Ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zo net ff 3 kwartier gespeeld. Ik vind finger picking wel leuker dan gewoon met een plectrum spelen.
Oke bedanktquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja?
probeer dan eens Streetspirit van Radiohead en de intro van Under the Bridge van Red Hot Chilli Peppers.
Beide nummers gebruik je akkoorden (met kleine variaties) en pick je met je andere hand iedere keer hetzelfde patroon.quote:
10 min? Ik ben met deze solo al een maand bezig :/quote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Met zo'n insteek mag je best iets posten. Wat Braddie en deze dude doen, is 10 min op iets oefenen wat ver boven hun niveau is, vervolgens denken dat ze het helemaal kunnen en als ze commentaar krijgen allerlei excusen zoeken, waarom het minder klinkt. 'Ik heb het even snel geoefend, amp begon te feedbacken, geluidskwaliteit van de cam is slecht ed.' Dat is gewoon heel irritant.
Maar je bent nog niet bij de akkoorden aangekomen?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zelfstudie
We hebben geen geld voor een leraar
Nee, ik ken wel een paar akkoorden spelen, heb alleen geen flauw idee welke letter erbij hoort (Ik speel dmv tabs)quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet bij de akkoorden aangekomen?
Dus je hebt de basis oefeningen niet gehad? En er was ook geen ritme te bekennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel een paar akkoorden spelen, heb alleen geen flauw idee welke letter erbij hoort (Ik speel dmv tabs)
Je hebt leuke boekjes: bv: De Grote akkoorden vinder.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel een paar akkoorden spelen, heb alleen geen flauw idee welke letter erbij hoort (Ik speel dmv tabs)
Basis oefeningen? Ik heb een beginnetje gehad toen ik muzieklessen op school had maar dat is ook 3 en een half jaar geleden, so please inform mequote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus je hebt de basis oefeningen niet gehad? En er was ook geen ritme te bekennen.
En juist daar leer ik niets van, Tis voor mij beter om de tabs erbij te pakken, als eerst het nummer langzaam te leren en vervolgens steeds sneller het tempo erin.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Marty Schwartz is een hele goeie gitarist die heel veel filmpjes heeft op youtube, waar hij je leert om songs te spelen. Echt heel goed en stap voor stap.
Ik leer het ook van papier, maar veel mensen leren het makkelijker door af te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En juist daar leer ik niets van, Tis voor mij beter om de tabs erbij te pakken, als eerst het nummer langzaam te leren en vervolgens steeds sneller het tempo erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |