Ik ben reeds klaar met studeren en heb nooit `gezeikt´. Gewoon conform planning alles studeren. Niet `stoer´ bier gaan zuipen ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik ben bijna klaar met studeren en het kan me gen fuck schelen wat er met de mensen na mij gebeurt.
Nou dan lijdt jij er toch niet onder als je meer moet betalen als je langer dan 2 jaar extra over je BA doet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben reeds klaar met studeren en heb nooit `gezeikt´. Gewoon conform planning alles studeren. Niet `stoer´ bier gaan zuipen ofzo.
Joh, alsof dat de enige reden is waarom er langstudeerders zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben reeds klaar met studeren en heb nooit `gezeikt´. Gewoon conform planning alles studeren. Niet `stoer´ bier gaan zuipen ofzo.
Klopt, maar ook al zou ik nog student zijn. Dan nog... Gewoon fulltime op school zitten alles maken en men kan het zelfs in kortere tijd halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef MangoRedChilli het volgende:
Nou dan lijdt jij er toch niet onder als je meer moet betalen als je langer dan 2 jaar extra over je BA doet?
Er wordt nu geen extra geld uitgegeven aan langstudeerders. Bovendien worden de grootste bezuinigingen op het onderwijs voorgesteld sinds de jaren 80. En ja, die blijven ook staan als elke langstudeerder opeens nominaal afstudeert.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:41 schreef MangoRedChilli het volgende:
Lekker gaan huilen in Den Haag! Oh wat erg, tijdens een crisis wordt bezuinigd! Maar we geven wel geld uit aan de JSF en Afghanistan. want mensen zijn natuurlijk van zichzelf goed en vredelievend en als we Afghanistan achterlaten wordt het een groot paradijs zonder de Taliban. En zonder Afghanen die hier lekker om asiel komen vragen. Kopje thee er bij? Laten we vooral al ons geld aan langstudeerders geven, mensen die 4 jaar lang over een vak doen omdat ze niet inzin dat ze maar beter HBO hadden kunnen doen of denken dat alle andere dingen belangrijker zijn dan die tentamens maar dan wel extra geld willen.
Ik kots er op.
Morgen ga ik lekker uitslapen en dan met vriendinnen iets leuks doen.
Nou, ze kan anders wel mooie werkstukjes maken over de Kleine Zeemeerminquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:
TS is kortzichtig en komt simpel over, derhalve denk ik dat het een trol is.
Wat Socios zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al zou ik nog student zijn. Dan nog... Gewoon fulltime op school zitten alles maken en men kan het zelfs in kortere tijd halen.
En als je 50 bent en de economie instort omdat het educatieniveau lager is dan die van Nigeria zeiken dat je een jaar langer moet werken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:44 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik ben bijna klaar met studeren en het kan me gen fuck schelen wat er met de mensen na mij gebeurt.
Met fulltime studeren, zonder enige werkervaring of extracurriculaire activiteiten, kom je vaak niet ver meer op de arbeidsmarkt. Men verwacht altijd dat je iets 'extra' doet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al zou ik nog student zijn. Dan nog... Gewoon fulltime op school zitten alles maken en men kan het zelfs in kortere tijd halen.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel gewichtige redenen hebben om langer te studeren dan gepland.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was totaal niet te verwachten dat je het over treinen zou gaan hebben, goede wending.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef Socios het volgende:
Wat ook `royal sadness´ is, is dat men met een hele karavaan bussen naar Den Haag trekt op de vrijdagmiddag.Traditioneel in het gehele land bomvolle wegen erbij. Bijvoorbeeld Groningen - Den Haag. Ga dan met de trein, rechtstreekse Intercityverbinding erbij van binnenstad tot binnenstad.
Bullshit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Met fulltime studeren, zonder enige werkervaring of extracurriculaire activiteiten, kom je vaak niet ver meer op de arbeidsmarkt. Men verwacht altijd dat je iets 'extra' doet.
Knap dat je zelfs iets wat er geen flikker mee te maken heeft over treinen kunt laten gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef Socios het volgende:
Wat ook `royal sadness´ is, is dat men met een hele karavaan bussen naar Den Haag trekt op de vrijdagmiddag.Traditioneel in het gehele land bomvolle wegen erbij. Bijvoorbeeld Groningen - Den Haag. Ga dan met de trein, rechtstreekse Intercityverbinding erbij van binnenstad tot binnenstad.
Dit is één van de weinige keren dat ik diegene ben, die even over treinen begint. Puur omdat het relevant is in deze kwestie. Normaal beginnen anderen erover.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Zeroku het volgende:
Het was totaal niet te verwachten dat je het over treinen zou gaan hebben, goede wending. [ afbeelding ]
Hij is gewoon bang dat hij morgen niet ongestoord in de trein kan gaan zitten rukken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Knap dat je zelfs iets wat er geen flikker mee te maken heeft over treinen kunt laten gaan
Toegegeven, een baantje als ambtenaar bij een middelgrote gemeente, of als manager bij een klein bedrijfje zit er altijd wel in. Maar wil je het echt gaan maken, zul je toch die extra ervaring en kwaliteiten nodig hebben. Juist de mensen die willen uitblinken worden gedupeerd hier.quote:
Het is helemaal niet relevantquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige keren dat ik diegene ben, die even over treinen begint. Puur omdat het relevant is in deze kwestie. Normaal beginnen anderen erover.
ik vind het erg mooi om te zien en vind het jammer dat ik niet kan. Ben toen in Nijmegen wel gegaan en het was tof om de saamhorigheid te zien. Bij ons van de studie waren de paar lanterfanters dan ook niet aanwezig, alleen de hard werkende mensenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien niet inderdaad, maar met die instelling is nog nooit iets veranderd.
Slaat nergens op. Want ik verwijt juist dat men de bus pakt i.p.v. de trein over zo een grote afstand. Maar dat doet niet terzake, dat laatste doe ik namelijk sowieso nooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hij is gewoon bang dat hij morgen niet ongestoord in de trein kan gaan zitten rukken.
Heus wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Zeroku het volgende:
Het is helemaal niet relevant. Jij dénkt dat het relevant is, dat is heel iets anders.
En die extra ervaring/kennis op dat vakgebied doe je allemaal op, op school, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Toegegeven, een baantje als ambtenaar bij een middelgrote gemeente, of als manager bij een klein bedrijfje zit er altijd wel in. Maar wil je het echt gaan maken, zul je toch die extra ervaring en kwaliteiten nodig hebben. Juist de mensen die willen uitblinken worden gedupeerd hier.
Wat een ongelooflijk kutleven heb jij zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of lijkt dat maar zo? Ik heb het toch ook over werkervaring en extracurriculaire activiteiten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef LePoo het volgende:
[..]
En die extra ervaring/kennis op dat vakgebied doe je allemaal op, op school, natuurlijk.
Iemand die het in een bepaalde branche echt wil maken, zal op dat vakgebied een hoop praktijk ervaring nodig hebben.
Boekjes leren je de theorie, een bedrijf leert je de praktijk.
En in de praktijk loopt het al-tijd net even wat anders.
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, en ik verwerp je verwerping al op voorhand.
Allesbehalve.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een ongelooflijk kutleven heb jij zeg
quote:
Helaas, je zal het nog een keer moeten zeggen voordat ik er op in kan gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, en ik verwerp je verwerping al op voorhand.
Iemand die wel hard werkt en nog studeert zal lijden onder het gebrek aan docenten. De boete kost de uni ook geld, en dat moet ergens vandaan komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Nou dan lijdt jij er toch niet onder als je meer moet betalen als je langer dan 2 jaar extra over je BA doet?
Pertinent niet waar omdat ik je dat in het verleden al onmogelijk heb gemaakt. Iedere reactie hierop is bij voorbaat dus al nietig en heeft dus nooit bestaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Helaas, je zal het nog een keer moeten zeggen voordat ik er op in kan gaan.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar omdat ik je dat in het verleden al onmogelijk heb gemaakt. Iedere reactie hierop is bij voorbaat dus al nietig en heeft dus nooit bestaan.
Helaas voor jou heb ik deze actie van jou in het verleden al op voorhand verworpen:quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar omdat ik je dat in het verleden al onmogelijk heb gemaakt. Iedere reactie hierop is bij voorbaat dus al nietig en heeft dus nooit bestaan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Socios, ik verwerp hierbij jou, je posts in het verleden en al jouw posts die nog zullen komen. Daarbij alle eventuele 'op voorhand verwerpingen' incluis.
Dat kan dus niet omdat ik je dat véél eerder al onmogelijk heb gemaakt. Doe dus geen moeite. Iedere aantijging jegens mij is voorbaat al verworpen. Je kunt net zo goed stoppen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Helaas voor jou heb ik deze actie van jou in het verleden al op voorhand verworpen:
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef MangoRedChilli het volgende:
Niet iedereen studeert economie of politicologie waar een bestuurservaring er toe doet. Op talenstudies maakt het geen reet uit, leraren/tolken hoeven niet in een snue vereniging gezeten te hebben. Zelfde geld voor alle alfa studies eigenlijk. En ook veel betastudies , zoals A.I., scheikunde, wiskunde of zelfs ruimtevaarttechnologie, letten voornamelijk op je kennis en wat je kan. Toegegeven, werk ervaring is handig, maar die moet niet ten koste van je studie gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |