Ik ben een kutuser. Dat is alles wat je hoeft te weten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
Gezellig, nu ben ik alleen met Ensemble. Vertel wat over jezelf!
Hoi, ik ben Honkeytonk. Ik hockey, en ik ben 16 jaar oud. Ik ben aandachtsgeil en tof, en ik zit in 4VWO.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben een kutuser. Dat is alles wat je hoeft te weten.![]()
Als jij nu wat over jezelf verteld krijgen we een goed gesprek. Halen we de kwaliteit van dit topic nog een beetje omhoog.
Hoi, ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Honkeytonk. Ik hockey, en ik ben 16 jaar oud. Ik ben aandachtsgeil en tof, en ik zit in 4VWO.
Deze baas begrijpt het concept.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maringo heeft geen toestemming nodig.
Jeejquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ok. Dan maak ik een Honkeytonk adoratie topic.
Nee.quote:[..]
Ik ook. Ben ik nu ook een baas?
Is goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:12 schreef honkeytonk het volgende:
Zorg wel dat je moeite steekt in de OP![]()
Nee, want als er gevraagd wordt, duiken we in grootmoedersspreukenkist en toveren we er de volgende uit: "Wie vraagt, wordt overgeslagen".quote:
Klopt, en soms naaien we zo'n wijze spreuk op een kussentje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, want als er gevraagd wordt, duiken we in grootmoedersspreukenkist en toveren we er de volgende uit: "Wie vraagt, wordt overgeslagen".
Ik ben er mee bezig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:
Moeite in de OP= Lange OP, veel text, een toffe paint en plaatjes.
Okee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Maar wel snel! Want over 20 minuten moet ik slapie doen.
of plakken het op een tegeltje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, en soms naaien we zo'n wijze spreuk op een kussentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |