Oke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk maar aan een kunstschool.
Same here, bazig spelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou CoD 1 dan. Die heb ik jaren gespeeld
Ik blijf die smiley leuk vindenquote:
Ga je daar naar de middelbare heen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is het ook. Gelukkig maar een jaartje.
Ik had net voor jou gepost dat ik vandaag weer eens COD2 heb gespeeld sinds tijden. Toeval?quote:
Nee, die met dat kerkhof, geen idee meer hoe ie heet, lang geledenquote:
Erna ja. Na een jaar klaar, dan naar fotovakschoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ga je daar naar de middelbare heen?
Dawnville.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nee, die met dat kerkhof, geen idee meer hoe ie heet, lang geleden
Dit is nog niet topdrukte ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Tinos85 het volgende:
Valt mee. 1 topic gemist tijdens het douchen
Ik reageerde maar het topique was volquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Driepink het volgende:
oh, niemand reageert op mijn quote..
over dat ik geen slijmbal ben
maarja, over 3 mins ik!
ff plassen en dan HARDER DAN HARD!
inclusief de onbewerkte jingle van beach
Hoe oud is 'ie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt mijn zoon![]()
Hij liep hier door de kamer, hoort freestyler en begint te freestylen![]()
HELD IS HET!!
I Knowquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Dalando het volgende:
Spaggettiefreter je teit is beina om.
Dit keer geen lapo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik reageerde maar het topique was vol
Ik had al wat foto's van je gezien. Ze zijn wel leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Erna ja. Na een jaar klaar, dan naar fotovakschool
Ja? Als jij het zegtquote:
Ik reageerde wel toch? Of was topic toen al dicht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Driepink het volgende:
oh, niemand reageert op mijn quote..
over dat ik geen slijmbal ben
maarja, over 3 mins ik!
ff plassen en dan HARDER DAN HARD!
inclusief de onbewerkte jingle van beach
Huh, hoe watquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had al wat foto's van je gezien. Ze zijn wel leuk
12quote:
Roep mij dan even. Ik ken het nog wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja? Als jij het zegtTE lang geleden, miss maar is ff uit de kast trekken morgen
Haha, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Huh, hoe wat?
Op hyves zeker.
Als je gaat douchen rond 8/9 uur mis je gewoon 5 topics.quote:
Omdat iedereen mijn foto's pikt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, jaAlleen staat er overal FOTO VAN SABINE doorheen
die klinkt verschrikkelijkquote:
Plagiaat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat iedereen mijn foto's pikt.
koelkast wilt niet man, te druk, ik heb WH gevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
die klinkt verschrikkelijkbewerkt door Koelkast is het vast te doen.
Klopt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als je gaat douchen rond 8/9 uur mis je gewoon 5 topics.
Ik weet geen happy hardcore tracksquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft er al iemand een happy hardcore mix naar ons toegebracht eick? Weet alleen maar van hardstyle/hardcore mixen...
Mijn koter is die met die blauwe 3kwart broek aanquote:
1 van de 20 cd's van mental theo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik weet geen happy hardcore tracks
ik las breakcorequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn koter is die met die blauwe 3kwart broek aan
quote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lukt niet ;p internet is openbaar.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Have you ever been melow, Rainbow high in the sky, Good to go, Always hardcore, I wanna be a hippyquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik weet geen happy hardcore tracks
zie ze schuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cold as ice, forever youngquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Have you ever been melow, Rainbow high in the sky, Good to go, Always hardcore, I wanna be a hippy
Zomaar even wat er in me opkomt
Die aan het begin dus? Schattigquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn koter is die met die blauwe 3kwart broek aan
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik hoop dat mooieradio.nl niet op dit moment aan het luisteren is
Schattig? Hij is vet goed jaquote:
En ondertussen lapo hunten he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
![]()
Ik vind je lief driepink maar ik ga echt even m'n eigen herrie luisteren
Nigga whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met negers te maken?
Als het normaal is dat ik er koppijn van krijg, hoor ik hem goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
hooren jullie hem nou ook goed of wat?
assassinsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef leetzors het volgende:
Teuring, wat is dit voor een gestamp.
Niet door mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
assassins
request door weet niet meer wie
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met negers te maken?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik hoop dat mooieradio.nl niet op dit moment aan het luisteren is
QFTquote:
1: het is vretenstijdquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
1: het is vretenstijd
2: Das om 18:00
Ghehequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat ookIk bedoelde vooral schattig hoe hij aankwam lopen en wegliep
Gewoon tyfusherrie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
maar
normale muziek of mag dit door ?
Normale.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
maar
Ik kan het wel waarderen, maar niet iedereen zo te lezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
maar
Normale muziek, misschien dat ik hem dan weer aanzetquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
maar
Dit mag zeker door!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |