En ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ik woon daar ook in de buurt.
Vaak staat daar een plaatje in en wat flauwekul.. Alleen nu, in die ene dus nietquote:
Ik kan echt met alles en iedereen opschieten of je moet wel heel vervelend en saai zijn. Maar op zo'n meeting zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik klets jullie wel de oren van het hoofdIk ben juist erg makkelijk (wil niet zeggen dat ik een allemansvriendje ben trouwens, maar dat terzijde)
Joe!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja....Mattie, kunne we ff via Minthy rijen. regel ik useless man wel
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! een doodsbedreiging van Roel. ik ga een ban voor hem aanvragen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt in het Engels toch als een vrij pittig dreigement
neem dan wel de ekdom versiequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja....Mattie, kunne we ff via Minthy rijen. regel ik useless man wel
en meeten is best leuk. nog nooit een fokmeet gedaan, maar wel van andere fora. best leuk hooren als t niet bevalt ga je gewoon weer naar huis. of je blijft dehele tijd op 5m afstand achter de rest lopen en doe je net of je er niet bijhoort!
das piss drinking bewaren we voor 's ochtends. ochtendurine schijnt gezond te zijn....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Joe!!![]()
Niet alles op de eerste avond hoor!!
Een banaanvraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! een doodsbedreiging van Roel. ik ga een ban voor hem aanvragen!
Ja, je eigen! Niet dat ik daar ervaring mee heb, ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das piss drinking bewaren we voor 's ochtends. ochtendurine schijnt gezond te zijn....
Ik zal hem voor de mensen doen mocht ik naar de meeting gaan.quote:
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijquote:
En ik heb een opvolger voor bommelding.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijIk heb me serieus eens 10 minuten zitten afvragen wat een bommel-ding is
och, penetuitje is ook zo'n fijne!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè.. Ik mag dan wel Nederlands studeren en veel lezen en schrijven, maar dat soort woorden blijven fout gaan bij mijIk heb me serieus eens 10 minuten zitten afvragen wat een bommel-ding is
Heul hard wegrennen!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Dan ga je weer naar huis? Hole1988 is wel tof hoor, die heb ik al eens gemeet. Ik geloof er wel in dat het leuk gaat wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
En wat als bij de meet de mensen helemaal niet zo tof zijn als in het topic?![]()
Tsja, dat risico is er.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Ze zullen de lichamen nooit vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Ik ben in het echt veel tofferquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
die slaan we in elkaar! (nou ja, ik sla niet mee want ik word geslagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef Allrounder het volgende:
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga je weer naar huis? Hole1988 is wel tof hoor, die heb ik al eens gemeet. Ik geloof er wel in dat het leuk gaat worden
geestelijk ben ik 12....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
Aaaw popje tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ga ben ik wel de jongste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |