http://www.rtl.nl/%28/fin(...)_50_cent_duurder.xmlquote:Een pakje sigaretten wordt met ingang van 1 maart 40 tot 50 cent per pakje duurder. Dat heeft marktleider Philip Morris, maker van onder andere Marlboro, donderdag tegen het ANP gezegd.
Een pakje Marlboro kost voortaan 5,20 in plaats van de huidige 4,80 euro voor 19 sigaretten. Pakjes L&M, Philip Morris en Chesterfield gaan alle drie 50 cent in prijs omhoog. Een pakje Philip Morris kost voortaan 5,30 in plaats van 4,80 euro.
Gauloise, van fabrikant Imperial Tobacco, gaat net als Marlboro 5,20 euro kosten. De shag van Imperial Tobacco blijft gelijk in prijs, maar wordt weer 2,5 gram lichter. Een pakje Drumshag kost nu 5,50 euro voor 42,5 gram, vanaf 1 maart kost een pakje van 40 gram 5,50 euro.
Wedden van niet. Net de rest. ze roken gewoon doorquote:
Zo. Poeh. Jij weet van wanten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef Gravedigger het volgende:
Veel te weinig. Van mij mag dt met een euro tegelijk omhoog.
Altijd tevreden zijn met wat je krijgt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Taartjeh het volgende:
Rook niet alleen mijn ouder die roken wel bijde best veel !
En door hun he krijg ik stink kleding en rook longen !
Ik ben ze dankbaar !!
Blijkbaar niet alleen rooklongen en stinkkleding...je grammatica is er ook onder gaan lijden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Taartjeh het volgende:
Ik ben ze dankbaar !!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik ga weer beginnen. Roken wordt vanzelf weer chique zo.
Dan trek je je kleren uit als er iemand begint te roken, probleem opgelost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
God doe deze shag de deur uit ik wil geen stink kleren
Ja neeeee zelf mijn haren veranderen van een shampoo geur naar een verotte rook geur!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan trek je je kleren uit als er iemand begint te roken, probleem opgelost.
vast wel. krijg je een hele buslading sloffen met houtblokken er in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef Basp1 het volgende:
Toch maar eens de polen op het werk aanspreken of deze niet ergens goedkope sigaretten kunnen regelen.
Ik ook. Ik stop met het kopen van Nederlandse sigaretten.quote:
Goedzo, veel succes. Ik ben ondanks alles zo blij dat ik in mei ben gestopt. Je hoeft niet meer te denken aan de hoge prijzen en niet aan het feit dat je nergens meer kunt roken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik even blij dat ik in april een serieuze stoppoging ga doen.
Opeens niet meer zo moralistisch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ook. Ik stop met het kopen van Nederlandse sigaretten.
Dit kabinet is een droom voor smokkelaars, tabakprijzen omhoog, coffeeshops dicht..
Nu nog de boterprijs verdubbelen en koffie verbieden, en ik wordt smokkelaar
hoe is het jou gelukt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedzo, veel succes. Ik ben ondanks alles zo blij dat ik in mei ben gestopt. Je hoeft niet meer te denken aan de hoge prijzen en niet aan het feit dat je nergens meer kunt roken.
"politie rolt weer thuiskweker op. hij had maar liefst 100 tabaksplantjes staan".quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:52 schreef MASD het volgende:
Hehe, nog even en het vervangt coke als upper class drug.
Ach, illegale sigaretten branden net ze goedquote:
Hoeveel wil je ervoor hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef Kabolter het volgende:
Ach, ik heb nog een paar slof sigaretten van Bali hier liggen. 80 eurocent per pakje, en natuurlijk ook uit de fabriek van Philip.
Die ¤4,80*30 = ¤144 per maand waren geen probleem? Die ¤12 extra die er nu bijkomen daarentegen...quote:
dat sowieso. net alsof verslaafden zich laten weerhouden door prijs. maar het blijft een geweldige melkkoe die tweemaal gepakt wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die ¤4,80*30 = ¤144 per maand waren geen probleem? Die ¤12 extra die er nu bijkomen daarentegen...
Deze prijsverhoging zal 0,0 effect hebben op het aantal rokers.
Elke prijsverhoging heeft effect op het aantal rokers. Nog meer effect was bereikt wanneer roken niet alleen via prijsstelling wordt ontmoedigd, maar ook op andere manieren, dus via voorlichting of beperkingen zoals het rookverbod in de horeca.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef Merkie het volgende:
Die ¤4,80*30 = ¤144 per maand waren geen probleem? Die ¤12 extra die er nu bijkomen daarentegen... Deze prijsverhoging zal 0,0 effect hebben op het aantal rokers.
stink kleding?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Taartjeh het volgende:
Ik ben ze dankbaar !!
Bah knoflooksaus dat moet je gewoon niet vreten pindakaas valt nog wel mee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
stink kleding?
Dan vind ik dat er ook 385% aan accijns moet komen op pindakaas en knoflooksaus..
Dat stink ook als mensen dan hun bakkes open doen.
Ik alweer 9 maandenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef mrPanerai het volgende:
ondertussen bijna 6 maanden rookvrij...boeie dus
Tot het moment dat er echt veel rokers gaan stoppen en de roverheid andere manieren gaat bedenken om aan deze duizelingwekkende belastingopbrengsten te komen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:49 schreef mrPanerai het volgende:ondertussen bijna 6 maanden rookvrij...boeie dus
nogmaals. prijs maakt niet uit als mensen verslaafd zijn. dan komen ze er wel op andere manieren aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef DroogDok het volgende:
Gezeik, verdubbelden die prijzen, roken is een keuze.
Ik heb Champix gebruikt, niet de hele kuur maar toch wel een aantal weken.quote:
ok. ik zei al een hele tijd geleden dat mijn vriendin met champix gestopt was. volgens mij las je toen mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Champix gebruikt, niet de hele kuur maar toch wel een aantal weken.
En ik vind al dat geld er wel toe doen. Ik vond het zo dom van mezelf dat ik steeds meer ging betalen en niet stopte.
Oh echt? Dat herinner ik me niet meer. Nu jij nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. ik zei al een hele tijd geleden dat mijn vriendin met champix gestopt was. volgens mij las je toen mee.
ja, ik in april. heb er zin an. hoop niet dat dat mij kogels in mijn kop kost.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Dat herinner ik me niet meer. Nu jij nog
Op de 1e zeker ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ik in april. heb er zin an. hoop niet dat dat mij kogels in mijn kop kost.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef Boudibou het volgende:
K... roverheid. Dit zijn de neo-nazi's van tegenwoordig.
En dat je klanten het risico lopen om met elke trek een mini-Chemie Pack naar binnen te zuigen, daar heb jij natuurlijk geen last van. Die Chinese namaak-zooi staat erom bekend nogal eens vol te zitten met allerhande zware metalen en ander fijn spul. Daarbij vergeleken kunnen de reguliere sigaretten zó aan het assortiment van een apotheek worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:07 schreef Legit het volgende:
Als de Marlboro's ongeveer 6.50 p/p gaan kosten, dan kan je beter gelijk een handeltje opzetten.
Chinese Rip-Off's 2.00 p/p FTW. 200 pakjes x 2.50 winst p/p (kosten voor klant 4.50 p/p) = 500 euri, bijv.
Toch een lekker extra bedragje p/m voor weinig moeite, als je wat vaste klanten hebt en het risico om gepakt te worden is minimaal.![]()
Je hoeft je persoonlijke situatie natuurlijk niet op je mede-FOK!kers te projecteren.quote:Als bijbaan ofzo dan hé. Of in het geval van de Fokkers; naast de uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |