Gewoon ogen dicht doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:07 schreef Lotusss het volgende:
Fuck, ben zo moe dat ik niet kan slapen...
We hebben het toch wel over dezelfde containers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef Esses het volgende:
HCWP, volgens mij moet jij je even in taakstellingen, werkgebieden en dat soort rotzooi gaan verdiepen. Waarom zou er als een deur gebarricadeerd is gelijk DSI moeten komen? Overigens maakt de DSI wel weer gebruik van oa. dit soort voertuigen. Krakersrellen, mooi voorbeeld. Word dit soort rotzooi in combinatie met zeecontainers gebruikt.
Dan heb je nog 22 uur te gaan.quote:
Ik ga proberen mijn record van 05:30 van gisteren te verbeterenquote:
Als je gewoon één nacht door trekt, en de volgende avond om 11u gaat slapen, is je ritme meteen weer op ordequote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn record van 05:30 van gisteren te verbeteren
Ik vrees dat ik in deze gefaald heb het hele onderwerp daarover terug te lezen, ik dacht dat het ging over welke onderdelen wat hadden; excuus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef Clan het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over dezelfde containers?
Speciaal voor Vronsky;quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn record van 05:30 van gisteren te verbeteren
Wat ben je stoer en mannelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ah jij draag geen kleding, oermensch![]()
Loop een winkel in zie wat leuks pas iets wat op mn maat lijk en past het dan neem ik het past het niet kijk ik of het groter of kleiner moet.
Broeken 30-32 en shirts meestal M soms L
YEAAAAH !!!quote:
Dank. Weltrusten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ga toch maar tukken.
Fijne dienst nog Esses en Cobra. En fijne nacht aan de rest.
Eerst gaat gaan Esses en m.k samen naar bed, en nu dit. OMG waar ben ik beland?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
YEAAAAH !!!
ff een flesje Aloë vera drink open maken
Welterusten EllaN, ik duik er zo ook eens in want de lampen en de tv gaan hier uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ga toch maar tukken.
Slaap ze EllaNquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:25 schreef EllaN het volgende:
Ik ga toch maar tukken.
Fok.nl heet de site, volgens mij wordt dit net zo'n debacle als het bezoek aan Café Touché.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst gaat gaan Esses en m.k samen naar bed, en nu dit. OMG waar ben ik beland?
Sinds wanneer staat dat gelijk aan gay zijn? Is gewoon lekker...quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst gaat gaan Esses en m.k samen naar bed, en nu dit. OMG waar ben ik beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |