• Waarom adoreren we hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi, ik ben Honkeytonk. Ik hockey, en ik ben 16 jaar oud. Ik ben aandachtsgeil en tof, en ik zit in 4VWO.
• Bazenpaint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• En nu adoreren.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Ensemble op 20-01-2011 22:14:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Honkeytonk
Een kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jeej![]()
[..]
Dit doet mij pijn van binnen.
[..]
Hoi Benny
Grapje hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief zijn, dat ben ik ook tegen jou
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En nu heb ik een orgasme gekregen, dank daarvoor.
Die Tim Elzinga PM was een fake van jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief zijn, dat ben ik ook tegen jou
allebij alleen zou ik niet weten waarom ik geadoreerd zou moeten wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je ook net zoals ik zijn? Of ook een adoratie topic?
Je zit op FOK!, da's genoeg reden om je te adoreren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
allebij alleen zou ik niet weten waarom ik geadoreerd zou moeten worden
Dan krijg je er geen een.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
allebij alleen zou ik niet weten waarom ik geadoreerd zou moeten worden
Waar blijft mijn adoratie topic dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, da's genoeg reden om je te adoreren.
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
godverdomme ik voel lichtelijke adoratie voor deze man![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
godverdomme ik voel lichtelijke adoratie voor deze man![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef Maringo het volgende:
Tonk
Maar dit betekend nog niet dat ts baas is.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat liedje hebben ze gemaakt naar aanleiding van HT op fok! hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:07 schreef Maringo het volgende:
Tonk
Maar dit betekend nog niet dat ts baas is.
Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:04 schreef cool15 het volgende:
krijg ik geen adoratietopic?
ik was er gisteravond ook
en ik kreeg pussy
Omdat er geen moeite in de OP werd gestoken, en de modjes nu niet aan het opletten zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom worden adoratietopics over mij wel gesloten? Zie fobo
Omdat jij geen baas bent.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom worden adoratietopics over mij wel gesloten? Zie fobo
ElmoFan is een echte eindbaas, hij staat ver boven mij en verdient meer respect. Dit geef ik zelf toe omdat ik ondergeschikt en inferieur ben aan de meeste users.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Omdat jij geen baas bent. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef JApieman het volgende:
Honkeytonk vindt mij een toffe user.
Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ElmoFan is een echte eindbaas, hij staat ver boven mij en verdient meer respect. Dit geef ik zelf toe omdat ik ondergeschikt en inferieur ben aan de meeste users.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over beslissen, het is algemene kennis dat ik onder ElmoFan sta[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over beslissen, het is algemene kennis dat ik onder ElmoFan sta[ afbeelding ]
Welke prefereer je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hij moet zn UI veranderen.
De bovenste.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke prefereer je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderstequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke prefereer je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Ik vind'm tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wel, dat die je nu hebt niet kan
Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef dralion13 het volgende:
Honkeytonk is een verlepte kutmongool
Ik ook van jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef dralion13 het volgende:
Honkeytonk is een verlepte kutmongool
Doe iets met gras, blauwe lucht, een ufo, een alien en een school die gebombadeerd wordt. En tieten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor paint ik moet maken.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe iets met gras, blauwe lucht, een ufo, een alien en een school die gebombadeerd wordt. En tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
____!
Dat heb ik dus niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Ensemble paintpotentie heeft, en dit is een mooie test.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Ensemble het volgende:
post hem in CRE bij Kunst met paint ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
____!
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post hem in CRE bij Kunst met paint ofzo
je bent moderatorrquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
post hem in CRE bij Kunst met paint ofzo
Je hebt de paint nog niet gezien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Ensemble paintpotentie heeft, en dit is een mooie test.
Ik vind hem tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Je hebt de paint nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Een baas ben je, óf je bent het niet. Jij bent het niet.
En ik dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Een baas ben je, óf je bent het niet. Jij bent het niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Een blauwe banaan met honkeytonk z'n naam er op voor je topic.
Hmmm, ik zie net dat jij TS bent. Ik weet niet of jij mijn blauwe banaan met Honkeytonk z'n naam erop wel waard bent. Ik slaap er een nachtje over, ik laat het je morgen weten. Hoe gaat het eigenlijk met je zus? Ik hoorde dat haar maagdenvlies is gescheurd en dat ze nu gestenigd wordt. laat het me even weten. En zeg tegen je broer dat ik morgen in de middagpauze mijn glimmende knikker terug ga winnen en zorg dus dat hij hem meeneemt. Nou, ik spreek je wel verder op Msn. Ik heb trouwens een nieuwe profielfoto op Hyves, zou je daar ff respect op kunnen geven? Clara gaf als reactie bij de foto dat ik er flex uit zie. Wat denk je dat dat betekent?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie net dat jij TS bent. Ik weet niet of jij mijn blauwe banaan met Honkeytonk z'n naam erop wel waard bent. Ik slaap er een nachtje over, ik laat het je morgen weten. Hoe gaat het eigenlijk met je zus? Ik hoorde dat haar maagdenvlies is gescheurd en dat ze nu gestenigd wordt. laat het me even weten. En zeg tegen je broer dat ik morgen in de middagpauze mijn glimmende knikker terug ga winnen en zorg dus dat hij hem meeneemt. Nou, ik spreek je wel verder op Msn. Ik heb trouwens een nieuwe profielfoto op Hyves, zou je daar ff respect op kunnen geven? Clara gaf als reactie bij de foto dat ik er flex uit zie. Wat denk je dat dat betekent?
Later bro,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |