Ben bakkallara eve yürüyü, yürüme ve Türkçe konuurken arkamda 3 bir grup, muhtemelen onlar benim mesajlar için bir basknda komplo idi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef LastPapaRoach het volgende:
Loop ik naar huis met mijn boodschappen, komt een groepje van 3 achter mij lopen en Turks praten, waarschijnlijk beraamden zij een overval op mijn boodschappen voor.
Ik snel doorlopen zodat ik thuis aan kon komen en snel een topic op FOK! hierover kon aanmaken, dat zal ze leren.
En ucuz uÇak biletleri???? ISKENDER!!!! BÜYÜCK!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ben bakkallara eve yürüyü, yürüme ve Türkçe konuurken arkamda 3 bir grup, muhtemelen onlar benim mesajlar için bir basknda komplo idi.
Ben çabuk çabuk eve böylece yoluyla ve bir konu FOK devam! Bu onlara ders olur ki, oluturabilirsiniz.
Ruslar orta asyada ki Turkleri de komunizm illetine bulastirdiklari icin. Belkide orta asya Turkleri nin komunizme sempati duymalari icin paralarin ustune unlu Turkler bastirmislar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
Ben jij Turk Nitrouz????? Ff serieus dan hé!
Slechte serie is dat.quote:
kaaaaaaaaankerrr napiyon lenn!!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Lijk er wel op dat die turkse mongolen nog steeds achter je aan zitte jongeuh
Bu komikquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nerden biliyorsun? Bence olamazdi.
Vertaling van het Turks in het Nederlandsquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ruslar orta asyada ki Turkleri de komunizm illetine bulastirdiklari icin. Belkide orta asya Turkleri nin komunizme sempati duymalari icin paralarin ustune unlu Turkler bastirmislar?
Hani, komunizmde herkes kardestir falan filan bakin sizinde tarihinizden degerli isimlere saygimiz var der gibisinden.
Tam haydi
quote:Russen in Centraal-Azië dat Turken bulastirdiklari illetine voor het communisme. Misschien hoor je de sympathie voor het communisme in het midden van de Aziatische valuta's naar Turks Turken bastirmislar meel over hen?
Ziet, broers blah blah blah iedereen zien van jou is het communisme hebben respect voor je date zegt gibisinden waardevolle namen.
Volledig verhuurd
Hem Yunues Emre nin doneminde de serbest piyasi vardi. Insanlar pazara gidip domateslerini salataliklarini vs vs satiyorlardi mesela, ve bu halen gunumuzde var olan birsey. Yada daha buyuk tuccarlar daha buyuk ticaretler ile ugrasiyorlardi!!quote:
SSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vertaling van het Turks in het Nederlands
[..]
tam...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
Keçi, boynuzlugiller (Bovidae) familyasnn srlar (Bovinae) alt familyasndan Capra cinsini oluturan memelilere verilen ad.
Sarp yamaçlara rahat trmanr, patika ve uçurumlar kenarnda dolamaktan çekinmezler. Bundan dolay zor geçitlere keçiyolu denir. Evcil olanlar sütü, derisi ve tiftii için beslenir. Taze filiz ve yapraklar severler. Otlar kökleriyle sökerek yediklerinden topran verimini azaltrlar. Yal bir erkein önderliinde sürü halinde gezerler. Yabanileri ormanlarda çal ve genç aaçlarn filiz ve kabuklarn yediinden büyük zararlara sebep olurlar.
Yavrusuna olak, erkeine teke denir. Malta keçisi, boynuzsuz bir keçi cinsidir. Gerdannda memeye benzer iki uzant mevcuttur. Beyaz ve uzun tüyleriyle dikkat çeken Kemir ve Ankara keçisi, tiftii çok beenilen keçi cinslerindendir. Malta keçisi ile Saanen keçisi, dünyada en çok süt veren keçi cinslerindendir. Bu keçilerin yllk laktasyonu 1000 kg civarndadr. Genelde keçilerin derileri eldiven, çanta ve ayakkab yapmnda, kllar ve yapalar ise dokumaclkta kullanlr. Keçilerin sütü az yal ancak besleyicidir. Keçiler, eski çalardan beri evcil olarak insanolunun hizmetindedir. Türkiyede Ankara keçisi, tiftik keçisi ile kl keçisi yetitirilir.
Keçilerin gebelik süreleri 23 hafta kadardr. Genellikle 1-2 yavru doururlar. Yavrular kll ve gözleri açk doar. Birkaç saat içinde annelerini takip etmeye balarlar. Olaklar 6 ay içinde erginleip üreyebilirler. 12-15 yl kadar yaarlar.
Alkis !!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef IHVK het volgende:
Hepiniz harbiden salaksiniz yani.
Tanrı akıl fikir versin diyorum başka hiçbirşey demiyorum.
Fok! Manyakları, emolar, nerdler, eşcinseller.
Selametle.
Wat een vertalingquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef IHVK het volgende:
Hepiniz harbiden salaksiniz yani.
Tanrı akıl fikir versin diyorum başka hiçbirşey demiyorum.
Fok! Manyakları, emolar, nerdler, eşcinseller.
Selametle.
Nee Jij gaat weg, wij blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij wat daar staat?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
En hoe the fuck wil nou een Afghaan zijn? Serieus wat is positief aan afghaan zijn?
Noem 1.
En wat heb ik daar precies aan als afghaan zijnde?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef IHVK het volgende:
Opium, de Vliegeraar van Kabul, de Russen verjaagd
Ik probeer alleen maar aardig te zijn..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
En wat heb ik daar precies aan als afghaan zijnde?
Nu is het racistisch maar als wij iets bij jullie doen en wij krijgen een mes tussen onze ribben dan niet. uhuquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
ts achterlijke kneus, wou net lekker rustig tv gaan kijken kom ik weer zon rasistisch topic tegen.
Door onrelevante punten op te noemen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aardig te zijn..
The Afghan Girlquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Door onrelevante punten op te noemen?
Noem 1 ding van betekenis die een grote invloed heeft gehad op de wereld zoals wij kennen, waar de afghanen voor verantwoordelijk zijn.
Terechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Nu is het racistisch maar als wij iets bij jullie doen en wij krijgen een mes tussen onze ribben dan niet. uhu
Is de wereld beter geworden van Europa?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Is de wereld daar beter van geworden?
Ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is de wereld beter geworden van Europa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:37 schreef Starzky het volgende:
Hoe noem je een turk op een vuilniswagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Jij zegt wat ik denkquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja?
Zonder europa was er ook geen amerika. Twee hele belangrijke continenten die zo een beetje voor iedere uitvinding verantwoordelijk zijn.
Zonder europa was er geen amerika zoals wij die kennen en zonder amerika was er geen internet, zonder internet geen fok.
/carequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja?
Zonder europa was er ook geen amerika. Twee hele belangrijke continenten die zo een beetje voor iedere uitvinding verantwoordelijk zijn.
Zonder europa was er geen amerika zoals wij die kennen en zonder amerika was er geen internet, zonder internet geen fok.
Jawel jij bent er wel gelukkiger door. Ik zie jou als een zeer intelligente jongen, en ik gok dat je zonder internet een stuk minder kennis had van de wereld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
/care
Ben ik er gelukkiger door? Nee
Oke bedankt Europa , VS en FWMquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jawel jij bent er wel gelukkiger door. Ik zie jou als een zeer intelligente jongen, en ik gok dat je zonder internet een stuk minder kennis had van de wereld.
Maar jij wist niet dat de suikerbieten die ze gebruikten uit Europa kwamen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:44 schreef FoolWithMokey het volgende:
De eerste suiker raffinaderijen werden gebouwd door Moslimingenieurs.[83] Zij werden eerst gedreven door watermolens, en toen windmolens van de 9de en 10de eeuwen in Afghanistan, Pakistan, en Iran.
Gast, gun het 'm man ! die jongen heeft een traume dankzij jouquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:46 schreef Starzky het volgende:
[..]
Maar jij wist niet dat de suikerbieten die ze gebruikten uit Europa kwamen...
Wat ik vergat te zeggen is dat die suikerbieten geoogst zijn door de Turkse/Arabische gastarbeiders, dus eigenlijk moet ik je toch gelijk gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast, gun het 'm man ! die jongen heeft een traume dankzij jou
Ze verspillen hun kostbare tijd en geld niet aan zoiets decadents als monumentenzorg!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Door onrelevante punten op te noemen?
Noem 1 ding van betekenis die een grote invloed heeft gehad op de wereld zoals wij kennen, waar de afghanen voor verantwoordelijk zijn.
Dat deden ze wel, totdat de taliban het kwam opblazen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze verspillen hun kostbare tijd en geld niet aan zoiets decadents als monumentenzorg!!
[ afbeelding ]
FF serieus wie is deze PVV-gek zonder enig historisch en hedendaags besefquote:Zonder europa was er ook geen amerika. Twee hele belangrijke continenten die zo een beetje voor iedere uitvinding verantwoordelijk zijn.
Dus jij wilt zeggen dat internet niet in VS is uitgevonden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef LastPapaRoach het volgende:
[..]
FF serieus wie is deze PVV-gek zonder enig historisch en hedendaags besef
Welja, laat je topic nog verder off gaan door de PVV erbij te halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef LastPapaRoach het volgende:
[..]
FF serieus wie is deze PVV-gek zonder enig historisch en hedendaags besef
Wat danquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:43 schreef zarGon het volgende:
Ik ga helemaal stuk om het Turks in dit topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |