Idd maar goed dan dat die er toen nog niet wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als die er toen was geweest was ik er wellicht terecht gekomen ja.
Kom je ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Allrounder !!.
Een meeting en er komen al 10 mensen. Gaat hard. Damn!
Morgenavond ook eventjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Mee eens.
Maricha even terug op 3FM. Hoe tof is dat !.
och, dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd maar goed dan dat die er toen nog niet was.
Jawel want anders hadden we je nu niet in ons gezelschap gehadquote:
Gaat het over het gezeik van die vastgebonden gozer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Hebben we trouwens nog een mening over de Waan van de nacht?
En dat is ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat het over het gezeik van die vastgebonden gozer?
die klikapp? ach, ik vind het wat overdreven. maar ik ben wel voor rookvrije kroegen, behalve voor de kleinere kroegen die zo'n rookruimte echt niet kunnen realiseren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
maar me ook niet gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel want anders hadden we je nu niet in ons gezelschap gehad.
Verbieden die kliklijnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
Eensch. In al die cafés en Takens wordt gewoon gerookt nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, over kliklijnen en -apps voor 't melden van cafés en personen waar toch gerookt wordt ondanks het verbod.
quote:
Hoiiquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Allrounder !!.
Een meeting en er komen al 10 mensen. Gaat hard. Damn!
Roel komt als jij ook komt, geloof ikquote:
Triest. Klikken is wel heel flauwquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
en 3FMarleen natuurlijk ook!quote:
Dat ook, maar toch ook weer wel, vanuit nu bekekenquote:
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!quote:
Haha die Roelquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Roel komt als jij ook komt, geloof ikWouter3FM weet ik niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, suffe opmerking mijnerzijds in reply naar Hans. Ignore!
ik sla met mijn hand op een schuimrubber kussen en lach geluidloos.....;)quote:
Ikkequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Wie komen er allemaal op de meeting dan?
CindieY heeft een lijstje van geïnteresseerden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
Ik heel misschienquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:14 schreef Allrounder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |