abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:40:47 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99246236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en wist iemand hier dat je toestemming van de andere ouder nodig hebt als je een id voor je kind wilt aanvragen }:| Fijn als je wederhelft in mexico zit en pas volgende week terug is...wordt dus spoed id aanvragen voor 45 euro extra....bah bah
Ik kreeg het formulier mee. De dame van de gemeente ging ervan dat het wel goed zat maar mijn man moest wel nog even tekenen. Dus toen ik ID ben gaan ophalen, had ik het getekende toestemmingsformulier bij me...
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:07 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99890859
Iemand enig idee hoe t zit qua luiers in Italie? Kan ik beter pampers meenemen of is daar een goed alternatief? Zo ja, welke dan?
pi_99898848
Wij zijn weer terug van een weekje zweden :)
de reis ging hardstikke goed! Dana heeft veel dvd gekeken en op de ipad gespeeld.
En in het huisje was alles aanwezig wat we nodig hadden voor haar, zelfs aan speelgoed was gedacht. Super dus!
pi_99899215
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee hoe t zit qua luiers in Italie? Kan ik beter pampers meenemen of is daar een goed alternatief? Zo ja, welke dan?
Ik heb er niet zo op gelet aangezien we zelf pampers hadden meegenomen, maar in de grote supermarkten kon je ook gewoon zwemluiers van Huggies kopen, dus Pampers of een alternatief zullen ze ook wel hebben denk ik.
pi_99911345
Pampers hebben ze vrijwel overal in Europa, behalve in Spanje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 25 juli 2011 @ 08:51:40 #181
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99911714
In Spanje hebben ze ook Pampers alleen daar heten ze Dodot.
pi_99911809
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Spewey het volgende:
Die heb ik toen inderdaad gebruikt! Ze leken wel verdacht veel op Pampers
Zal wel gewoon uit dezelfde fabriek komen dan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99911844
quote:
quote:
Ik heb ze afgelopen vakantie gekocht en vind ze zeer prettig. Ze nemen voor mijn gevoel wel iets minder vocht op dan Pampers.

Mikoxx, tipje, neem genoeg zwemluiers mee. Ik dacht dat ik er genoeg had maar moest bijkopen en in Spanje/Gran Canaria zijn ze iig heel erg duur...
Oh en neem ook vooral veel eigen zonnebrandcreme mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juli 2011 @ 09:08:03 #184
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99911940
Ik heb nog een half pak Dodot liggen, eigenlijk geen verschil gemerkt, ja de maten waren anders, maat 4extra komt overeen met maat 5 hier.

We hadden 6 pakken ( :') )zwemluiers bij ons, zijn er weer 3 mee retour gegaan, dus geen idee hoeveel die kosten bij de Carrefour.
pi_99912060
ik had 4 pakken zwemluiers meegenomen maar mijn dochter vond het leuk om te poepen zodra ze in het zwembad lag.. er gingen dus aardig wat luiers doorheen... ik heb 2x een pak moeten kopen a 12 euro :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:21:15 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99933570
Tess :D :X

Zo fijn, al die meedenk(st)ers!! Dankjewel!
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:50:23 #187
5428 crew  miss_sly
pi_99937743
Wij hebben voor de heenweg nu ook maar even een hotel geboekt. Net na Parijs, ,uurtje of 6 van de 10 uur rijden. Volgende dag dus lekker op ons gemakje het laatste stuk. Hotel met tuin en parkje, zodat we even kunnen rennen en wandelen. In mijn voopret-beleving is het er dan namelijk prachtig weer en kunnen we op een terras nog wat eten en dan erna nog wat wandelen, zonder regenjas en met zomerjurkjes O+

Met dit aanhoudende herfstweer wordt het ineens nog belangrijker dat het dan echt mooi weer is, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99937857
Wat is het einddoel uiteindelijk geworden Miss? Ik zoek ook nog iets in Frankrijk namelijk :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:54:24 #189
5428 crew  miss_sly
pi_99937955
We hebben zo'n leuke camping in Frankrijk, tip van Belana: http://www.lepech.com/index.htm

Ik heb ook een hoop linkjes met dingen in de buurt: veel kastelen, prehistorische vindplaatsen, grotten, mooie natuur, riviertjes, een DPAM winkel :+
pi_99938063
Haha :D

Ik ga het linkje even bekijken, dank je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:00:36 #191
5428 crew  miss_sly
pi_99938245
Ze hebben ook een aantal verschillende accomodaties en het is niet zo'n resortachtige camping.

Mocht je boeken, heb ik ook vast een hotel voor onderweg als tip voor je ;)
pi_99938629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:17 schreef Vicky het volgende:
ik had 4 pakken zwemluiers meegenomen maar mijn dochter vond het leuk om te poepen zodra ze in het zwembad lag.. er gingen dus aardig wat luiers doorheen... ik heb 2x een pak moeten kopen a 12 euro :X
:D
In Italië waren ze 9,-, maar Dyon heeft nog nooit in een zwemluier gepoept en de laatste luier heb ik gewoon uitgespoeld (niet met poep natuurlijk en plas houdt ie toch al niet tegen) en hergebruikt :D
pi_99938732
Miss, leuk!! Vooral die pony's zou Dyon erg leuk vinden :D Denk dat Senna het vast super gaat hebben daar! En jullie natuurlijk ook ;)
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:14:20 #194
5428 crew  miss_sly
pi_99938905
Senna vindt grotere dieren nog wel wat eng, hoor, maar ze hebben ook konijntjes O+ en ezeltjes O+ en een mooie omgeving, en...en...en...nog 4 weken en dan vertrekken we bijna :D
pi_99939115
Ja kan natuurlijk nog wat te groot zijn zo'n pony. Kyllian vond dat op die leeftijd ook nog eng. Ik weet eigenlijk niet hoe Dyon zou reageren, maar die is nu helemaal paardenfan door paardjes die hij vanuit de verte heeft gezien, op tv en in boekjes. Binnenkort gana we naar een manege waar mn schoonzusje dr paard staat, ben benieuwd.

Nog 4 weekjes maar, aftellen voor jullie dus!!
Ik wil ook weer met vakantie....
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:22:08 #196
5428 crew  miss_sly
pi_99939265
Ik had het even helemaal niet in de gaten dat het al zo dichtbij was, de vakantie. Gisteren ging ik even tellen en toen bleek het al bijna zover te zijn *O*

Maar ik ben echt erg, want ik ben in gedachten al bezig met de volgende vakantie, en de daaropvolgende en de daaropvolgende :@ :') ik ben een vakantie-addict :P
pi_99939736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het even helemaal niet in de gaten dat het al zo dichtbij was, de vakantie. Gisteren ging ik even tellen en toen bleek het al bijna zover te zijn *O*

Maar ik ben echt erg, want ik ben in gedachten al bezig met de volgende vakantie, en de daaropvolgende en de daaropvolgende :@ :') ik ben een vakantie-addict :P
Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk.. :(
*poef* nu is het weg
  maandag 25 juli 2011 @ 22:40:31 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99940253
Wij overwegen om toch tegen volgendjaar richting italie af te reizen, mits alles goed blijft gaan natuurlijk.
Maar iemand leuke tips voor eventueel camping of een hotel?
Het mag door heel Italie zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99940301
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk.. :(
Hier hetzelfde probleem. Ik wilde wel naar Frankrijk (is tenminste niet al te ver rijden), maar D wil daar niet heen omdat hij vroeger vaak naar Frankrijk ging. Ik vind het zo'n onzin reden.... Dan zouden ik en de de kinderen dus nooit in Frankrijk op vakantie gaan.
pi_99940377
Bar: ik ben zelf meer van de huisjes. In hotels vind ik de kamers meestal te klein en kamperen nooit meer gedaan sinds mn jeugd, dus hier geen tips.
Je hebt aan de Toscaanse kust wel heeeel veel campings zitten! Als je ergens aan de kust wil zitten zou ik dus voor een camping kiezen daar aan het strand. Geen gedoe met het zoeken naar een parkeerplek, gewoon lopend naar het strand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')