daar heb je een kaas doos voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef luckass het volgende:
Probleem is dat ik veel te lang doe met een blok kaas.
Daarom koop ik het bijna nooit.
Bah ik vind dat na 5 dagen zeker oud isquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
daar heb je een kaas doos voor![]()
![]()
en als die naar 3 weken nog niet op is rasp je het over je $willekeurige pasta
heul niet waar, TS rookt namelijk nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:37 schreef StringsOfLife het volgende:
TS koopt waarsch. ook zware shag ipv een pakje Camel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef ditiseenusername het volgende:
Echte mannen nemen eerst een hap brood en dan een hap kaas.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Ja en ik en mijn zus willen allebij nooit het eerste plakje en ook nooit de laatste dus die worden sowieso altijd weggegooid.
Of het nu versgesneden kaas is of niet wij vinden dat vies
Hoe oud ben jij? 9?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Taartjeh het volgende:
Ja en ik en mijn zus willen allebij nooit het eerste plakje en ook nooit de laatste dus die worden sowieso altijd weggegooid.
Of het nu versgesneden kaas is of niet wij vinden dat vies
dan kan je het net zo goed van een blok kaas afschavenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef BoemBats het volgende:
Je kunt zo'n plakje ook doormidden doen he, dan past het wel op je broodje. Geen dank voor de tip.
Het enige kleine principe dat juist is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Echte mannen eten geen kaas .....
hoezo dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
18 hoor maar als je na gaat is het ook vies
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Elusive het volgende:
[..]
hoezo dan?
al die plakjes komen gewoon van dezelfde balk kaas af hoor die door een machine 2342637486234 plakjes afchopped
Als je na gaat is alles vies. Van de meeste producten wil jij het productieproces niet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
18 hoor maar als je na gaat is het ook vies
kaashaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.
in een pakje is meestal die eerste vochtig dat is al vies maar ook bij verse kaas dan denk ik daar zit misschien wel consumptie op van die vrouw wat die heeft gesneden dus dan pak er er liever een tussen uit
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Blegh als je ziet hoe kaas gemaakt word
die beestjes zijn overal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopen
die eten kaasschaven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Echte mannen eten geen kaas .....
Ik hoop echt dat je trollt.. dit kan toch niet waar zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee het eerste en laatste plakje raken allebij de deksel of als het vers is het zakje van ah bijv.
in een pakje is meestal die eerste vochtig dat is al vies maar ook bij verse kaas dan denk ik daar zit misschien wel consumptie op van die vrouw wat die heeft gesneden dus dan pak er er liever een tussen uit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Elusive het volgende:
[..]
wist je dat als je een stuk kwaliteits kaas onder een microscoop legt je de beestjes ziet rondlopen
Ik meen het mijn zus is er mee begonnen en nu doen we het allebijquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je trollt.. dit kan toch niet waar zijn?
FACT: een mens eet gemiddeld 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes, terwijl jij slaapt kruipen ze in je mondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
We hebben allemaal zeker wel eens viezigheidjes gegeten waarvan we niks vanaf wisten
Hou op als ik daar vannacht aan denk word ik bang maar toch geloof ik er in dat ik nog 0 spinnen heb gegetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Elusive het volgende:
[..]
FACT: een mens eet gemiddelde 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes
hahahaha bedoel je niet per jaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Elusive het volgende:
[..]
FACT: een mens eet gemiddeld 26 spinnen in 1 nacht! dit komt doordat spinnen snachts opzoek gaan naar warme vochtige ruimtes, terwijl jij slaapt kruipen ze in je mond
Nee dit meen je niet dat doe ik vaker als ik een nieuw truitje gelijk aan wil doen dit doe ik dus echt nooooooooit meer !!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Elusive het volgende:
wist je dat kleding afkomstig uit china bedwantsen bevatten, vaak 100den.
TREK DUS NOOIT ONGEWASSEN KLEDING AAN IN JE HUIS! altijd eerst wassen! al een keer gedaan? nu zitten alle stoffen, oa je matras, in je huis waarschijnlijk vol met die beestjes
[ afbeelding ]
koop je een klein blok van 250 gram ipv direct een kiloquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef luckass het volgende:
Probleem is dat ik veel te lang doe met een blok kaas.
Daarom koop ik het bijna nooit.
Ze doen maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Elusive het volgende:
wist je dat kleding afkomstig uit china bedwantsen bevatten, vaak 100den.
TREK DUS NOOIT ONGEWASSEN KLEDING AAN IN JE HUIS! altijd eerst wassen! al een keer gedaan? nu zitten alle stoffen, oa je matras, in je huis waarschijnlijk vol met die beestjes
[ afbeelding ]
Ik word regelmatig wakker met een spin in mijn mondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Hou op als ik daar vannacht aan denk word ik bang maar toch geloof ik er in dat ik nog 0 spinnen heb gegeten
oke dit klnikt gek maar dit is wat je meot doen om kaas de sneiden........ geek kaaschaaf nodig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek trouwens een goede niet al te dure kaasschaaf waarmee je makkelijk mooie dunne plakjes uit een koud blok kaas kunt snijden
heb 10 jaar geleden zo'n ding bij de ikea gekaupt, kost maar 2 euro ofzo en nog steeds zo scherp als een mes (of de kaas word met de jaren zachter)quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek trouwens een goede niet al te dure kaasschaaf waarmee je makkelijk mooie dunne plakjes uit een koud blok kaas kunt snijden
sowieso alle jonge kaas smaakt naar plasticquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Adelante het volgende:
Weet je wat pas goor is: slankie kaas
De plastic verpakking smaakt nog beter man
daar staan bij mij de potten en pannen... wat nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
oke dit klnikt gek maar dit is wat je meot doen om kaas de sneiden........ geek kaaschaaf nodig.
1 oke zet de frituur pan aan
2 pak dek aas uit de koelksat
3 neem een handoek uit het linkre keuken kastje
4 zet de frituur pan uit
5 pak een mes
6 snij kaas
Smetvreesalert!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |