Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?quote:
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
Maar je doet het heul wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
quote:
Wel aan de bakker gevraagd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze hadden de speakersset nog niet binnen
Ik had wel een prachtbaan waarbij ik heel de dag kon fokken en msnsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
Afgeleverd bij de groenteboerquote:
Gelukkig zit die ernaastquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgeleverd bij de groenteboer
Ach dan komen er maar dubbele nummers voorbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Gingers have souls too!quote:
En de slager aan de andere kant? Die 3 zitten namelijk wel vaker naast elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zit die ernaast
Hierna nog maar één, dan ben jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Met sproeten en blauwe ogen.quote:
Kom in de lijn voor de zonneschijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |