daar heb je een kaas doos voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef luckass het volgende:
Probleem is dat ik veel te lang doe met een blok kaas.
Daarom koop ik het bijna nooit.
Bah ik vind dat na 5 dagen zeker oud isquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
daar heb je een kaas doos voor![]()
![]()
en als die naar 3 weken nog niet op is rasp je het over je $willekeurige pasta
heul niet waar, TS rookt namelijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:37 schreef StringsOfLife het volgende:
TS koopt waarsch. ook zware shag ipv een pakje Camel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef ditiseenusername het volgende:
Echte mannen nemen eerst een hap brood en dan een hap kaas.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Ja en ik en mijn zus willen allebij nooit het eerste plakje en ook nooit de laatste dus die worden sowieso altijd weggegooid.
Of het nu versgesneden kaas is of niet wij vinden dat vies
Hoe oud ben jij? 9?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Ja en ik en mijn zus willen allebij nooit het eerste plakje en ook nooit de laatste dus die worden sowieso altijd weggegooid.
dan kan je het net zo goed van een blok kaas afschavenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef BoemBats het volgende:
Je kunt zo'n plakje ook doormidden doen he, dan past het wel op je broodje. Geen dank voor de tip.
Het enige kleine principe dat juist is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Echte mannen eten geen kaas .....
hoezo dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
18 hoor maar als je na gaat is het ook vies
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Elusive het volgende:
[..]
hoezo dan?
al die plakjes komen gewoon van dezelfde balk kaas af hoor die door een machine 2342637486234 plakjes afchopped
Als je na gaat is alles vies. Van de meeste producten wil jij het productieproces niet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
18 hoor maar als je na gaat is het ook vies
kaashaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.
in een pakje is meestal die eerste vochtig dat is al vies maar ook bij verse kaas dan denk ik daar zit misschien wel consumptie op van die vrouw wat die heeft gesneden dus dan pak er er liever een tussen uit
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Blegh als je ziet hoe kaas gemaakt word
die beestjes zijn overal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopen
die eten kaasschaven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik hoop echt dat je trollt.. dit kan toch niet waar zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.
in een pakje is meestal die eerste vochtig dat is al vies maar ook bij verse kaas dan denk ik daar zit misschien wel consumptie op van die vrouw wat die heeft gesneden dus dan pak er er liever een tussen uit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopen
Ik meen het mijn zus is er mee begonnen en nu doen we het allebijquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je trollt.. dit kan toch niet waar zijn?
FACT: een mens eet gemiddeld 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes, terwijl jij slaapt kruipen ze in je mondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
We hebben allemaal zeker wel eens viezigheidjes gegeten waarvan we niks vanaf wisten
Hou op als ik daar vannacht aan denk word ik bang maar toch geloof ik er in dat ik nog 0 spinnen heb gegetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Elusive het volgende:
[..]
FACT: een mens eet gemiddelde 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes
hahahaha bedoel je niet per jaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Elusive het volgende:
[..]
FACT: een mens eet gemiddeld 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes, terwijl jij slaapt kruipen ze in je mond
Nee dit meen je niet dat doe ik vaker als ik een nieuw truitje gelijk aan wil doen dit doe ik dus echt nooooooooit meer !!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Elusive het volgende:
wist je dat kleding afkomstig uit china bedwantsen bevatten, vaak 100den.
TREK DUS NOOIT ONGEWASSEN KLEDING AAN IN JE HUIS! altijd eerst wassen! al een keer gedaan? nu zitten alle stoffen, oa je matras, in je huis waarschijnlijk vol met die beestjes
[ afbeelding ]
koop je een klein blok van 250 gram ipv direct een kiloquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef luckass het volgende:
Probleem is dat ik veel te lang doe met een blok kaas.
Daarom koop ik het bijna nooit.
Ze doen maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Elusive het volgende:
TREK DUS NOOIT ONGEWASSEN KLEDING AAN IN JE HUIS! altijd eerst wassen! al een keer gedaan? nu zitten alle stoffen, oa je matras, in je huis waarschijnlijk vol met die beestjes
[ afbeelding ]
Ik word regelmatig wakker met een spin in mijn mondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Hou op als ik daar vannacht aan denk word ik bang maar toch geloof ik er in dat ik nog 0 spinnen heb gegeten
oke dit klnikt gek maar dit is wat je meot doen om kaas de sneiden........ geek kaaschaaf nodig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek trouwens een goede niet al te dure kaasschaaf waarmee je makkelijk mooie dunne plakjes uit een koud blok kaas kunt snijden
heb 10 jaar geleden zo'n ding bij de ikea gekaupt, kost maar 2 euro ofzo en nog steeds zo scherp als een mes (of de kaas word met de jaren zachter)quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek trouwens een goede niet al te dure kaasschaaf waarmee je makkelijk mooie dunne plakjes uit een koud blok kaas kunt snijden
sowieso alle jonge kaas smaakt naar plasticquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Adelante het volgende:
Weet je wat pas goor is: slankie kaas
De plastic verpakking smaakt nog beter man
daar staan bij mij de potten en pannen... wat nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
oke dit klnikt gek maar dit is wat je meot doen om kaas de sneiden........ geek kaaschaaf nodig.
1 oke zet de frituur pan aan
2 pak dek aas uit de koelksat
3 neem een handoek uit het linkre keuken kastje
4 zet de frituur pan uit
5 pak een mes
6 snij kaas
Smetvreesalert!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Wist je dat bacterien gewoon van de plakjes overspringen omdat de plakjes aan elkaar zitten? Dus of het nu het eerste of 3e plakje is, maakt niks uit, zitten allemaal dezelfde bacillen opquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
En de andere kant? Pot pindakaas? Vergeet het glas niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Albertson het volgende:
ik pak altijd een heel brood. ongesneden. Dat graaf ik een beetje uit aan 1 kant. Dan ram ik een kilo kaas in dat gat. dan eet ik het op.
Hoe bedoel je andere kant?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En de andere kant? Pot pindakaas? Vergeet het glas niet.
Je graaft een beetje uit aan 1 kant, op die manierquote:
wtf, hoezo niet? wat is daar vies aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Sowieso zit kaas vol met bacterieen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wist je dat bacterien gewoon van de plakjes overspringen omdat de plakjes aan elkaar zitten? Dus of het nu het eerste of 3e plakje is, maakt niks uit, zitten allemaal dezelfde bacillen op
waarom smaken die plakken altijd zo ranzig dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef DroogDok het volgende:
Kaas in plakken is precies dezelfde kaas als de kaas die je aan stuk koopt hoor TS
Moet je fatsoenlijke kaas kopen, uit de "vers"koeling bij de AH. Ze kunnen het bij de kaas-counter ook vers voor je afsnijden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom smaken die plakken altijd zo ranzig dan ?
Ja en de rest van ons eten bestaat niet uit micro organismenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
even tussendoor he: bijna alle kazen worden gemaakt door een combinatie van bacteriën en schimmels, just for your information
Vooral kopkaasquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sowieso zit kaas vol met bacterieen.
Goudkuipje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef ecktebaas het volgende:
Sowieso alles behalve gesmolten kaas
Beestjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en de rest van ons eten bestaat niet uit micro organismen
OMG IS DIT WAAR WIE KAN DIT BEVESTIGEN!!1???quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
even tussendoor he: bijna alle kazen worden gemaakt door een combinatie van bacteriën en schimmels, just for your information
Overgoten met gesmolten kaas! Zoals in de middeleeuwen!quote:
Ja, als die randjes hard zijn snijd ik ze er ook af. Dat kauwt niet lekker enzo. Als ik een tosti maak laat ik ze er meestal wel op zitten, dan smelt het wel weg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef Allure_ het volgende:
Waarom gaat dit topic niet over het feit dat voorverpakte plakken kaas altijd van die ranzige donkere randen hebben die naar karton smaken? Dat moet ik er altijd nog afsnijden. Mensen lachen me daar wel om uit, maar zij weten niet beter
.
Je kussen zou na een aantal jaar ook meer gewicht aan dode mijten met hun uitwerpselen bevatten dan het stof zelf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook niet 2 weken wachten voordat je de kaas eet, dan droogt het uit jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef Allure_ het volgende:
Waarom gaat dit topic niet over het feit dat voorverpakte plakken kaas altijd van die ranzige donkere randen hebben die naar karton smaken? Dat moet ik er altijd nog afsnijden. Mensen lachen me daar wel om uit, maar zij weten niet beter
.
Jij houdt zeker van jonge kaas?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
Kijken jullie nooit naar die kaas ofzo? Gewoon STRAIGHT uit de verpakking zitten die walgelijke randen er al aan![]()
![]()
.
Wat is er precies zo walgelijk aan? Dat de randen wat droger zijn? Is dat nou zo ontzettend walgelijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
Kijken jullie nooit naar die kaas ofzo? Gewoon STRAIGHT uit de verpakking zitten die walgelijke randen er al aan![]()
![]()
.
Even mijn c1000 kaas pakken, verpakking is nog dicht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
![]()
.
Ja, dat is walgelijk. Daarom koop ik alleen nog maar verse kaas en snij ik een halve meter van de rand af zodat ik nooit maar iets droogs hoef te proevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er precies zo walgelijk aan? Dat de randen wat droger zijn? Is dat nou zo ontzettend walgelijk?
Alsof er geen wereld van verschil zit tussen verse kaas en voorverpakte plakken kaas. Je gaat toch geen droge randen etenquote:
Ik vind dat niet lekker nee. Ik ben ook geen liefhebber van oude kaas. Jong belegen vind ik wel lekker en dan zijn de drogere randen al te oud. Ja, ik snij dat er ook af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er precies zo walgelijk aan? Dat de randen wat droger zijn? Is dat nou zo ontzettend walgelijk?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik vind dat niet lekker nee. Ik ben ook geen liefhebber van oude kaas. Jong belegen vind ik wel lekker en dan zijn de drogere randen al te oud. Ja, ik snij dat er ook af.
Smaken verschillen nou eenmaal.
I got moneyyy, yeah.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso blok kaas gaat ver voor losse plakken. Maar als je dan toch al weinig kaas voor veel geld koopt (losse plakken) dan vind ik het wel zonde om ook nog eens halve plakken weg te mikken omdat ze droog zijn.
Goede smaken heul nietquote:
Jonge kaas is gele stopverf en heeft ook ongeveer dezelfde smaak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Kaas is pas lekker vanaf belegen. Dat iedereen het even weet.
Jij snapt het en daarom zal ik maar niet vragen hoe jij weet hoe stopverf smaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Jonge kaas is gele stopverf en heeft ook ongeveer dezelfde smaak.Lang leve belegen kaas en ouder.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Tja, ik was ooit peuter en peuters zijn op ontdekkingstocht..... daaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij snapt het en daarom zal ik maar niet vragen hoe jij weet hoe stopverf smaakt.
Stuur de rest maar naar mij op. De droge randjes zijn het lekkerst van een blok kaas. Buitenste cm afsnijden. de plastic eraf peuteren en opeten. heerlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk. Daarom koop ik alleen nog maar verse kaas en snij ik een halve meter van de rand af zodat ik nooit maar iets droogs hoef te proeven.
Eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuur de rest maar naar mij op. De droge randjes zijn het lekkerst van een blok kaas. Buitenste cm afsnijden. de plastic eraf peuteren en opeten. heerlijk!
heel herkenbaar , ik doe dat dus ook !quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Jezus christus, dat is echt verspilling. Dat je dat bij leverworst doet OK maar gewoon bij kaas?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
heel herkenbaar , ik doe dat dus ook !
Dus omdat ik het vies vindt moet ik het dan maar opeten ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jezus christus, dat is echt verspilling. Dat je dat bij leverworst doet OK maar gewoon bij kaas?
Ook al donder je al die kaas rechtstreeks in de prullenbak, interesseert me echt niet. Ik zeg alleen dat het zonde isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:27 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Dus omdat ik het vies vindt moet ik het dan maar opeten ?
niet dus ...
Je was me voor..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Eh nee..echte mannen maken zich niet druk om geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Elusive het volgende:
ECHTE mannen kopen blokken kaas en snijden er met een kaasschaaf verse plakken heurlijke kaas van af![]()
omdat meer lekker, meer kaas en minder geld!!1
..!
quote:De kaassoort verkrijgt men door de Sardijnse variant op de pecorino zeer lang te laten rijpen, tot een niveau dat feitelijk over de grens van rotting ligt. De larven die zich erin vestigen breken veel van de vetten af en maken de kaas zeer zacht, soms stroperig, terwijl er vaak vocht (lagrima genoemd) uitsijpelt. De maden zijn kleurloos en meten ongeveer acht millimeter. Ze kunnen echter zeer hoog (tot 15 centimeter) springen, zodat er wel als grap gezegd wordt dat degene die de kaas eet zijn ogen dient te bedekken, want de kaas wordt verkocht en opgediend met de maden er nog in.
Die vraag vind ik altijd zo mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Taartjeh het volgende:
Ik vind het zo'n onzin he wie heeft dat verzonnen echte mannen eten geen kaas?
Komt u maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef linpunt het volgende:
of je snijdt er lekkere blokjes van en voert ze met mosterd aan mij!
Oeh, dan met duivelsmosterd of knoflookmosterdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef linpunt het volgende:
of je snijdt er lekkere blokjes van en voert ze met mosterd aan mij!
Je kan niet snijden dus je sneed per ongeluk een dikke aso plak koasquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:42 schreef trovey het volgende:
Ik zit nu een een dikke plak kaas...zelf gesneden van een blok kaas.
Ik kan perfect kaas snijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan niet snijden dus je sneed per ongeluk een dikke aso plak koas
ik heb geen kaas
kaassouflé kan ook altijd na het uitgaan, want je vindt altijd wel weer een euro..quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:44 schreef StringsOfLife het volgende:
Dit topic heeft mij op het idee gebracht om aankomend weekend sinds jaren weer eens een kaassouflé te eten.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:25 schreef MrWimpenny het volgende:
Ik trok net mijn voorhuid terug en daar bleek ook voldoende kaas te zitten om plakken van te snijden
-edit- bah
Volgens mij kan je nog beter een blok kaas kopen en de helft wegflikkeren dan plakken kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
voorgesneden kaas is gewoon cheaper als je niet vaak kaas eet en op jezelf woont
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog beter een blok kaas kopen en de helft wegflikkeren dan plakken kopen.
Nog erger dan mensen die kaasplakken kopen > mensen die kaasblokjes kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |