quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan snap ik het nog steeds niet
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
En ik wachten op autirefresh in een vol topic
O ik luister ONZ radio, heb meegedaan aan de prijsvraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Siep,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dean, Ben samenOp rtl4 nu
en Jamie
ze zijn nu weer weg... maar damn,,,,, wat hot waren zequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik luister ONZ radio, heb meegedaan aan de prijsvraag
Als ik mijn wangen scheer heb ik dat ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 had 5 jaar geleden een ringbaardje
Je hebt dus een volle baard. Nee dat is niks voor mij, laat het maar zo het nu is..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik mijn wangen scheer heb ik dat ook.
Ik heb geen tv aan, ik luister ONZ radioquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Siep zijn ze weer
Ben, Dean en Jamie
Je mist echt wat lekkersquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen tv aan, ik luister ONZ radio
wat ben je aan het freubelen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet weer ff wennen aan photoshop, heb het al een tijdje niet gebruikt
ik heb vanmiddag foto's gemaakt bij een voetbaltournooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ben je aan het freubelen dan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag foto's gemaakt bij een voetbaltournooi
Het was in de Bijlmer, het zag er zwart van de mensen
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging misquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu heb je lekkere Ben, Dean en Jamie gemist
ik ga morgen draaien (Non stop)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging mis
dat gaat het toch wel vakerquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou en, het was een lachen uitzending, alles ging mis
I know, ik ga proberen te luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga morgen draaien (Non stop)
Tears for Fears, Everybody wants to rule the worldquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Dus als je nog verzoeknummer hebt uit de 80's brand los
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Ik wou die headset, de mijne is alweer stuk
Ik lijk Benny wel met zijn muizen
Ja dat deed mijn headset en toen deed de mic oegh van de set afquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik mijn headset eigenlijk niet meer
Ik heb elk half jaar een nieuwe muis, als het niet om de maand is
Maar ik koop gewoon die muizen van een tientje... Ze vallen steeds die muizen en dan gaan ze oeg
heb ik alledriequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Tears for Fears, Everybody wants to rule the world
King - Love and Pride
U2 - party girl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Bomenverzameling op 19-01-2011 21:21:31 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 21:17:47 ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
feyenoord spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en AZ staat 1-1
Juin uit Eigen Tuin!
Ja geloof het welquote:
Lekker veel uitzoek werk zo'n hoeveelheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanaf zaterdag als 150 GB aan MP3 gedownload
Daar heb ik zeker 80 GB als van, maar toch een hoop nieuw spul
ja en alles renamenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker veel uitzoek werk zo'n hoeveelheid
Ik wilde binnenkort al mijn gekochte singletjes op mijn harde schijf gaan zetten.... maar ze staan achter het schot, dus ik kan er voorlopig niet meer bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanaf zaterdag als 150 GB aan MP3 gedownload
Daar heb ik zeker 80 GB als van, maar toch een hoop nieuw spul
Wow, dat is een mega klus danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en alles renamen
Ik heb ieder artiest in een eigen mapje
echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en alles renamen
Ik heb ieder artiest in een eigen mapje
hoe luister je danquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben in the air right now: http://94.23.28.46:8000/
owja geluktquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mediaplayer of winamp deze link openen
Schiet niet op dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
volgens mij ga ik ook ziek worden
ben allemaal moe,heb spierpijn en hoofdpijn en een rommelende buik
ik kan dit totaal niet gebruiken
O gatver, zal duimen dat het meevaltquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
dat klinkt als de griepquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef roos85 het volgende:
Nee, pak Dolly maarquote:
quote:
lekker tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef crv het volgende:
Gaat lekker van de week, ben net als gister onderweg naar huis, eindig ik weer in de kroieg
Die bedoelde ikquote:
beterschapquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
lieve mensjes, ik ga douchen en er flink wat ibuprofen in knallen.
hopelijk voel ik me morgen wat fitter
lukt niet meerquote:
voortaan van te voren opblazen en klaarleggenquote:
ik zette de tv aan en die stond op 1quote:
Welterusten en knap wat opquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
lijkt me niks op zo'n stuk plasticquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voortaan van te voren opblazen en klaarleggen
Whatever uit X Factorquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik zette de tv aan en die stond op 1
rekensommetjes en dries roelvink en die adhd trut van the Voice
Beterschapquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |