abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:00:48 #151
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99103259
Hier zit het er alweer op, 2 weken Calonge, Spanje, lekker in een huisje met eigen zwembad. Ook wij hebben gekozen voor 's nachts rijden en dat beviel prima. We zijn om 20:00 uur vertrokken en om 23:00 uur sliepen ze beide (16 maanden en 2,5 jaar oud).

Overdag rijden was gewoon geen optie, Zoë heeft sinds kort een hekel aan in de auto zitten maar nu met Dora op de Dvdspeler (volgend jaar koptelefoons mee :X ) ging het gewoon goed tot ze in slaap viel. 'S nachts zijn ze een paar keer kort wakker geweest als we moesten stoppen voor de tolhokjes maar sliepen vrij snel daarna weer verder. Volgend jaar weer!
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 11:07:29 #152
45833 crew  Fogel
pi_99103456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oe s'nachts rijden lijkt me niet fijn (vooral omdat ik in het donker ook niet zo goed zie
succes daarmee! ;)
Mhh, dat is misschien het probleem hier, het wordt niet donker in de zomer (woon in Noorwegen), misschien dat ze daardoor niet willen slapen in de auto? (thuis slapen ze wel als het licht is in de kamer, dus ze zijn daaraan gewend). Maargoed, ik rij gewoon overdag, dan heb ik dat probleem niet :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_99103561
Wij vertrekken over 9 dagen! Ik heb er zin in, moet alleen de spuugzakjes niet vergeten. Voor mezelf.. Als ik rij gaat het wel nu ik zwanger ben, maar als bijrijder word ik snel nog meer misselijk.
We gaan naar de Languedoc, le Vigan. Wij vertrekken vroeg in de ochtend, 's nachts rijden gaat hier echt niet werken!
onderweg bij dijon hebben we een b&b gereseveerd, volgende dag rijden we dan weer verder.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 11:16:21 #154
5428 crew  miss_sly
pi_99103749
Wij zijn vorig jaar terug ook 's avonds ongeveer op slaaptijd vertrokken en hebben de nacht gereden, en dat werkte perfect! Ze werd telkens even wakker als we moesten tanken of bij de tolhuisjes of bij wisseling van chauffeur, maar sliep meteen weer als we gingen rijden. Hoe we dat dit jaar gaan doen, weten we nog niet precies.

We gaan in ieder geval eind augustus nog een weekje hierheen:
http://www.lepech.com/

We hebben een chalet geboekt, maar als het goed bevalt wil ik volgend jaar een tent :P
We worden verwacht op zaterdagmiddag, dus ik denk dat we vrijdag vertrekken en dan een overnachting boeken onderweg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 11:18:39 #155
45833 crew  Fogel
pi_99103828
Hebben ze geen automatisch systeem voor tolbetalingen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:21:01 #156
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99103910
Nah, tolhuisje 1 kaartje trekken, ugh kilometer verder kaartje invoeren, credit card erin stoppen, recu en credit card weer pakken, wachten op slagboom en gassen.
pi_99104682
Wij hebben de autoreis naar Italië weer achter de rug en het is super gegaan!! 's nachts of overdag rijden, het heeft beiden z'n voor en nadelen vind ik. De heenweg zijn we om 20.00 uur vertrokken. Om 22 uur sliep de jongste en half uurtje later de oudste. Ze hebben heel wat uurtjes geslapen. Werden tegen de ochtend wel even wakker, maar de jongste sliep kort daarna weer verder. Voor ons werd het tegen de ochtend wel wat vermoeiender, voornamelijk door files in Italië. 's Nachts rijden is toch wel wat vermoeiender voor je ogen, alhoewel het dus wel weer een voordeel is dat je dan het grootste deel van de reis slapende kinderen hebt.
We kwamen er rond 14.00 uur 's middags aan...en 's avonds gewoon op tijd naar bed gegaan ;)

Terug zijn we 8.15 uur vertrokken en hebben dus het grootste deel van de reis wakkere kinderen gehad. Op zich ging dat prima, oudste bijna niet gehoord, die was alleen maar films aan het kijken. Jongste moesten we wel af en toe bezig houden. Voordeel van overdag was wel dat het voor ons minder vermoeiend was. Rond 00.30 uur waren we weer thuis.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:52:34 #158
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_99104991
Wij rijden altijd overdag, we kunnen beide niet goed tegen weinig slaap en gebroken nachten. Wel proberen we niet op de drukste dagen te rijden, dus zaterdagen vermijden we als het kan.

Nog 5,5 week, dan mogen wij eindelijk *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:16:04 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99107879
Over een paar weekjes gaan wij ook! Italië! Ook wij gaan 's morgens vroeg vertrekken omdat 's nachts rijden voor mijn misselijk-skills niet zo'n goede optie is ;). Onderweg boeken we een hotelletje langs de snelweg, we gaan in 2 dgn rijden. We rijden ong 1000km, dus moet te doen zijn. Ook wij gaan rijden op di/woe, bewust géén zaterdag.

Ik wens iedereen alvast heel veel voorpret en voor de thuiskomers: lekker nagenieten!!
pi_99109332
Wij hebben een huisje gekocht op de camping in Leeuwarden, een half uurtje rijden van deur tot deur.

Het ziet er ongeveer zo uit:

We betalen iets van 1000 euro per jaar voor de standplaats. Echt ideaal is het. 2 Slaapkamers, badkamer, wc, leuke woonkamer, mooie terras en aan het water en veel speeltuinen op de camping, twee kinderboerderijen binnen een paar minuten autorijden en de dierentuin is op loopafstand.

De komende jaren gaat het waarschijnlijk geen buitenland meer worden, onze dochter wil nooit langer dan 1,5 uur in de auto zitten. Daarna gaat het alarm af en ik weet 1 ding: met een keihard krijzend kind op de achterbank ben ik niet meer in staat goed auto te rijden.
pi_99109482
Dat ziet er leuk uit knuffelpoes!! Niet duur voor een vakantie het hele jaar door! Of zit de koop van het huisje daar dan niet bij in en is die 1000,- puur voor de standplaats?
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:58:59 #162
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99109541
Leuk huisje! ^O^ .
Ik neem aan dat bij die 1000 euro pj geen aanschafprijs voor het huisje is inbegrepen, Meimel...
Gaan jullie t verhuren of is t puur voor jullie eigen gezin?
pi_99110017
Het huisje zit inderdaad niet in die 1000 euro. Dit is alleen voor ons en broer en zus en ouders logeren er soms.

In de winter staat het leeg, in november wordt het water en de electra afgesloten en tja... dan is er weinig lol aan.

Maar we verhuren niet, volgens mij mag dat ook niet. Ik zie het althans nooit iemand doen.

Dit jaar gaan vrienden van ons mee, die gaan met een caravan er staan, hebben zelf ook kinderen in de leeftijd van onze kinderen, kunnen ze lekker met zijn 4en spelen. Krijg er nu al weer zin in, maar nog 2 weken wachten. En ik moet nog een zandbak bouwen en een bed eruit halen (zit er vast in) zodat het kinderbed erin past. Dus nog wat knutselwerk te doen, maar daarna genieten.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:11:50 #164
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99110071
Klinkt heerlijk!!
pi_99110205
Nou, ik heb er genoeg over gedroomd. Nu maar hopen op lekker weer, dat weet je helaas nooit in Nederland.

volgend jaar hopen we naar Duitsland te gaan (Stuttgart), daar is een vriend gaan wonen met zijn vrouw en die omgeving is zo mooi, midden in het bos. Maar 700 km autorijden lukt nu niet met onze kids. Het zou alleen kunnen als we maximaal 2 uur per dag rijden, dan kost het een week om er te komen :o
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:16:41 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99110259
Het kan natuurlijk ook heel goed dat je dochter eraan gaat wennen. Als je t niet probeert.....

En het weer in NL.... voor ons een reden om naar t zuiden af te reizen ;)
pi_99110423
Hoe oud zijn de kinderen knuffelpoes? Wel jammer dat ze niet van autorijden houden. Maar het huisje maakt het wel weer een beetje goed he, ziet er iig erg leuk uit!

Geloof dat wij dan maar boffen met makkelijke kinderen in de auto.
pi_99110526
Toch nog 1001 andere mogelijkheden om op vakantie te gaan dan per auto?
Trein, bus, vliegtuig, fiets, boot, kan allemaal....

Huisje ziet er wel heel leuk uit trouwens!
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 14:23:59 #169
45833 crew  Fogel
pi_99110561
Over twee weken deze voor twee weken.

3 slaapkamers, huiskamer, keuken, badkamer. Van alle gemakken voorzien (TV, vaatwasser, wasmachine, droger, internet, BBQ buiten, etc) en niet zo ver van een strand af.
ca1200m2 grond met eigen schommel en zandbak.
Plek genoeg in Denemarken :)

En op de heen en terugreis totaal 5 hotelovernachtingen, maar misschien maken we er nog meer van. Dag eerder richting het zuiden en een paar dagen later naar huis kan allemaal nog.
pi_99110875
Dit is ons vakantiehuisje :) (het rechtse gedeelte vanaf de achterzijde met de trapjes gezien als ik me niet vergis)
Met bedstee O+

pi_99111065
Leuke (en grote!) vakantiehuisjes!!
Waar is dat Blabla?

Ik heb niet echt een duidelijke foto gemaakt, maar dit was ons stekkie:

Uitzicht vanuit de tuin:
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:39:32 #172
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99111104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dit is ons vakantiehuisje :) (het rechtse gedeelte vanaf de achterzijde met de trapjes gezien als ik me niet vergis)
Met bedstee O+

Dat ziet er mooi en uitnodigend uit.
pi_99111349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
Leuke (en grote!) vakantiehuisjes!!
Waar is dat Blabla?
Zweden :)

Mooi uitzicht hebben jullie :)
pi_99119766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Meimeltje het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen knuffelpoes? Wel jammer dat ze niet van autorijden houden. Maar het huisje maakt het wel weer een beetje goed he, ziet er iig erg leuk uit!

Geloof dat wij dan maar boffen met makkelijke kinderen in de auto.
2 en 4, die van 4 vind het prima, maar die van 2 niet. Maar ik hoop dat dat nog beter gaat worden, misschien als ze straks 3 is, ben in iedergeval al blij dat ze geen wagenziekte hebben, dat heeft een vriendin met haar kinderen...

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef p_iglet het volgende:
Toch nog 1001 andere mogelijkheden om op vakantie te gaan dan per auto?
Trein, bus, vliegtuig, fiets, boot, kan allemaal....
Aan de fiets moet ik niet denken hoor met 2 kinderen, boot hadden we vorige jaren (naar de waddeneilanden), vliegtuig komt als ze wat ouder zijn zeker, trein is ook altijd leuk, maar dat doen we ook als de jongste iets ouder is. Een campingbed kan dan thuisblijven en dat scheelt heel wat tilwerk (we hebben het niet zo op campingbedjes van huisjes / hotels).

Maar nu lekker in Nederland, vind dat zelf wel fijn, ik laat de pc en laptop enzo thuis, alleen ereaders met boeken mee en speelgoed en knutselspul voor de kids en de barbeque gaat mee. Nou, ik houd er over op, moet nog 1,5 week werken en ben nu al flink toe aan vakantie.

Eerst morgen maar weer eens om 05:45 opstaan omdat ik om 08:30 examens moet afnemen... en ondertussen wat dromen over het liggen in een luie stoel in het zonnetje.

[ Bericht 44% gewijzigd door knuffelpoes op 06-07-2011 18:31:24 ]
pi_99191520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar rij ik net na aankomst van de VS en kies er toch voor om overdag te rijden (zelfs al is het met een jet-lag totaal geen probleem om in de nacht te rijden - en 's nachts is het niet veel donkerder dan overdag hier).
Mijn herinnering aan 's nachts rijden: 3 krijsende kinderen achterin die het verrekken om te gaan slapen. Niet leuk en zeker niet voor herhaling vatbaar. Ook familieleden die 's nachts rijden hebben de grootste problemen om hun kroost te overtuigen dat het beter is om te slapen ipv tegen de slaap te vechten.
Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat!
Nou ja overdag zit ik zeker met een kind die zich na een half uur in allerlei bochten wringt om uit zijn autostoel te komen en vervolgens heul boos gaat krijsen. Is dat ' s nachts ook dan zien we het dan wel weer, ik weet in ieder geval dat het overdag zo is. Seb gaat de dag van vertrek wel naar het kinderdagverblijf dus meestal is hij dan 's avonds lekker moe. We moeten ook nog een tent :{w opzetten bij aankomst dus heel laat in de avond aankomen is ook geen optie. Gelukkig is er familie om of te helpen met de tent of om Seb op te vangen.

Vanmorgen moest hij naar het kdv, nee zegt hij 'oppe kansie' O+ Hij heeft er duidelijk zin in.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:40:47 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99246236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en wist iemand hier dat je toestemming van de andere ouder nodig hebt als je een id voor je kind wilt aanvragen }:| Fijn als je wederhelft in mexico zit en pas volgende week terug is...wordt dus spoed id aanvragen voor 45 euro extra....bah bah
Ik kreeg het formulier mee. De dame van de gemeente ging ervan dat het wel goed zat maar mijn man moest wel nog even tekenen. Dus toen ik ID ben gaan ophalen, had ik het getekende toestemmingsformulier bij me...
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:07 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99890859
Iemand enig idee hoe t zit qua luiers in Italie? Kan ik beter pampers meenemen of is daar een goed alternatief? Zo ja, welke dan?
pi_99898848
Wij zijn weer terug van een weekje zweden :)
de reis ging hardstikke goed! Dana heeft veel dvd gekeken en op de ipad gespeeld.
En in het huisje was alles aanwezig wat we nodig hadden voor haar, zelfs aan speelgoed was gedacht. Super dus!
pi_99899215
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee hoe t zit qua luiers in Italie? Kan ik beter pampers meenemen of is daar een goed alternatief? Zo ja, welke dan?
Ik heb er niet zo op gelet aangezien we zelf pampers hadden meegenomen, maar in de grote supermarkten kon je ook gewoon zwemluiers van Huggies kopen, dus Pampers of een alternatief zullen ze ook wel hebben denk ik.
pi_99911345
Pampers hebben ze vrijwel overal in Europa, behalve in Spanje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 25 juli 2011 @ 08:51:40 #181
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99911714
In Spanje hebben ze ook Pampers alleen daar heten ze Dodot.
pi_99911809
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Spewey het volgende:
Die heb ik toen inderdaad gebruikt! Ze leken wel verdacht veel op Pampers
Zal wel gewoon uit dezelfde fabriek komen dan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99911844
quote:
quote:
Ik heb ze afgelopen vakantie gekocht en vind ze zeer prettig. Ze nemen voor mijn gevoel wel iets minder vocht op dan Pampers.

Mikoxx, tipje, neem genoeg zwemluiers mee. Ik dacht dat ik er genoeg had maar moest bijkopen en in Spanje/Gran Canaria zijn ze iig heel erg duur...
Oh en neem ook vooral veel eigen zonnebrandcreme mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juli 2011 @ 09:08:03 #184
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_99911940
Ik heb nog een half pak Dodot liggen, eigenlijk geen verschil gemerkt, ja de maten waren anders, maat 4extra komt overeen met maat 5 hier.

We hadden 6 pakken ( :') )zwemluiers bij ons, zijn er weer 3 mee retour gegaan, dus geen idee hoeveel die kosten bij de Carrefour.
pi_99912060
ik had 4 pakken zwemluiers meegenomen maar mijn dochter vond het leuk om te poepen zodra ze in het zwembad lag.. er gingen dus aardig wat luiers doorheen... ik heb 2x een pak moeten kopen a 12 euro :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:21:15 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_99933570
Tess :D :X

Zo fijn, al die meedenk(st)ers!! Dankjewel!
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:50:23 #187
5428 crew  miss_sly
pi_99937743
Wij hebben voor de heenweg nu ook maar even een hotel geboekt. Net na Parijs, ,uurtje of 6 van de 10 uur rijden. Volgende dag dus lekker op ons gemakje het laatste stuk. Hotel met tuin en parkje, zodat we even kunnen rennen en wandelen. In mijn voopret-beleving is het er dan namelijk prachtig weer en kunnen we op een terras nog wat eten en dan erna nog wat wandelen, zonder regenjas en met zomerjurkjes O+

Met dit aanhoudende herfstweer wordt het ineens nog belangrijker dat het dan echt mooi weer is, vind ik.
pi_99937857
Wat is het einddoel uiteindelijk geworden Miss? Ik zoek ook nog iets in Frankrijk namelijk :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:54:24 #189
5428 crew  miss_sly
pi_99937955
We hebben zo'n leuke camping in Frankrijk, tip van Belana: http://www.lepech.com/index.htm

Ik heb ook een hoop linkjes met dingen in de buurt: veel kastelen, prehistorische vindplaatsen, grotten, mooie natuur, riviertjes, een DPAM winkel :+
pi_99938063
Haha :D

Ik ga het linkje even bekijken, dank je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:00:36 #191
5428 crew  miss_sly
pi_99938245
Ze hebben ook een aantal verschillende accomodaties en het is niet zo'n resortachtige camping.

Mocht je boeken, heb ik ook vast een hotel voor onderweg als tip voor je ;)
pi_99938629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:17 schreef Vicky het volgende:
ik had 4 pakken zwemluiers meegenomen maar mijn dochter vond het leuk om te poepen zodra ze in het zwembad lag.. er gingen dus aardig wat luiers doorheen... ik heb 2x een pak moeten kopen a 12 euro :X
:D
In Italië waren ze 9,-, maar Dyon heeft nog nooit in een zwemluier gepoept en de laatste luier heb ik gewoon uitgespoeld (niet met poep natuurlijk en plas houdt ie toch al niet tegen) en hergebruikt :D
pi_99938732
Miss, leuk!! Vooral die pony's zou Dyon erg leuk vinden :D Denk dat Senna het vast super gaat hebben daar! En jullie natuurlijk ook ;)
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:14:20 #194
5428 crew  miss_sly
pi_99938905
Senna vindt grotere dieren nog wel wat eng, hoor, maar ze hebben ook konijntjes O+ en ezeltjes O+ en een mooie omgeving, en...en...en...nog 4 weken en dan vertrekken we bijna :D
pi_99939115
Ja kan natuurlijk nog wat te groot zijn zo'n pony. Kyllian vond dat op die leeftijd ook nog eng. Ik weet eigenlijk niet hoe Dyon zou reageren, maar die is nu helemaal paardenfan door paardjes die hij vanuit de verte heeft gezien, op tv en in boekjes. Binnenkort gana we naar een manege waar mn schoonzusje dr paard staat, ben benieuwd.

Nog 4 weekjes maar, aftellen voor jullie dus!!
Ik wil ook weer met vakantie....
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:22:08 #196
5428 crew  miss_sly
pi_99939265
Ik had het even helemaal niet in de gaten dat het al zo dichtbij was, de vakantie. Gisteren ging ik even tellen en toen bleek het al bijna zover te zijn *O*

Maar ik ben echt erg, want ik ben in gedachten al bezig met de volgende vakantie, en de daaropvolgende en de daaropvolgende :@ :') ik ben een vakantie-addict :P
pi_99939736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het even helemaal niet in de gaten dat het al zo dichtbij was, de vakantie. Gisteren ging ik even tellen en toen bleek het al bijna zover te zijn *O*

Maar ik ben echt erg, want ik ben in gedachten al bezig met de volgende vakantie, en de daaropvolgende en de daaropvolgende :@ :') ik ben een vakantie-addict :P
Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk.. :(
*poef* nu is het weg
  maandag 25 juli 2011 @ 22:40:31 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99940253
Wij overwegen om toch tegen volgendjaar richting italie af te reizen, mits alles goed blijft gaan natuurlijk.
Maar iemand leuke tips voor eventueel camping of een hotel?
Het mag door heel Italie zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99940301
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk.. :(
Hier hetzelfde probleem. Ik wilde wel naar Frankrijk (is tenminste niet al te ver rijden), maar D wil daar niet heen omdat hij vroeger vaak naar Frankrijk ging. Ik vind het zo'n onzin reden.... Dan zouden ik en de de kinderen dus nooit in Frankrijk op vakantie gaan.
pi_99940377
Bar: ik ben zelf meer van de huisjes. In hotels vind ik de kamers meestal te klein en kamperen nooit meer gedaan sinds mn jeugd, dus hier geen tips.
Je hebt aan de Toscaanse kust wel heeeel veel campings zitten! Als je ergens aan de kust wil zitten zou ik dus voor een camping kiezen daar aan het strand. Geen gedoe met het zoeken naar een parkeerplek, gewoon lopend naar het strand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')