Zwaar voor mijn tijd dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Zokunen het volgende:
IRC was begin jaren 90 geniaal, nu een stuk minder
Het klonk lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Neroje het volgende:
Dames en heren, wat vonden jullie van mijn debuut?
quote:Address Connect Time
static.kpn.net 8h 31m 15s
Ik weet nog dat ik IRC gebruikte om muziek te downloadenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Zokunen het volgende:
IRC was begin jaren 90 geniaal, nu een stuk minder
Nee, ben ik hierquote:
Chinees praten jullie. Oudjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik IRC gebruikte om muziek te downloaden
Ex natuurlijkquote:
Nee ik heb het hele uur afgeluisterd dus was chillquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Thx
[..]
En vanaf dat moment bergafwaarts?
IRC is oa een chatprogramma.quote:
Voorloper van msn?quote:
IRC is het protocol, niet het programmaquote:
Ik wilde het juist simpel houden voor het broekiequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
IRC is het protocol, niet het programma
een IRCd is de server en dan heb je nog de clients als mIRC, Pirch, xchat etc...
/wiseass
Je bent pas 9min bezig, mag nog wel even hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Ik ben vandaag in een iets minder 20 min gitaar muziek bui dan normaal!
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
YeeY
![]()
wat wordt er goeien muzak gedraaid vandaag
ben op het goede moment wakker geworden geloof ik
Dankje voor het meedenken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde het juist simpel houden voor het broekie
Dan draait koelkast heul nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Van 14:00 tot 15:00 is altijd goed!
Graag gedaan:Dquote:
Boh ik weet het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
En nu komt het nummer wat ik altijd draai
NEEEEEROJEEEEEEEEEquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?
Eigenlijk alleen om te vertellen dat hij binnenkort "professioneel jinglebakker" wordt ofzo.quote:A minion is follower devoted to serving his master relentlessly.
Ook geen koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het setje daarvoor was pas echt gaaf, welke DJ was dat?
Hopelijk is het te pruimen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
En nu komt het nummer wat ik altijd draai
Hij was jaloers op jou verenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Webhawk kwam trouwens vanochtend binnenvallen "hallo minions"
[..]
Eigenlijk alleen om te vertellen dat hij binnenkort "professioneel jinglebakker" wordt ofzo.
Ik snap echt niet wat er met die jongen aan de hand is
True!!quote:
Wat wil jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |