Ik vind hem tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Je hebt de paint nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Een baas ben je, óf je bent het niet. Jij bent het niet.
En ik dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Een baas ben je, óf je bent het niet. Jij bent het niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ]
Een blauwe banaan met honkeytonk z'n naam er op voor je topic.
Hmmm, ik zie net dat jij TS bent. Ik weet niet of jij mijn blauwe banaan met Honkeytonk z'n naam erop wel waard bent. Ik slaap er een nachtje over, ik laat het je morgen weten. Hoe gaat het eigenlijk met je zus? Ik hoorde dat haar maagdenvlies is gescheurd en dat ze nu gestenigd wordt. laat het me even weten. En zeg tegen je broer dat ik morgen in de middagpauze mijn glimmende knikker terug ga winnen en zorg dus dat hij hem meeneemt. Nou, ik spreek je wel verder op Msn. Ik heb trouwens een nieuwe profielfoto op Hyves, zou je daar ff respect op kunnen geven? Clara gaf als reactie bij de foto dat ik er flex uit zie. Wat denk je dat dat betekent?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie net dat jij TS bent. Ik weet niet of jij mijn blauwe banaan met Honkeytonk z'n naam erop wel waard bent. Ik slaap er een nachtje over, ik laat het je morgen weten. Hoe gaat het eigenlijk met je zus? Ik hoorde dat haar maagdenvlies is gescheurd en dat ze nu gestenigd wordt. laat het me even weten. En zeg tegen je broer dat ik morgen in de middagpauze mijn glimmende knikker terug ga winnen en zorg dus dat hij hem meeneemt. Nou, ik spreek je wel verder op Msn. Ik heb trouwens een nieuwe profielfoto op Hyves, zou je daar ff respect op kunnen geven? Clara gaf als reactie bij de foto dat ik er flex uit zie. Wat denk je dat dat betekent?
Later bro,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |