april. heb er zin an. hoop niet dat dat mij kogels in mijn kop kost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Dat herinner ik me niet meer. Nu jij nog
Op de 1e zeker ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ik in april. heb er zin an. hoop niet dat dat mij kogels in mijn kop kost.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef Boudibou het volgende:
K... roverheid. Dit zijn de neo-nazi's van tegenwoordig.
En dat je klanten het risico lopen om met elke trek een mini-Chemie Pack naar binnen te zuigen, daar heb jij natuurlijk geen last van. Die Chinese namaak-zooi staat erom bekend nogal eens vol te zitten met allerhande zware metalen en ander fijn spul. Daarbij vergeleken kunnen de reguliere sigaretten zó aan het assortiment van een apotheek worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:07 schreef Legit het volgende:
Als de Marlboro's ongeveer 6.50 p/p gaan kosten, dan kan je beter gelijk een handeltje opzetten.
Chinese Rip-Off's 2.00 p/p FTW. 200 pakjes x 2.50 winst p/p (kosten voor klant 4.50 p/p) = 500 euri, bijv.
Toch een lekker extra bedragje p/m voor weinig moeite, als je wat vaste klanten hebt en het risico om gepakt te worden is minimaal.![]()
Je hoeft je persoonlijke situatie natuurlijk niet op je mede-FOK!kers te projecteren.quote:Als bijbaan ofzo dan hé. Of in het geval van de Fokkers; naast de uitkering.
BRONquote:Een pakje sigaretten wordt vanaf 1 maart 40 tot 50 cent per pakje duurder.
Een pakje Marlboro kost voortaan 5,20 in plaats van de huidige 4,80 euro voor 19 sigaretten. Pakjes L&M, Philip Morris en Chesterfield gaan alle drie 50 cent in prijs omhoog. Een pakje Philip Morris kost voortaan 5,30 in plaats van 4,80 euro.
Gauloise, van fabrikant Imperial Tobacco, gaat net als Marlboro 5,20 euro kosten. De shag van Imperial Tobacco blijft gelijk in prijs, maar wordt weer 2,5 gram lichter. Een pakje Drumshag kost nu 5,50 euro voor 42,5 gram, vanaf 1 maart kost een pakje van 40 gram 5,50 euro.
ja dat mag je mij wel eens uitleggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Moet ik dat nu echt uitleggen ?
Hoe meer belasting rokers betalen, hoe minder ik dat hoef te doen.quote:
Hoe duurder het wordt, hoe minder domme kindertjes besluiten te gaan roken omdat ze het simpelweg niet kunnen financierenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef snep87 het volgende:
[..]
ja dat mag je mij wel eens uitleggen
Dus de leeftijdsgrens opschroeven zou veel beter zijn dan een financiele maatregel. Dus een kutbesluit. Dope shit ouwe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:13 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe duurder het wordt, hoe minder domme kindertjes besluiten te gaan roken omdat ze het simpelweg niet kunnen financieren.
Ja, dat zeg ik net. Maar dan in logische bewoordingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:15 schreef Infection het volgende:
Hoe duurder het word, hoe meer mensen gaan stoppen. En dus gaat het de maatschappij meer kosten aan hulp bij het afkicken. En, ze lopen een boel belasting mis. Want aan tabak verdienen ze fortuinen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Hoe duurder het wordt, hoe minder domme kindertjes besluiten te gaan roken omdat ze het simpelweg niet kunnen financieren.
Klopt, gelukkig hoeven bepaalde dingen niet kosten-efficient te zijn wat een overheid doet...quote:Hoe duurder het word, hoe meer mensen gaan stoppen. En dus gaat het de maatschappij meer kosten aan hulp bij het afkicken. En, ze lopen een boel belasting mis. Want aan tabak verdienen ze fortuinen.
say what?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:19 schreef snep87 het volgende:
gelukkig moet iedereen even veel betalen of je nu wel of niet rookt. kwa belasting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |