Daar heb je de rest van je leven op fok last vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die slaan we in elkaar! (nou ja, ik sla niet mee want ik word geslagen)
En ik de oudste volgens mij, dat kan me niks schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zie je ook es je eerste kroeg vanbinnen
En gillend weer weg gerend ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
Dan is er geen reden om niet mee te gaan..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heus wel eens in een kroeg geweest.
tot ik mn cirkelzaag pak.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach joh, je lijkt me een aardige vent.
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!quote:
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een egoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
Valt mee, nog geen commentaar op de muziek die ik nu luister.
quote:
Goed hequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je verwacht dat wij allemaal zitten te kijken naar de muziek die je luistert? Wat een ego
Nee, is gewoon niet iets waar ik graag rondhang.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zal een kinderzitje achterin mijn auto zetten dan
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl zietquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doen jullie me aan, m'n kaken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot ik mn cirkelzaag pak.....
[..]
fijn dat ik dan toch niet de jongste ben, ouwe quoteverneuker!
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*quote:
Mja, ik zal binnenkort eens naar de tandarts of de dokter gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wordt vast nog erger als je iedereen irl ziet.
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*gillend en met armen zwaaiend hysterisch wegrent*
Wie zegt zonder tietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
In mijn geval op zéker met...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt wel een goedkope horrorfilm zonder tieten.
Maakt meer indruk als je dat doet! Ik doe dat regelmatig, mensen verbijsterd achterlatendquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vink een raar iets.. zwaai jij met je armen als je hard wegrent?
Dat doet toch geen mens, ik hou ze dan toch op zijn minst naast mijn lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |