Queeheeheeheen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel net 10 maandjes nu, en nja... ik ben nog steeds geen goede gitarist, maar ik kan powerchords/barrèchords/Improvisatie`s(Scales) en ik speel wat solotjes mee en op gehoor kan k wel wat melodietjes van nummer uitvinden.
Ik speel tussen de 60 en 120 min per dag. ALS ik speel...
Met solotjes bedoel ik Bohemian Rhapsody, Hammer To Fall, Allright Now, A Kind Of Magic, I Want To Break Free, Sweet Child O Mine, Samba Pa Ti.
Oooooooooh! Had ik je even helemaal verkeerd begrepen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee.. Hij was zo erg dat bijna alle snaren als een D klonken.
Ach, dat overkomt de beste ;Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:36 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Oooooooooh! Had ik je even helemaal verkeerd begrepen!
Ik heb er een staan, kan morgen wel wat voor je opnemen als je dat wilt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:04 schreef capricia het volgende:
Niemand die ook maar iets met een akoestische gitaar doet?
Ja leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb er een staan, kan morgen wel wat voor je opnemen als je dat wilt?
Kan hem ook wel op mn electrische spelen, maar dat haalt toch iets van de touch van een akoestische weg. En het is te laat om nu nog met geluid te spelen (Voor mijn electrische heb ik een geluidsloze setup)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja leuk!
Bij die van mij is een snaar gesprongen, dus moet een nieuwe set op. Maar geef me inspiratie!!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:04 schreef capricia het volgende:
Niemand die ook maar iets met een akoestische gitaar doet?
Ze zijn nog niet in de best mogelijke vorm natuurlijk(ik krijg dat middelste stukje van Bohrap niet goed).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Queeheeheeheen!
I LOVE YOU!!
Neem die Queen nummertjes eens op Braddie!
Overigens Bohemian Rhapsody ben ik nu aant leren, en zou hem wel willen opnemen maar die is echt nog in progress... Als iemand um wilt horen kan ik hem natuurlijk wel opnemen.
quote:
* cafcaslikt met moeite een opmerking over shitmuziek in.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Dus je zit altijd op de wc te spelen?
Als je een tuner hebt sla je alle snaren 1 vooor 1 open aan. Op de tuner kan je dan zien of ie goed gestemd is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:42 schreef Mirel het volgende:
Ik wil op de 2e hands gitaar die ik heb een missende snaar zetten, en na wat gelezen te hebben over tunen en het zelf geprobeerd te hebben lijkt het me beter als ik het zelf doe. Maar toch heb ik een vraag over dat tunen. Moet ik de snaar gewoon open aanslaan of op de 5e fret? Want op een van de websites die ik bekeek stond dat.
1,2,3,4,5,6,7,8quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Cudles het volgende:
Poste em net in het andere topic, maar zie nu deze staan:
Ik probeer dit liedje te spelen, maar die shuffle is lastig. Is het nou een 4kwartsmaat of iets anders?
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik zal zo effe de beloofde akkoestische video opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |