Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Yay, ff m'n new kids soundboard uittesten
Ga je die gebruiken met branken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Dhaha het volgende:
Yay, ff m'n new kids soundboard uittesten
Site is even doodquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php doet het niet?
Fipo machenquote:
Een nutteloze FIPO.quote:
''Niemand komt aan Maaskantje!'' veranderen in ''Niemand komt aan Moerdijk!'' ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga je die gebruiken met branken?
QFT.quote:
Haha goed idee, wel geloofwaardiger.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:39 schreef Dhaha het volgende:
[..]
''Niemand komt aan Maaskantje!'' veranderen in ''Niemand komt aan Moerdijk!'' ?
quote:
rode hete chilli pepertjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
of je het even in het Nederlands kan vertalen
.
Ken echt geen regel van dit nummer, ken alleen de beat.quote:
Goede vraag. Wie weet het?quote:
quote:
quote:
Ik weet alleen dat seks goed is voor de buikspieren en leuker dan fitness.quote:
Die is niet grappig, polonaise mogen ze houden daar.quote:
WHAHAHA hier hebben we ECHT WAAR zelden tot nooit filesquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat seks goed is voor de buikspieren en leuker dan fitness.
En dat ik het te weinig heb
ATB- Don't stop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef Neroje het volgende:
Dat niet stoppen bevalt me wel, mogen jullie het volgende nummer raden
Zou ik inderdaad goed kunnen waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn, maar ik ben er bang voor...
Mag wel hoor.quote:
We have a winnerquote:
Hij is gewoon goedquote:
Koningin.quote:
Dan zit er blijkbaar toch iets van een lijn in de nummers die ik draai...quote:
Ik luister niet, sorry, ik zie alleen de titels voorbij schuiven in VLCquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan zit er blijkbaar toch iets van een lijn in de nummers die ik draai...
Laten we er een positieve draai aan geven
Ik ben ook jonger dan dit nummerquote:
En van mij mag hij vooruitgespoeld worden.quote:
Van mij ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
En van mij mag hij vooruitgespoeld worden.
HOAX!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook jonger dan dit nummer![]()
Wie had er gedacht dat IK dat nog kon zeggen
Gewoon zo even stiekem, NEXT.quote:
Dat is waar, queen heeft wel een naam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
Liever queen dan die rhcpnet als pearl jam
overschatte kutbands.
failquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
overschatte kutbands.
"Don't Stop Me Now" is a song by English rock group Queen, featured on their 1978 album Jazz. Written by vocalist Freddie Mercury, it was recorded in August/September 1978 in Nice, France.quote:
Ik heb straks ook een nummer van rhcpquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
overschatte kutbands.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Don't Stop Me Now" is a song by English rock group Queen, featured on their 1978 album Jazz. Written by vocalist Freddie Mercury, it was recorded in August/September 1978 in Nice, France.
Ik ben van 79
Nou enquote:
De doders.quote:
uiteraardquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
ik draai straks ook wel een voorspelbaar nummer
Dat idee heb ik ook jaquote:
Nee maar luister bijna nooit bands.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op "bands" in het algemeen?
Je zit op het werk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Onzin. Ik praat wel de halve dag zo met een collega hier.
U2quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nee maar luister bijna nooit bands.
Maar kan U2/coldplay prima waarderen, dus haten doe ik niet.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar pierenjan blowjob is wel een schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja net als op tweakers![]()
"harde waren" "zachte waren"
Keane heeft ook wel zn leuke nummers.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee.Leave superman aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
Fluffynerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar pierenjan blowjob is wel een schatje
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?quote:
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
Maar je doet het heul wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan helemaal niet. Ik moet weer aan het werk, goed dat je mij er aan herinnert :w.
quote:
Wel aan de bakker gevraagd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze hadden de speakersset nog niet binnen
Ik had wel een prachtbaan waarbij ik heel de dag kon fokken en msnsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Haha wat voor een prachtbaan heb jij dat je kunt fokken?
Afgeleverd bij de groenteboerquote:
Gelukkig zit die ernaastquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgeleverd bij de groenteboer
Ach dan komen er maar dubbele nummers voorbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Gingers have souls too!quote:
En de slager aan de andere kant? Die 3 zitten namelijk wel vaker naast elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zit die ernaast
Hierna nog maar één, dan ben jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
hey DJ hou is op met nummers draaien die ik wilde draaien.
Met sproeten en blauwe ogen.quote:
Kom in de lijn voor de zonneschijn!quote:
Hmm, nu je het zegt.. Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de slager aan de andere kant? Die 3 zitten namelijk wel vaker naast elkaar
oe DJ kan je Hello draaien?quote:
Bij mij doen ze het allemaal hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Zokunen het volgende:
waarom doen een hele boel smileys het niet op het moment?
Kan ik straks wel doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe DJ kan je Hello draaien?
Die ben ik nog helemaal niet zat na die week SR
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het allemaal hoor
Zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Iemand nog requests voor straks om 3 uur?
Ik zal eens kijken voor wat apartsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Laatste nummer dit, mag mash doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe DJ kan je Hello draaien?
Die ben ik nog helemaal niet zat na die week SR
Sarcasme, herken hetquote:
Trouwens misschien was van deadmau5?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken voor wat aparts
Bonkers! Altijd goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hello?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef mash_ het volgende:
Ik heb zo een toepasselijk liedje als begin nummer!
Bonkers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef mash_ het volgende:
Ik heb zo een toepasselijk liedje als begin nummer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Mjwah, zou kunnen. Liever draai ik rock enzo, maar voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef leetzors het volgende:
[..]
Trouwens misschien was van deadmau5?
Van Lionel Richie?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef banapples het volgende:
[..]
Bonkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat nummer kan nu niet meer ontbreken.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Faxing berlin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjwah, zou kunnen. Liever draai ik rock enzo, maar voor ieder wat wils
Ik heb 0 nummers van hem, heb je voorkeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |