Best wel een goede laptopquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij draait![]()
nu mijn nas nog even configureren voor iscsi en dan heb ik straks 4 windows servers en 2 linux systemen draaien op 1 laptop
Een foto van datzelfde juffie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik heb een veel betere foto, maar die kan, mag, wil en ga ik hier niet plaatsen
heb je er iets voor?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
Ik kom er niet meer uit hoor
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masserenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit een beetje bijna migraine te hebben, de hoofdpijn is een beetje aan het zeuren, maar het spraakgebrek is al heel erg van kracht![]()
dat is rukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond lekker op tijd naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
dat is minderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem wat paracetamol en ga vroeg naar bed, dan lees ik wel weer een keer voor en zal je nek masseren![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel topicBabes met brillen revisited
ja, nou, het valt dus mee met de hoofdpijn, er is alleen storing in mijn hersenenquote:
Nee. Een anderquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een foto van datzelfde juffie?
nee, wil ik nietquote:
Op tijd naar bedjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wil ik niet![]()
nja, ik heb wel anti-misselijk pillen en 1000 mg paracetamol voor als het nodig is
jij kent heus wel vroeg naar bed en laat slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, gekkie, wat is dat, vroeg naar bed?
Misschien toch maar de mijne moeten proberen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
Onderaan wasmachine: klepje open, en dan de dop eruit draaien (wel even een opvangbak eronder zetten)quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik kreeg vanmiddag ook ineens heeel veel hoofdpijn... heb een glas koud water genomen en 2 x neurofen 400mgen nu alleen nog een beetje duf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |