Je had tenminste in de TT iets kunnen zeggen over de schande van Rafa's drawquote:
Zanik toch niet zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je had tenminste in de TT iets kunnen zeggen over de schande van Rafa's draw
Waarom zijn het altijd dezelfde mensen die altijd negatief reageren op posts, en niet gewoon iets kunnen laten voor wat het is? Ik zag jouw naam bij laatste post en ik dacht al meteenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zanik toch niet zo. Federer heeft vaak zat een kinderlijk eenvoudige eerste paar rondes op papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd dezelfde mensen die altijd negatief reageren op posts, en niet gewoon iets kunnen laten voor wat het is? Ik zag jouw naam bij laatste post en ik dacht al meteen
Janken en overdrijven kun je ook ergens anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie toch echt aan zichzelf te danken vind ik...maar goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian.Wat een pech heeft die jongen elke keer met die blessures.
Zei Del Potro net tegen de umpire dat die Baghdatis fans hun mond moesten houden ofzo? Ik hoorde iets van "It's fun for you".quote:
Ik betwijfel hard of Delpo in deze vorm ook maar iemand het moeilijk kan maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Lekker, Nalbandian en Delpo (misschien) naar huis. 2 jongens die het Rafa misschien moeilijk hadden kunnen maken.alleen Murray en Soderling blijven nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |