Mhh, dat is misschien het probleem hier, het wordt niet donker in de zomer (woon in Noorwegen), misschien dat ze daardoor niet willen slapen in de auto? (thuis slapen ze wel als het licht is in de kamer, dus ze zijn daaraan gewend). Maargoed, ik rij gewoon overdag, dan heb ik dat probleem nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oe s'nachts rijden lijkt me niet fijn (vooral omdat ik in het donker ook niet zo goed zie
succes daarmee!
Dat ziet er mooi en uitnodigend uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dit is ons vakantiehuisje(het rechtse gedeelte vanaf de achterzijde met de trapjes gezien als ik me niet vergis)
Met bedstee
Zwedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
Leuke (en grote!) vakantiehuisjes!!
Waar is dat Blabla?
2 en 4, die van 4 vind het prima, maar die van 2 niet. Maar ik hoop dat dat nog beter gaat worden, misschien als ze straks 3 is, ben in iedergeval al blij dat ze geen wagenziekte hebben, dat heeft een vriendin met haar kinderen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Meimeltje het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen knuffelpoes? Wel jammer dat ze niet van autorijden houden. Maar het huisje maakt het wel weer een beetje goed he, ziet er iig erg leuk uit!
Geloof dat wij dan maar boffen met makkelijke kinderen in de auto.
Aan de fiets moet ik niet denken hoor met 2 kinderen, boot hadden we vorige jaren (naar de waddeneilanden), vliegtuig komt als ze wat ouder zijn zeker, trein is ook altijd leuk, maar dat doen we ook als de jongste iets ouder is. Een campingbed kan dan thuisblijven en dat scheelt heel wat tilwerk (we hebben het niet zo op campingbedjes van huisjes / hotels).quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef p_iglet het volgende:
Toch nog 1001 andere mogelijkheden om op vakantie te gaan dan per auto?
Trein, bus, vliegtuig, fiets, boot, kan allemaal....
Nou ja overdag zit ik zeker met een kind die zich na een half uur in allerlei bochten wringt om uit zijn autostoel te komen en vervolgens heul boos gaat krijsen. Is dat ' s nachts ook dan zien we het dan wel weer, ik weet in ieder geval dat het overdag zo is. Seb gaat de dag van vertrek wel naar het kinderdagverblijf dus meestal is hij dan 's avonds lekker moe. We moeten ook nog een tentquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar rij ik net na aankomst van de VS en kies er toch voor om overdag te rijden (zelfs al is het met een jet-lag totaal geen probleem om in de nacht te rijden - en 's nachts is het niet veel donkerder dan overdag hier).
Mijn herinnering aan 's nachts rijden: 3 krijsende kinderen achterin die het verrekken om te gaan slapen. Niet leuk en zeker niet voor herhaling vatbaar. Ook familieleden die 's nachts rijden hebben de grootste problemen om hun kroost te overtuigen dat het beter is om te slapen ipv tegen de slaap te vechten.
Ik hoop van harte dat het bij jou beter gaat!
Ik kreeg het formulier mee. De dame van de gemeente ging ervan dat het wel goed zat maar mijn man moest wel nog even tekenen. Dus toen ik ID ben gaan ophalen, had ik het getekende toestemmingsformulier bij me...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en wist iemand hier dat je toestemming van de andere ouder nodig hebt als je een id voor je kind wilt aanvragenFijn als je wederhelft in mexico zit en pas volgende week terug is...wordt dus spoed id aanvragen voor 45 euro extra....bah bah
Ik heb er niet zo op gelet aangezien we zelf pampers hadden meegenomen, maar in de grote supermarkten kon je ook gewoon zwemluiers van Huggies kopen, dus Pampers of een alternatief zullen ze ook wel hebben denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee hoe t zit qua luiers in Italie? Kan ik beter pampers meenemen of is daar een goed alternatief? Zo ja, welke dan?
Die heb ik toen inderdaad gebruikt! Ze leken wel verdacht veel op Pampersquote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Spewey het volgende:
In Spanje hebben ze ook Pampers alleen daar heten ze Dodot.
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Spewey het volgende:
Ik heb ze afgelopen vakantie gekocht en vind ze zeer prettig. Ze nemen voor mijn gevoel wel iets minder vocht op dan Pampers.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:51 schreef Spewey het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:17 schreef Vicky het volgende:
ik had 4 pakken zwemluiers meegenomen maar mijn dochter vond het leuk om te poepen zodra ze in het zwembad lag.. er gingen dus aardig wat luiers doorheen... ik heb 2x een pak moeten kopen a 12 euro
Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik had het even helemaal niet in de gaten dat het al zo dichtbij was, de vakantie. Gisteren ging ik even tellen en toen bleek het al bijna zover te zijn
Maar ik ben echt erg, want ik ben in gedachten al bezig met de volgende vakantie, en de daaropvolgende en de daaropvolgende![]()
ik ben een vakantie-addict
Hier hetzelfde probleem. Ik wilde wel naar Frankrijk (is tenminste niet al te ver rijden), maar D wil daar niet heen omdat hij vroeger vaak naar Frankrijk ging. Ik vind het zo'n onzin reden.... Dan zouden ik en de de kinderen dus nooit in Frankrijk op vakantie gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die camping waar je heen gaat, is hier al opgeslagen voor ooit. Alleen wil N niet naar Frankrijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |