quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan snap ik het nog steeds niet
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
En ik wachten op autirefresh in een vol topic
O ik luister ONZ radio, heb meegedaan aan de prijsvraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Siep,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dean, Ben samenOp rtl4 nu
en Jamie
ze zijn nu weer weg... maar damn,,,,, wat hot waren zequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik luister ONZ radio, heb meegedaan aan de prijsvraag
Als ik mijn wangen scheer heb ik dat ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 had 5 jaar geleden een ringbaardje
Je hebt dus een volle baard. Nee dat is niks voor mij, laat het maar zo het nu is..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn wangen scheer heb ik dat ook.
Ik heb geen tv aan, ik luister ONZ radioquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Siep zijn ze weer
Ben, Dean en Jamie
Je mist echt wat lekkersquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen tv aan, ik luister ONZ radio
wat ben je aan het freubelen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet weer ff wennen aan photoshop, heb het al een tijdje niet gebruikt
ik heb vanmiddag foto's gemaakt bij een voetbaltournooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ben je aan het freubelen dan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag foto's gemaakt bij een voetbaltournooi
Het was in de Bijlmer, het zag er zwart van de mensen
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging misquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu heb je lekkere Ben, Dean en Jamie gemist
ik ga morgen draaien (Non stop)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging mis
dat gaat het toch wel vakerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging mis
I know, ik ga proberen te luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga morgen draaien (Non stop)
Tears for Fears, Everybody wants to rule the worldquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Dus als je nog verzoeknummer hebt uit de 80's brand los
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Ik wou die headset, de mijne is alweer stuk
Ik lijk Benny wel met zijn muizen
Ja dat deed mijn headset en toen deed de mic oegh van de set afquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik mijn headset eigenlijk niet meer
Ik heb elk half jaar een nieuwe muis, als het niet om de maand is
Maar ik koop gewoon die muizen van een tientje... Ze vallen steeds die muizen en dan gaan ze oeg
heb ik alledriequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Tears for Fears, Everybody wants to rule the world
King - Love and Pride
U2 - party girl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-01-2011 21:21:31 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 21:17:47 ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
feyenoord spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en AZ staat 1-1
Juin uit Eigen Tuin!
Ja geloof het welquote:
Lekker veel uitzoek werk zo'n hoeveelheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanaf zaterdag als 150 GB aan MP3 gedownload
Daar heb ik zeker 80 GB als van, maar toch een hoop nieuw spul
ja en alles renamenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker veel uitzoek werk zo'n hoeveelheid
Ik wilde binnenkort al mijn gekochte singletjes op mijn harde schijf gaan zetten.... maar ze staan achter het schot, dus ik kan er voorlopig niet meer bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanaf zaterdag als 150 GB aan MP3 gedownload
Daar heb ik zeker 80 GB als van, maar toch een hoop nieuw spul
Wow, dat is een mega klus danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en alles renamen
Ik heb ieder artiest in een eigen mapje
echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en alles renamen
Ik heb ieder artiest in een eigen mapje
hoe luister je danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben in the air right now: http://94.23.28.46:8000/
owja geluktquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mediaplayer of winamp deze link openen
Schiet niet op dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
volgens mij ga ik ook ziek worden
ben allemaal moe,heb spierpijn en hoofdpijn en een rommelende buik
ik kan dit totaal niet gebruiken
O gatver, zal duimen dat het meevaltquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
dat klinkt als de griepquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
Nee, pak Dolly maarquote:
quote:
lekker tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef crv het volgende:
Gaat lekker van de week, ben net als gister onderweg naar huis, eindig ik weer in de kroieg
Die bedoelde ikquote:
beterschapquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
lieve mensjes, ik ga douchen en er flink wat ibuprofen in knallen.
hopelijk voel ik me morgen wat fitter
lukt niet meerquote:
voortaan van te voren opblazen en klaarleggenquote:
ik zette de tv aan en die stond op 1quote:
Welterusten en knap wat opquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
lijkt me niks op zo'n stuk plasticquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voortaan van te voren opblazen en klaarleggen
Whatever uit X Factorquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik zette de tv aan en die stond op 1
rekensommetjes en dries roelvink en die adhd trut van the Voice
Beterschapquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
quote:
Real Life Dollsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn toch hele natuurlijk opblaaspoppen op de markt
blijkbaar heb jij er verstandvan danwel ervaring mee, maar voor mij hoeft het niet. ik wil enkel echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er zijn toch hele natuurlijk opblaaspoppen op de markt
alweerquote:
Wat alweer?quote:
die had toch al eens gedreigd weg te gaanquote:
Waarom altijd meteen maat dubeel FFquote:
O zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
die had toch al eens gedreigd weg te gaan
sorry daar gaat ie nie van stijgenquote:
die komt als enige naar bovenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom altijd meteen maat dubeel FF
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog even een lapo toegevoegd
Neeeeeeee, the horrorquote:
Wat kan jou dat nou schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel een note door hem
En eindelijk eens een niet lieve
Helemaal niks, maar hij was niet terecht gewoon omdat Kitaoquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik op real life dolls google krijg ik ook ChrisWhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Zou me er maar niet druk om makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar hij was niet terecht gewoon omdat Kitao
Stoute Kallyquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel een note door hem
En eindelijk eens een niet lieve
Nou dat doe ik niet echt hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou me er maar niet druk om maken![]()
Soms wel jaquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat doe ik niet echt hoor
Heb mijn best gedaan om niet lieve notes te krijgen
Ja Terencequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
crv deze doll dan???Wat begrijp jij niet aan alleen echt en geen NAMAAK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je je pillen weer vergeten of nog steeds grieperig
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb zelfs moeite een ban te krijgenquote:
Dat is een barbiequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan alleen echt en geen NAMAAK.
Ben je je pillen weer vergeten of nog steeds grieperig
ik voel me gewoon weer dat jochie van 18 in een illegale studio achter de draaitafelquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Terence
Ik ga helemaal terug in de tijd
Wees maar blijquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zelfs moeite een ban te krijgen![]()
Dan krijg ik een pm met je zat er wel dicht bij
Ze vinden me te lief
Nah, ik was even dwars toenquote:
Ik was iets jongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel me gewoon weer dat jochie van 18 in een illegale studio achter de draaitafel
gelukkig heb je het overleefdquote:
ja, wou je langskomen ?quote:
Ik hoorde het op radio1, zit niet in de ArenA gelukkig.quote:
wat is dezequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Symph, welke lieftallige dame heeft deze ook alweer gecoverd?
welterustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Weltrusten allemaal
waarom?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
welterusten![]()
maar waarom vroeg je of ik thuis was
Trustequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Weltrusten allemaal
ow ok, dacht ff dat je me controleerde,quote:
Dit is Donna Summer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Symph, welke lieftallige dame heeft deze ook alweer gecoverd?
jeetje Kal, je herkent donna summer toch welquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Donna Summer.
het origineel is van Jon & Vangelis
Dit is niet Donna Summer, die is meer discoquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Donna Summer.
het origineel is van Jon & Vangelis
ook Donna Summerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is niet Donna Summer, die is meer disco
Ik bedoelde het nummer ervoor
Ja crv ik ken Donna maar dit is niet Donnaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
jeetje Kal, je herkent donna summer toch wel
btw die is binnenkort bij Art on Ice in Zurich
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook Donna Summer
McArthur Park
Serieus dit is een manquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook Donna Summer
McArthur Park
give me head uh Linkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja crv ik ken Donna maar dit is niet Donna
wat je nu hoort wel, en hiervoor was Richard harrisquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja crv ik ken Donna maar dit is niet Donna
Nee deze had ik haar stem is veel vollerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat je nu hoort wel, en hiervoor was Richard harris
op zeker, ik heb hier de clip van gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus dit is een man
Dit is echt Donna niet
Sweet dreamsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Weltrusten allemaal
Zo herinner ik hem me helemaal nietquote:
O gezelligquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
al vanaf 15u geen internet en telefoon. Hopen morgen storing voorbij is.
kun je vroeg naar bedquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
Moet je even in ONZIN kijken daar heb je de topics over die radio.quote:
Dat is klote zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik draai nu op de testserver http://94.23.28.46:8000/quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je even in ONZIN kijken daar heb je de topics over die radio.
tja ze kunnen nog bellen. Op mobiel. Volgens de site geen storing maar ze waren al wel vol op mee bezigquote:
jij was web-hawkquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai nu op de testserver http://94.23.28.46:8000/
Fucking irritantquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
Test crv testquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
Symph die jij net draaide was niet van Donna deze stem is veel zwaarder
ja inderdaad. Kan pas weer vanaf 830 bellen. Waarom niet om 5?quote:
Waarom maken die imbecielen het niet gewoon in ordequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja inderdaad. Kan pas weer vanaf 830 bellen. Waarom niet om 5?
quote:
Ik zeg helemaal niks meer, ik praat langs iedereen heen geloof ikquote:
Doei doeiquote:
Nee die klinkt echt heel andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
Ow jij draaide Jon & Vangelis
Ik snap hem nu, jij loopt voor op mij hahaha
heb nog eens geen lijn op de modem. Adsl lamp knippert wel haha. Denk ergens lijn ofzo kapot.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom maken die imbecielen het niet gewoon in orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Voetbal:Van mij hoef je trouwens niet te spoileren hoor, ik kijk het niet terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
OKeequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij hoef je trouwens niet te spoileren hoor, ik kijk het niet terug
truste Crazyquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga ook slapen. Zul je zien dat ze vannacht bellen. Vorige keer met 2 dagen geen telefoon, hoefde we die maand geen telefoon te betalen. Denk nu ook wel weer korting.
Welterusten en succes ermeequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga ook slapen. Zul je zien dat ze vannacht bellen. Vorige keer met 2 dagen geen telefoon, hoefde we die maand geen telefoon te betalen. Denk nu ook wel weer korting.
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
Koentjequote:
Goedquote:
ah ja zag de leader een keerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed
Ik zit nu die nieuwe serie te kijken, Hawaii nog iets
Het begint aardig, wil wel weer een goede crime serie volgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ja zag de leader een keer
is volgens mij een nieuwe variant van een jare 60 of 70 serie
hmmm hoor graag of ie goed blijft, misschien kijk ik volgende keer ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begint aardig, wil wel weer een goede crime serie volgen
Hij is niet soft zeg maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm hoor graag of ie goed blijft, misschien kijk ik volgende keer ook wel
Welterusten jongenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga afsluiten. Tijd om te kijken of de slaappil gaat werken
quote:
Saaiquote:
Niet bij mij, maar in TALquote:
In TAL is het best druk.. hier alleen niet zoquote:
3?!quote:Bij mij rennen er drie als een wezenloos door de kamer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
In TAL is het best druk.. hier alleen niet zo
[..]
3?!
ohw, de katten
Jij ook?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dacht je de kinderen en ik
Die slapen al
Oooohquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Mijn DC++ ligt eruit, ik krijg het niet meer aan de gang
Ik niet, ik doe aan bankhangenquote:
TVquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe aan bankhangen
Ik kijk tv
Hawaii five-o, is best goedquote:
Ik ken het niet... nieuw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hawaii five-o, is best goed
Kan ik weer eens iets gaan volgen
Ja is op maandag, nu herhalingquote:
Testenquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Maandag mag ik weer een Nederlandse film testen
O coolquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Maandag mag ik weer een Nederlandse film testen
quote:
quote:Beste Benny,
Vind jij het leuk om weer een nieuwe Nederlandse film te testen?
Op dit moment zijn wij bezig met het maken van een nieuwe Nederlandse bioscoopfilm. Het gaat om de romantische komedie Alle Tijd van Job Gosschalk.
De makers willen graag weer jou mening weten. Lijkt het je leuk om deze bioscoopfilm gratis als eerste in Nederland te zien, geef je dan op.
In de bijlage vind je meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Independent Films
En dan moet je een review schrijven ofzoquote:
Ben je al zo oudquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste 24,5-uur als tiener zijn geslagen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan moet je een review schrijven ofzo
quote:De film duurt ongeveer 90 minuten. Na afloop van de film vragen wij je een korte vragenlijst
in te vullen over wat je van de film vond. Ook vinden er een aantal gesprekken plaats van
zon 20 minuten, waarin er dieper op de vragen wordt ingegaan. Wil je aan zon gesprek
deelnemen, geef dit dan bij binnenkomst aan.
Laat aan duidelijkheid niets te wensen overquote:
http://94.23.28.46:8000/quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
8000?
Ik ging ONZ radio aanzetten maar dat ben jij blijkbaar niet..
En daarvoor Patje toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Morgen van 00:00 tot 1:00 ben ik wel echt op FOK! radio
Nee ik heb nog geen microfoon helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...![]()
praat je ook tussen plaatjes enzo?
Aah, okequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen microfoon helaas
Dat is wel jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen microfoon helaas
Ik ga altijd helemaal uit mijn dak met dit nummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Zombie!
In your head, in your head, in your heeaaaaad
Lekker nummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef iBenny het volgende:
Zombie!
In your head, in your head, in your heeaaaaad
Ik heb niks gemerktquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer in de lucht, had even een semi crash
Altijd balenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer in de lucht, had even een semi crash
mijn browser vloog eruit en ik was wat aan het opzoeken en vergat ik de volgende plaat te startenquote:
Volgens mij deed-ie het gewoon hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn browser vloog eruit en ik was wat aan het opzoeken en vergat ik de volgende plaat te starten
nee, jij bent raarquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:30 schreef Kally het volgende:
Mijn layout doet raar
O en goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |