Pffff. Goeie vraag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Welke thee had jij nog gestuurd Qut, ouwe theeleut?
Oh die had ik ook al van je gehad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pffff. Goeie vraag.
T kick, witte thee, herfststorm.. en nog wat. Maar ik weet niet meer wat
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou, als mensen het nu nog weten te missen
Nope, nog niet. Zat me net te bedenken dat ik zo Baloe ga uitlaten en dan die kamille honing ga proevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die had ik ook al van je gehad.
Heb je mijnes al geproefd?
1) Hoiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
1) goedemorgen
2) waar
3) wattisut eigenlijk
Vergeet je sleutel nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
Nope, nog niet. Zat me net te bedenken dat ik zo Baloe ga uitlaten en dan die kamille honing ga proevenDie ruikt vet lekker.
Als je Inecto wilt zul je naar het Kruidvat moeten, troelaquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:52 schreef Qwea het volgende:
3x raden waar ik vanaaf heen ga
Action
3x raden waarvan ik een hele fucking grote doos van vol ga proppen als die sjit daar is
Kanniequote:
Ja, dat ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je Inecto wilt zul je naar het Kruidvat moeten, troela
Trek je weleens een andere broek aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:
KannieDie zit aan mijn broek!
Ik was ze ook voor het eerst sinds jaren niet kwijt toen ik me aan had gekleed, want ze zaten gewoon nog steeds aan mijn broek
Ja ! Maar dan is het nog geen probleemquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Trek je weleens een andere broek aan?
Want dan
Die kamille-honing van Pickwick is echt tha bomb, niet te vergelijken met gewone.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Venkelthee vind ik lekker maar kamille, brrrrr
Echt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
De allerfijnste shampoo die er is Elies![]()
Heul niet, zie bovenquote:Qut, nu moet je wel de rest van je leven dezelfde broek aan doen hea![]()
In je broekje ja!quote:En meer feestmutsen![]()
![]()
Zo proberenquote:Die kamille - honing thee is zooooooo lekker![]()
dawistik. diehebikalesgehadquote:Die venkel ook, die smaakt naar drop
Ik vind kamille gewoon ook vet goor... maar hij rook echt vet lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kamille-honing van Pickwick is echt tha bomb, niet te vergelijken met gewone.
Mss vind ik dat wel omdat het een van de weinige dingen met honingsmaak is waar ik tegen kan
Proef m nou maar gewoon, hij is echt echt lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind kamille gewoon ook vet goor... maar hij rook echt vet lekker
Gaan ik doen sletje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Proef m nou maar gewoon, hij is echt echt lekker
En je sleutelkoordquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaan ik doen sletje.
Ff de beer auslassen!
Yep, nog wel wat snotterend maar verder gaat het goed.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep, nog wel wat snotterend maar verder gaat het goed.
Jezus fuck, sadist!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Baaf
Toch ben ik stiekem benieuwd wanneer Q voor het eerst weer zonder sleutels buiten staatKan me niet voorstellen dat het echt niet meer gebeurt
quote:
Ik laat mijn toegangspasje voor mijn werk heel vaak in mijn andere broekzak/jaszak zitten. net als mijn ov-kaart. Dus ik hoop dan maar dat je altijd dezelfde broek aanhebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
KannieDie zit aan mijn broek!
Ik was ze ook voor het eerst sinds jaren niet kwijt toen ik me aan had gekleed, want ze zaten gewoon nog steeds aan mijn broek
Mede-realistquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik laat mijn toegangspasje voor mijn werk heel vaak in mijn andere broekzak/jaszak zitten. net als mijn ov-kaart. Dus ik hoop dan maar dat je altijd dezelfde broek aanhebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Trek je weleens een andere broek aan?
Want dan
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Marsmellowthee is officieel goedgekeurd
Ik heb een aantal handtassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |