Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Yay, ff m'n new kids soundboard uittesten
Ga je die gebruiken met branken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Yay, ff m'n new kids soundboard uittesten
Site is even doodquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php doet het niet?
Fipo machenquote:
Een nutteloze FIPO.quote:
''Niemand komt aan Maaskantje!'' veranderen in ''Niemand komt aan Moerdijk!'' ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga je die gebruiken met branken?
QFT.quote:
Haha goed idee, wel geloofwaardiger.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
''Niemand komt aan Maaskantje!'' veranderen in ''Niemand komt aan Moerdijk!'' ?
quote:
rode hete chilli pepertjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
of je het even in het Nederlands kan vertalen
.
Ken echt geen regel van dit nummer, ken alleen de beat.quote:
Goede vraag. Wie weet het?quote:
quote:
quote:
Ik weet alleen dat seks goed is voor de buikspieren en leuker dan fitness.quote:
Die is niet grappig, polonaise mogen ze houden daar.quote:
WHAHAHA hier hebben we ECHT WAAR zelden tot nooit filesquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat seks goed is voor de buikspieren en leuker dan fitness.
En dat ik het te weinig heb
ATB- Don't stop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Neroje het volgende:
Dat niet stoppen bevalt me wel, mogen jullie het volgende nummer raden
Zou ik inderdaad goed kunnen waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn, maar ik ben er bang voor...
Mag wel hoor.quote:
We have a winnerquote:
Hij is gewoon goedquote:
Koningin.quote:
Dan zit er blijkbaar toch iets van een lijn in de nummers die ik draai...quote:
Ik luister niet, sorry, ik zie alleen de titels voorbij schuiven in VLCquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan zit er blijkbaar toch iets van een lijn in de nummers die ik draai...
Laten we er een positieve draai aan geven
Ik ben ook jonger dan dit nummerquote:
En van mij mag hij vooruitgespoeld worden.quote:
Van mij ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
En van mij mag hij vooruitgespoeld worden.
HOAX!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook jonger dan dit nummer![]()
Wie had er gedacht dat IK dat nog kon zeggen
Gewoon zo even stiekem, NEXT.quote:
Dat is waar, queen heeft wel een naam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Liever queen dan die rhcpnet als pearl jam
overschatte kutbands.
failquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
overschatte kutbands.
"Don't Stop Me Now" is a song by English rock group Queen, featured on their 1978 album Jazz. Written by vocalist Freddie Mercury, it was recorded in August/September 1978 in Nice, France.quote:
Ik heb straks ook een nummer van rhcpquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
overschatte kutbands.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Don't Stop Me Now" is a song by English rock group Queen, featured on their 1978 album Jazz. Written by vocalist Freddie Mercury, it was recorded in August/September 1978 in Nice, France.
Ik ben van 79
Nou enquote:
De doders.quote:
uiteraardquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
ik draai straks ook wel een voorspelbaar nummer
Dat idee heb ik ook jaquote:
Nee maar luister bijna nooit bands.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op "bands" in het algemeen?
Je zit op het werk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Onzin. Ik praat wel de halve dag zo met een collega hier.
U2quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nee maar luister bijna nooit bands.
Maar kan U2/coldplay prima waarderen, dus haten doe ik niet.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar pierenjan blowjob is wel een schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja net als op tweakers![]()
"harde waren" "zachte waren"
Keane heeft ook wel zn leuke nummers.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee.Leave superman aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
Fluffynerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar pierenjan blowjob is wel een schatje
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?quote:
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
Maar je doet het heul wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
quote:
Wel aan de bakker gevraagd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze hadden de speakersset nog niet binnen
Ik had wel een prachtbaan waarbij ik heel de dag kon fokken en msnsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
Afgeleverd bij de groenteboerquote:
Gelukkig zit die ernaastquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgeleverd bij de groenteboer
Ach dan komen er maar dubbele nummers voorbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Gingers have souls too!quote:
En de slager aan de andere kant? Die 3 zitten namelijk wel vaker naast elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zit die ernaast
Hierna nog maar één, dan ben jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Met sproeten en blauwe ogen.quote:
Kom in de lijn voor de zonneschijn!quote:
Hmm, nu je het zegt.. Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de slager aan de andere kant? Die 3 zitten namelijk wel vaker naast elkaar
oe DJ kan je Hello draaien?quote:
Bij mij doen ze het allemaal hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Zokunen het volgende:
waarom doen een hele boel smileys het niet op het moment?
Kan ik straks wel doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe DJ kan je Hello draaien?
Die ben ik nog helemaal niet zat na die week SR
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal hoor
Zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iemand nog requests voor straks om 3 uur?
Ik zal eens kijken voor wat apartsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laatste nummer dit, mag mash doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe DJ kan je Hello draaien?
Die ben ik nog helemaal niet zat na die week SR
Sarcasme, herken hetquote:
Trouwens misschien was van deadmau5?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken voor wat aparts
Bonkers! Altijd goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hello?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef mash_ het volgende:
Ik heb zo een toepasselijk liedje als begin nummer!
Bonkers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef mash_ het volgende:
Ik heb zo een toepasselijk liedje als begin nummer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Mjwah, zou kunnen. Liever draai ik rock enzo, maar voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef leetzors het volgende:
[..]
Trouwens misschien was van deadmau5?
Van Lionel Richie?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef banapples het volgende:
[..]
Bonkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat nummer kan nu niet meer ontbreken.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Faxing berlin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjwah, zou kunnen. Liever draai ik rock enzo, maar voor ieder wat wils
Ik heb 0 nummers van hem, heb je voorkeur?
Doe eens niet mij quoten als ik ruzie heb met mn toboquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Got it, even downloaden
Ja komt goed. Eindig maar met een jinglequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef Neroje het volgende:
Hey mash, over twee minuten ben jij...
Sta je klaar?
Altijd gewoon bij 1.5/2min beginnen van de 8, is om in te mixen he.quote:
Wat is dat voor een russische hoerenmuziek?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Zokunen het volgende:
of Sigur Ros - Inni Mer Syngur Vitleysingur (zit iets meer tempo in)
Album: Med Sud I Eyrum Vid Spilum Endalaust (2008)
Maar ik heb geen andere muziek om mee te mixenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef leetzors het volgende:
[..]
Altijd gewoon bij 1.5/2min beginnen van de 8, is om in te mixen he.
Als een naam begint met een IJ dan moeten die allebei met hoofdletterquote:
Wat is het genre?quote:
Lekkere CD is dat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Beach het volgende:
request:
Amon Amarth - Twilight of the thunder god
heb je vast wel Toon
Nee, zo heavy ga ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Beach het volgende:
request:
Amon Amarth - Twilight of the thunder god
heb je vast wel Toon
Dan knal je hem 10sec voordat de beat begint erin?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar ik heb geen andere muziek om mee te mixen
En als ik zou moeten mixen, zou ik nu wel moeten beginnen met oefenen
Bazenliedje is datquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, zo heavy ga ik niet
Aan de bandnaam te zien zal het wel een boel geschreeuw zijn
quote:
Staat er toch ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een naam begint met een IJ dan moeten die allebei met hoofdletter
Ik kan VLIEEEEEEEEEEEEGEN.quote:
Uit de IRC tijd manquote:
Nee hoor jij hebt alleen de I met hoofdletter niet de J ookquote:
IRC?quote:
Bleh, vergat ik het in de quote te ninja editenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor jij hebt alleen de I met hoofdletter niet de J ook
Ik niet van de IRC tijd hoorquote:
Internet Relay Chat, jeweet.quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bleh, vergat ik het in de quote te ninja editen
Never heard of it.quote:
Mn eigen script doet het nog wel trouwens. Zal die eens strippen, dan kan ik ook weer IRC opquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Neroje het volgende:
Dames en heren, wat vonden jullie van mijn debuut?
Ik nomineer er maar 1 voor een lunartripquote:
Je begon sowieso al geniaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Neroje het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nomineer er maar 1 voor een lunartrip
Zwaar voor mijn tijd dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Zokunen het volgende:
IRC was begin jaren 90 geniaal, nu een stuk minder
Het klonk lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Neroje het volgende:
quote:Address Connect Time
static.kpn.net 8h 31m 15s
Ik weet nog dat ik IRC gebruikte om muziek te downloadenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Zokunen het volgende:
IRC was begin jaren 90 geniaal, nu een stuk minder
Nee, ben ik hierquote:
Chinees praten jullie. Oudjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik IRC gebruikte om muziek te downloaden
Ex natuurlijkquote:
Nee ik heb het hele uur afgeluisterd dus was chillquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Thx
[..]
En vanaf dat moment bergafwaarts?
IRC is oa een chatprogramma.quote:
Voorloper van msn?quote:
IRC is het protocol, niet het programmaquote:
Ik wilde het juist simpel houden voor het broekiequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
IRC is het protocol, niet het programma
een IRCd is de server en dan heb je nog de clients als mIRC, Pirch, xchat etc...
/wiseass
Je bent pas 9min bezig, mag nog wel even hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Ik ben vandaag in een iets minder 20 min gitaar muziek bui dan normaal!
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
YeeY
![]()
wat wordt er goeien muzak gedraaid vandaag
ben op het goede moment wakker geworden geloof ik
Dankje voor het meedenken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde het juist simpel houden voor het broekie
Dan draait koelkast heul nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!
Graag gedaan:Dquote:
Boh ik weet het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
En nu komt het nummer wat ik altijd draai
NEEEEEROJEEEEEEEEEquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?
Eigenlijk alleen om te vertellen dat hij binnenkort "professioneel jinglebakker" wordt ofzo.quote:A minion is follower devoted to serving his master relentlessly.
Ook geen koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?
Hopelijk is het te pruimen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
En nu komt het nummer wat ik altijd draai
Hij was jaloers op jou verenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Webhawk kwam trouwens vanochtend binnenvallen "hallo minions"
[..]
Eigenlijk alleen om te vertellen dat hij binnenkort "professioneel jinglebakker" wordt ofzo.
Ik snap echt niet wat er met die jongen aan de hand is
True!!quote:
Wat wil jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Aanstellerietis, ik doe maar wat en pretendeer nooit professioneel te zijn. Ik vind het leuk dat men mij leuk vindt, maar ik zit echt niet op een hanengevecht te wachten hoorquote:
Je draait een uurtje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zo, ook een boel gitaarmuziek klaargezet voor 15:30
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat wil jij dan?Even denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Kan jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aanstellerietis, ik doe maar wat en pretendeer nooit professioneel te zijn. Ik vind het leuk dat men mij leuk vindt, maar ik zit echt niet op een hanengevecht te wachten hoor
Ken je DJ's!!quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je DJ's!!
Als je deze hoort draait Mash << daar kan je eigenlijk wel vanuit gaan
Heb je al een jingle gemaakt met die 319 DJ Koelkast samples?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aanstellerietis, ik doe maar wat en pretendeer nooit professioneel te zijn. Ik vind het leuk dat men mij leuk vindt, maar ik zit echt niet op een hanengevecht te wachten hoor
Als we het maar naar onze zin hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Debuut of al vaker? Ik heb je nog niet gehoord volgens mij.quote:
Nee, we zetten alles klaar in mijn huiskamer en vanaf mijn huuuuuge stoelen (of 1-persoons banken zo u wiltquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Die marathon ga je vanuit de studio doen?
I shit you notquote:
Ik heb al 5 keer gedraaid ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
Debuut of al vaker? Ik heb je nog niet gehoord volgens mij.
Kan je er geen meet van maken, komen we even langs met een paarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, we zetten alles klaar in mijn huiskamer en vanaf mijn huuuuuge stoelen (of 1-persoons banken zo u wilt) met alles geprojecteerd via de beamer. Dan komen we die 12 uur zeker wel door
Oke, dan ben ik gewoon dement.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb al 5 keer gedraaid ofzo
Het zijn er 8 gewordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je al een jingle gemaakt met die 319 DJ Koelkast samples?
Echt wel, "Is het een user, is het een kloon? Nee, het is sperzieboontoon!"quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
Debuut of al vaker? Ik heb je nog niet gehoord volgens mij.
TWAALF UUR!?!?!?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, we zetten alles klaar in mijn huiskamer en vanaf mijn huuuuuge stoelen (of 1-persoons banken zo u wilt) met alles geprojecteerd via de beamer. Dan komen we die 12 uur zeker wel door
Naah...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je er geen meet van maken, komen we even langs met een paar
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Echt wel, "Is het een user, is het een kloon? Nee, het is sperzieboontoon!"
Foutje moet kunnen toch?quote:
Ik neuk met hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Is het een user? Is het een kloon? NEE! het is SperzieboonToon!!!
Gekkenwerk.quote:
Ja stoer hequote:
Hmm geen idee, eerste indruk is FLOPquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
TOP OF FLOP!
Dus vind het het volgende nummer top. zeg het dan. bij flop het zelfde
Niet meer toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef banapples het volgende:
TOP!!!
Alleen geluid is een beetje slecht
Zo hoort hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben echt moe zeg, ik slaap amper nog omdat ik alleen maar nadenk over radio items enzo
Jij faalde met je geluidquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ben echt moe zeg, ik slaap amper nog omdat ik alleen maar nadenk over radio items enzo
Nu beter ja. De muziek van hem vind ik af en toe wel leuk om naar te luisterenquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
Ik ben in de steek gelaten door bejaarden
Dat lijkt me meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
Ik ben in de steek gelaten door bejaarden
THE SHOW MUST GO ONquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik mis ook het negatieve ervan.quote:
Misschien stond ze niet in het testamentquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik mis ook het negatieve ervan.
En er achter: Ik neuk met hem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Is het een user? Is het een kloon? NEE! het is SperzieboonToon!!!
Mjah dat had ik dus ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit een beetje tussen top en flop in, het is opzich wel oké, maar met net iets te rustig voor nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |