Ik kan die F ook niet zo pakken zoals op de foto, bij mij ligt m'n wijsvinger helemaal scheef en druk ik de snaren in met de zijkant van de vinger. Op die manier lukt het wel en komt er een goede toon uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik krijg mijn eerste vinger maar niet goed op de 2 snaren. Hij draait steeds weg en dan klinkt het vals.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:59 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb mn eerste eeltvelletjes op mn wijsvinger!
mijlpaal![]()
Een F kan je ook zonder die hoge f noot spelen, of als een barre natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik kan die F ook niet zo pakken zoals op de foto, bij mij ligt m'n wijsvinger helemaal scheef en druk ik de snaren in met de zijkant van de vinger. Op die manier lukt het wel en komt er een goede toon uit.
Een metronoom is handig bij het leren maat houdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
uiteraard
vraagje: is een metronoom nou echt zo handig bij het leren gitaar spelen?
Dat kan, maar dan wordt de "kleine" F wel erg dun qua klank, aangezien je maar drie snaren hoort als je aanslaat (tenzij je de A snaar ook nog meepakt).quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Een F kan je ook zonder die hoge f noot spelen, of als een barre natuurlijk
jaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
HmM Zal ik zometeen een videeeoootje opnemen van mijn Killer Queen solo?
Is het niet handiger om die te laten staan en je camera te verplaatsen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan moet ik effe mn gitaar equipment moven
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Niet in staat om op te nemen nu. Wat prive zaakjes ..
omg een Red Special... Die ga ik morgen op mn bovenarm laten zettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Braddie het volgende:
Mr.brownstone intro.
Ben er sinds gister mee bezig, verwacht er nog niet te veel van.
Haha.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
omg een Red Special... Die ga ik morgen op mn bovenarm laten zetten
Zit me nou niet jaloers te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha.
ècht?
Het is zo`n verschrikkelijk fijne gitaar, hij speelt heerlijk, hij klinkt fantastisch, en hij kost niet veel voor wat je er voor terug krijgt.
Hij is ècht niet duur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zit me nou niet jaloers te makenIk wil al tijden een BMRS maar kan het niet betalen.
Wie doneert er een?
ik krijg 25 euro zakgeld per maand..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is ècht niet duur.
Ze zijn tegenwoordig bij een hele boel winkels(omdat ze niet meer geleverd worden) voor 698 te koop.
2,5 jaar sparen en je hebt er een(mits ze nog te krijgen zijn dan.. ze zijn nu al schaars).quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
ik krijg 25 euro zakgeld per maand..
maar las ik niet laatst dat je zei dat hij beschadigd was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha.
ècht?
Het is zo`n verschrikkelijk fijne gitaar, hij speelt heerlijk, hij klinkt fantastisch, en hij kost niet veel voor wat je er voor terug krijgt.
quote:
Jongens, het is Braddie. Neem er even een kilo zout bij...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar las ik niet laatst dat je zei dat hij beschadigd was?
ik dacht, ik zeg t effe voordat straks iemand een kat in de zak koopt..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Jongens, het is Braddie. Neem er even een kilo zout bij...
Welkom.quote:
Ah.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef guitargirl84 het volgende:
Dat kan ik juist nog niet! Ik wil het juist leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |