Zoals in de TT al omschreven staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verre van. Maar na vast werken zit je wél op een sub-tropisch paradijsje.
Ik kan het op de mobiel slechts tot Antilliaanse lezen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoals in de TT al omschreven staat
Maak maar een mooi einde van die zin voor jezelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kan het op de mobiel slechts tot Antilliaanse lezen..
Ik kijk meestal naar de belastingcenten die er heengaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True, maar samen het Oranjegevoel beleven, en dan ook nog winnen.... dat is helemaal!!
En trouwens ook super voor je haar qua bier die over je hoofd gegooid wordt enzo
zeker weten! Train soms mee met een team hier puur voor de gezelligheid. En zondag lekker brakzijn en een leuk potje korfbal kijkenquote:
Mansanilla op je klus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maak maar een mooi einde van die zin voor jezelf.
VOORLIGSTEUNquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik kan het op de mobiel slechts tot Antilliaanse lezen..
Grumpy old manquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar de belastingcenten die er heengaan.
Ik zit alleen met het idee te flirten..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef EllaN het volgende:
En Rave, je hebt nu toch een dame om rekening mee te houden? Hoe kijkt zij er tegenaan?
Als je een geregistreerd partnerschap aangaat met je vriendin, kan zij dan niet mee? Of is dat alleen voor officieren weggelegd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit alleen met het idee te flirten..
We hebben het er wel eens over gehad, na (zwaar gecensureerde) foto's van mijn term gezien te hebben. Maar zijn studeert nog.
Misschien dat ze er een jaartje tussenuit wil en dan huur ik een huisje op de wal wat ook ideaal is voor vrienden en familie.
En zo niet, dan toch..
Kijken of het stand houd..
Nee hoor, maar je mag bedrijven niet steunen met overheidsgeld, ik noem een concern als Fokker, maar deze 'bedrijven' dus wel, dat heet dan niet grumpy, maar is pure discriminatie en ook nog competitievervalsing, want een gemeente als Amsterdam heeft meer geld dan een gemeente als Breda, dus ik kijk naar een nepshow, en dat is jammer.quote:
Zij kan altijd mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je een geregistreerd partnerschap aangaat met je vriendin, kan zij dan niet mee? Of is dat alleen voor officieren weggelegd?
Aan de ene kant vond ik de negen maanden voorbij vliegen, aan de andere kant vond ik het ook wel zwaar. Wij hadden net een maand wat toenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit alleen met het idee te flirten..
We hebben het er wel eens over gehad, na (zwaar gecensureerde) foto's van mijn term gezien te hebben. Maar zijn studeert nog.
Misschien dat ze er een jaartje tussenuit wil en dan huur ik een huisje op de wal wat ook ideaal is voor vrienden en familie.
En zo niet, dan toch..
Kijken of het stand houd..
ik bedoel meer een boek over de Nederlandse inzet daarzo.quote:1990? Had je dat niet aan die Serv kunnen vragen?
Wat ik weet is dat Milosevic rond 1987 in Servië aan de macht kwam en hij het opnam voor de Serven in heel Joegoslavië, dat was sinds Tito niet meer voorgekomen.
Overal begon toen weer dat Servisch nationalisme en dit resulteerde in de Balkanoorlog.
Dat dus..... maar of jullie relatie er al aan toe is om een geregistreerd partnerschap aan te gaan is natuurlijk aan jullie....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zij kan altijd mee.
Alleen met geregistreerd partnerschap kan de marine ons financieel tegemoet komen.
Grote praatjes, klein hartje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan de ene kant vond ik de negen maanden voorbij vliegen, aan de andere kant vond ik het ook wel zwaar. Wij hadden net een maand wat toennaar de west vertrok. We hadden het er van tevoren over gehad en ik vond ook absoluut dat hij die kans moest pakken, maar vond het wel een beetje een eng idee dat daar veel mooie meisjes rond lopen en sommigen van hen er een sport van maken om mariniers aan de haak te slaan. En ook de verhalen dat sommige marns een meisje in Nederland hadden en wild vreemd gingen op Aruba vond ik niet zo geruststellend
.
Gratis geld door een administratieve handeling. Ik denk dat we daar allebei niet over na hoeven te denken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus..... maar of jullie relatie er al aan toe is om een geregistreerd partnerschap aan te gaan is natuurlijk aan jullie....
mooie meisjes? studentes met een dikke reedt, die in de west wel wat kunnen krijgen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan de ene kant vond ik de negen maanden voorbij vliegen, aan de andere kant vond ik het ook wel zwaar. Wij hadden net een maand wat toennaar de west vertrok. We hadden het er van tevoren over gehad en ik vond ook absoluut dat hij die kans moest pakken, maar vond het wel een beetje een eng idee dat daar veel mooie meisjes rond lopen en sommigen van hen er een sport van maken om mariniers aan de haak te slaan. En ook de verhalen dat sommige marns een meisje in Nederland hadden en wild vreemd gingen op Aruba vond ik niet zo geruststellend
.
Waar was jij jaren geleden om mij zulke peptalks te gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
mooie meisjes? studentes met een dikke reedt, die in de west wel wat kunnen krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |