wilde.quote:
quote:
Past wel goed bij mij.quote:
Spatie kan weg.quote:
Taalnaziquote:
Allangquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jahaa, is je artikel voor de playgirl al af?
owja bedankt, ik ga hem controleren op spelfouten en dan plaats ik hemquote:
Waar ga je die plaatsen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja bedankt, ik ga hem controleren op spelfouten en dan plaats ik hem
Laat ZeruKo het lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja bedankt, ik ga hem controleren op spelfouten en dan plaats ik hem
Wat begeleidende tekst is ook wel handig.quote:
Fotosquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat begeleidende tekst is ook wel handig.
Met tekst, ja.quote:
Omdat hij een spellingsnatie isquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom?
[..]
Dit is Zero, een geile beer
Bedank FOK!sport/mijn opleiding maar.quote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bedank FOK!sport/mijn opleiding maar.
Hoeveel ongeveer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, er moeten meer foto's op een pagina
Jij komt in je eentje op een bladzijde, dus dan was het noodzakelijk jaquote:
Helmaal alleeenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij komt in je eentje op een bladzijde, dus dan was het noodzakelijk ja
Hmm. Ik heb er al een.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
3 of 4, hangt af van de lekkerheid
Gewaagd is noodzakelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
Even kijken wat die andere 2/3 voor foto's worden dan. Voorkeuren, CC?
Niet voor tere kinderzieltjes bestemd.quote:
Kinderen houden juist van slangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet voor tere kinderzieltjes bestemd.
Beetje in de stijl van die eerste foto, bedoel je?quote:
Michhasquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef Michhas het volgende:
40 seconden? Ah, ik heb het niet gered.
Wat jammer.
Jup, alleen dan in andere posesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van die eerste foto, bedoel je?
Wat voor poses had je in gedachten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jup, alleen dan in andere poses
Mijn slang is niet voor kinderen.quote:
Oquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn slang is niet voor kinderen.
Van voren,opzij en van onderquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor poses had je in gedachten?
Van onder. Hoe wil je dat doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van voren,opzij en van onder
Zit er nu een gat in je buik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Ik heb in mijn buik geknipt. Zal ik dit even in het mislukkingentopic van CRE zetten?
AU?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Ik heb in mijn buik geknipt. Zal ik dit even in het mislukkingentopic van CRE zetten?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Die foto neem ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Wanneer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sterkte meis
[..]
Die foto neem ik wel
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Teal het volgende:
Ik heb zo'n film gezien, inside me, en die vent knipte de buik van zijn zwangere vrouw open omdat hij het kind wou en dat was heel vies en eigenlijk willen jullie dit helemaal niet wetenWILDE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
En maar door FOK!enquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en het bloed als een malle.
[..]
Nogal.
Ik had een bloemetje op een shirt genaaid, en toen had ik het shirt aan, om even te kijken hoe het viel, en het viel goed dus ik wilde de draadjes afknippen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen, Lutte?
Prima.quote:
Wanneer kan wou dan gebruikt wordenquote:
En, in plaats van het te laten hechten/ermee naar een dokter gaan, post je het op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had een bloemetje op een shirt genaaid, en toen had ik het shirt aan, om even te kijken hoe het viel, en het viel goed dus ik wilde de draadjes afknippen...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had een bloemetje op een shirt genaaid, en toen had ik het shirt aan, om even te kijken hoe het viel, en het viel goed dus ik wilde de draadjes afknippen...
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Wanneer kan wou dan gebruikt wordenwant ik wilde wou gewoon gebruiken
okquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Dat wou ik gaan lezen maar mijn hersens wilde het niet snappenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Weten we dat ook weerquote:
Als je schrijft of typt gebruik je wilde, en als je spreekt/praat gebruik je wouquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat wou ik gaan lezen maar mijn hersens wilde het niet snappen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je schrijft of typt gebruik je wilde, en als je spreekt/praat gebruik je wou
Mijn ingewanden vallen er nog net niet uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En, in plaats van het te laten hechten/ermee naar een dokter gaan, post je het op FOK!?
Pleister.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
auw... wel verbonden en/of ehbo toegepast?
Ooh. Ik dacht dat het erger wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ingewanden vallen er nog net niet uit.
Het is gewoon een klein knipje, nog net een pleister waard. Met een gewone schaar krijg je het echt niet helemaal open hoor.
Wie heeft hij al gespot?quote:
Joaaah.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedzo, is het wel schoongebloedt?
Dat snap ik tenminstequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je schrijft of typt gebruik je wilde, en als je spreekt/praat gebruik je wou
Met dat Kroeshaar?quote:
quote:
Wie.quote:
Ah.quote:
quote:
Die ken ik wel.quote:
quote:
We hoeven ook maar 1x binnen te komen en dan posten als een gek want we hebben maar 40 scquote:
Ja, tuurlijk werkt datquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Werkt dat?
Bij mij sowieso niet want ik heb mac
Waarvan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn F5 knop is te versleten
Autoupdatesquote:
Ik kan niet van andere knopjes afblijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet afblijven van die knop
Ja.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan niet van andere knopjes afblijven.
quote:
Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Jij blies ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij blies ook
JAHAAAAHAA ZERUKO het is bloozdeWat is mijn nickname?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij blies ook
JAHAAAAHAA ZERUKO het is bloozdeKutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:
Ik werd ook wel blij. Maar dat is meer omdat ik me bedacht dat ik chocola hebquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik werd ook wel blij. Maar dat is meer omdat ik me bedacht dat ik chocola heb
Zwarte chocola of het is niet lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook een stukje? Melk met nootjesquote:
Het is lekker en niet zwartquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwarte chocola of het is niet lekker.
Omdat je het zo beleefd vraagtquote:
Melk met nootjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook een stukje? Melk met nootjes
[..]
Het is lekker en niet zwart
[..]
Omdat je het zo beleefd vraagt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook een stukje? Melk met nootjes
[..]
Het is lekker en niet zwart
[..]
Omdat je het zo beleefd vraagt
Jaa !quote:
hmm dat neem ik dan maar voor liefquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa !
Alleen wel van Lidl, iets minder lekker, maar nog steeds chocola
Vreetzakjequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Mijn tante had zo'n chocolatefontein. Volgende dag lag ik ziek op bed.
Ja, dat was echt ergquote:
Die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Als er lekkere chocola inzit wel, die er standaard bijzit vind ik zo viesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Ja, vooral als je er teveel van eetquote:
Ik ga dan ook net zo lang door totdat ik misselijk ben. Dan ga ik rustiger doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vooral als je er teveel van eet.
Op een gegeven moment is hij opquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook net zo lang door totdat ik misselijk ben. Dan ga ik rustiger door
Bijvullen.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan pak je nieuwe chocola
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan pak je nieuwe chocola
quote:
Duidelijkquote:
Het slachtoffer kwam onlangs bij de tandarts in Västmanlandom er een onlangs gevuld gaatje te laten schoonmaken. Halverwege schoot de boor ineens los. Nog voor de tandarts en diens assistente konden ingrijpen, had de arme man het stuk gereedschap al ingeslikt.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het slachtoffer kwam onlangs bij de tandarts in Västmanlandom er een onlangs gevuld gaatje te laten schoonmaken. Halverwege schoot de boor ineens los. Nog voor de tandarts en diens assistente konden ingrijpen, had de arme man het stuk gereedschap al ingeslikt.
Dus, check het maar even als je de volgende keer langs de tandarts moetquote:
ik moet 21-02-2011 om 10.15 naar de tandartsquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus, check het maar even als je de volgende keer langs de tandarts moet.
Oh, da's al rapquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet 21-02-2011 om 10.15 naar de tandarts
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Joah, even goed poetsen dan
Hoiquote:
Verzorg ze.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even douchen en mezelf verzorgen
tot later liefjes
Pics van je verzorging.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot later liefjes
Wut?quote:
Ja, ik zag hem langskomen en dacht WTFquote:
quote:
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte,
wat gaat lutte ons vertellen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte, Vertel nou Lutte,
Ja.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
Mis je d'r?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
tot later liefjes
Heeft ze gedaan.quote:
okquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Kwartier geledentoen was ik er niet
Teruglezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Kwartier geledentoen was ik er niet
blijven kijken zere, blijven kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
Tdrone, ik kijk steeds naar je UI, maar wanneer gaat het eens mis?
Doe ik al drie maandenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
blijven kijken zere, blijven kijken
E-status.quote:
Oui.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
om zijn e-penis te laten groeien??
Ga dan ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef tdrone het volgende:
die kutreclame van honig
AAAAAAAAAAAAAAAAAAN TAAAAAAAAAAAAAAFEEEEEEEEEEEEEEEL
quote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef Teal het volgende:
[..]
EBenny![]()
Maar epenis zegt me ook neits
quote:
quote:
quote:
LUTTE JE HEBT DE SHIFT KNOP DE HELE TIJD INGEDRUKT EN DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER!quote:
NU GEBRUIKTE IK CAPS LOCKquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
LUTTE JE HEBT DE SHIFT KNOP DE HELE TIJD INGEDRUKT EN DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER!
LUTTE JE TYPT DE HELE TIJD IN HOOFDLETTERS EN DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER!quote:
Datt is echt lelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even kapot op mijn eigen shift/caps/shift grap, die ik van Benny heb gejat.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even kapot op mijn eigen shift/caps/shift grap, die ik van Benny heb gejat.
Echt super. Iedereen vond de toets te lang en te moeilijk en ik vond hem echt makkelijk en was binnen een half uur klaar.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt super. Iedereen vond de toets te lang en te moeilijk en ik vond hem echt makkelijk en was binnen een half uur klaar.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt super. Iedereen vond de toets te lang en te moeilijk en ik vond hem echt makkelijk en was binnen een half uur klaar.
Ohw, das wel mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |