Moet ik mijn eigen glas meebrengen dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een superhuisvrouw ben ik toch ook. Mijn afgewassen glas wat nog steeds onder de vette vingers zit, geeft een afwasmiddelsmaak aan mijn cola.
Dan moet je ook maar niet afwassen in zo'n teiltje met sop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een superhuisvrouw ben ik toch ook. Mijn afgewassen glas wat nog steeds onder de vette vingers zit, geeft een afwasmiddelsmaak aan mijn cola.
Ja, ik deed het zelf altijd met stromend water (sorry, aarde!) maar hier kan dat niet omdat de afvoer niet goed is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet afwassen in zo'n teiltje met sop.
Joh, zet die vodkafles gewoon aan je mond!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik mijn eigen glas meebrengen dus?
Ja, dat doe ik ook altijd. Maar kan die afvoer niet gefixed worden dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik deed het zelf altijd met stromend water (sorry, aarde!) maar hier kan dat niet omdat de afvoer niet goed is.
En die zelfreflectiedingus dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben lekker bezigWetboek vertalen als book of law
Ja, maar dan moet de hele vloer eruit e.d., een veer erdoorheen halen heeft niet geholpen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd. Maar kan die afvoer niet gefixed worden dan?
Oeh klinkt spannendquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ten years of KPD. Limited Edition.
I see. Dat is wel minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, maar dan moet de hele vloer eruit e.d., een veer erdoorheen halen heeft niet geholpen.
En geld voor zo'n hele operatie heb ik (nog) niet.
Ja, daar ben ik mee bezigquote:
Dat klinkt bekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, zet die vodkafles gewoon aan je mond!
Maar serieus, als je iets uit de kast pakt wat ik afgewassen heb, moet je het altijd nakijken.
10 jaar postzegelformaat filmpjes en wazige foto's van mensen die je echt niet naakt wil zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ten years of KPD. Limited Edition.
Och, het is te doen hoor, ik kan nml. wel aardig afwassen in een teiltje.quote:
Dat boeit niet, zolang het maar goed verkoopt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar postzegelformaat filmpjes en wazige foto's van mensen die je echt niet naakt wil zien.
Sex sellsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat boeit niet, zolang het maar goed verkoopt.
Schooltrouble?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee bezigEr moet een 'dreams and nightmares' in, maar ook vier SMART geformuleerde doelen
En daar ben ik dus nu mee bezig...
Ik heb er nog maar twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |