kusje op je spraakgebrekquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Pest mij niet met mijn spraakgebrek
Hm? Ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Neroje het volgende:
Ik zit hier met verschrikkelijk gehaper, ben ik de enige?
Ik denk dat weinig mensen je zullen geloven tot er pics komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder begint over lente en zomerkleding kopen.
* sharr sopt van stoel af
ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef trolololo het volgende:
Wie gaat 17:30 doen?
Ik wil een keertje lekkere kleffe schuifelmuziek draaien
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen je zullen geloven tot er pics komen
De headset er ook nog steeds bij zetten he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
Elk topic maar een keer![]()
[ afbeelding ]
zet hem anders in de OPquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, wat voor microfoon is dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen die mee moeten met hun vrouw om te winkelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
[..]Nee oke, laat maar.
meisjes en winkelen![]()
Zal ik hem er in zetten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet ik eerst de lapo hebben en ik hunt niet
Een eenvoudige, maar prima om mee te dj'en op ONZ-Radioquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oeh, wat voor microfoon is dat?
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei krijgen, of 450 euro.
helemaal mee eens:Pquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW heeft het afgelopen uur al genoeg rock gehoord.
* SperzieboonToon wil niks andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW heeft het afgelopen uur al genoeg rock gehoord.
#300quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
wat heb ik gemist, welke kansen zijn mij ontlopen ?
Nee dat is skyradio troep die je daar de hele dag hoortquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei krijgen, of 450 euro.
Dat was een mooie man enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
sharr, ik hou van je enzo, maar flik me dit niet nog een keer..
Ik moest hard lachen achter mijn computer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Hier heb je een banaan
[ afbeelding ]
Mooie man? Het kind is nog niet eens droog achter zn orenquote:
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsopquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Hier heb je een banaan
[ afbeelding ]
Wat betekent dat gezegdequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie man? Het kind is nog niet eens droog achter zn oren
waar is mijn banaan ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Hier heb je een banaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsop
Hier heb je dan nog wat bananen, freak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen achter mijn computer.
Voor mij is het een man, aangezien ik zelf nog zeiknat ben danquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie man? Het kind is nog niet eens droog achter zn oren
En terechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen achter mijn computer.
Hierquote:
Mooie edit, ik zag de reacties al verschijnen andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Voor mij is het een man, aangezien ik zelf nog zeiknat ben dan
ACHTER MIJN OREN
Jammer van die edit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Voor mij is het een man, aangezien ik zelf nog zeiknat ben dan
ACHTER MIJN OREN
Moet jij geen dozen vullen ofzoquote:
Ik moest nu nog harder lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Hier
[ afbeelding ]
Ik kreeg tenminste een verse stevige banaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Hier
[ afbeelding ]
ach schat, ben je zo wanhopig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij geen dozen vullen ofzo
Snap je hem? Haha dozen vullen EINZ!!!!!@!!!!111@!!!
Nah niet wanhopig, wel geilquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ach schat, ben je zo wanhopig?![]()
Zit die ook in het topic? Is die nieuw? Ik niet ken dezenquote:
Ze vroeg wie er draaidequote:
Laatst wilde ik een banaan pakken, maar er zaten er nog 2 aan elkaar.. Dus ik probeer de ene eraf te halen, scheurt de andere open.. Dus dan maar die andere eraf proberen te halen, scheurt de eerste open!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg tenminste een verse stevige banaan
Wie draait er nu eigenlijk?
Ja maar zoals ik al zei, niet wanhopigquote:
Wat gemeen van die gele rakkersquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laatst wilde ik een banaan pakken, maar er zaten er nog 2 aan elkaar.. Dus ik probeer de ene eraf te halen, scheurt de andere open.. Dus dan maar die andere eraf proberen te halen, scheurt de eerste open!
FFFFUUUUUU
Toen moest ik 2 bananen eten
Oh jij bent de DJquote:
sub4subber op twitterquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Dhaha het volgende:
twitter promotie loopt lekker, net 200 volgers van SBS6 toegevoegd, die zijn wel in voor spectaculair nieuws denk ik!
SBS kutquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Dhaha het volgende:
twitter promotie loopt lekker, net 200 volgers van SBS6 toegevoegd, die zijn wel in voor spectaculair nieuws denk ik!
ik ben altijd wanhopigquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zoals ik al zei, niet wanhopig
Het waren bananenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat gemeen van die gele rakkers
je wilt gewoon je kat bijwerken !quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
* sharr googelde perongeluk op geschoren streepje met moeder achter zich zonder safesearch
Ik zocht zo'n ding in een wenkbrauw
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
* sharr googelde perongeluk op geschoren streepje met moeder achter zich zonder safesearch
dat soort mensen zijn makkelijk te beinvloeden, we moeten gewoon een account hebben met 2000 volgersquote:
Pizza's bezorgenquote:
Nu ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
AH's vakkenvullenquote:
Ik heb het ONZ radio logo erin geschorenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu ik ook
Hoe heb jij het zitten?
[ afbeelding ]
de laatste natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu ik ook
Hoe heb jij het zitten?
[ afbeelding ]
Die van rinus overnemenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat soort mensen zijn makkelijk te beinvloeden, we moeten gewoon een account hebben met 2000 volgers
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het ONZ radio logo erin geschoren
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef sharr het volgende:
Goed dan maar zonder afbeelding, mijn halve wenkbrauw is dus weg en nu lijk ik net een gangster.
Nee haarquote:
450 kleine hartjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu ik ook
Hoe heb jij het zitten?
[ afbeelding ]
Via winamp of vlc luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
Watskebeurt met de radio na elk liedje happert tie ik luister via de site
Ik stond elektrisch te epileren maar schrok me dood van mijn moeder die ineens heel hard m'n naam riep, hand schoot weg dus nu zit er zo'n streepje in. Iedereen vraagt aan me of ik me aangesloten heb bij één of andere gangsterbewegingquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stond elektrisch te epileren maar schrok me dood van mijn moeder die ineens heel hard m'n naam riep, hand schoot weg dus nu zit er zo'n streepje in. Iedereen vraagt aan me of ik me aangesloten heb bij één of andere gangsterbeweging
Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stond elektrisch te epileren maar schrok me dood van mijn moeder die ineens heel hard m'n naam riep, hand schoot weg dus nu zit er zo'n streepje in. Iedereen vraagt aan me of ik me aangesloten heb bij één of andere gangsterbeweging
Ik vind het niks dus ga het straks weghalenquote:
Sergonisosquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waar was deze foto van jou gemaakt?
Wederom twijfel ik tussen nomnomnom en sopsopsopquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom twijfel ik tussen nomnomnom en sopsopsop
Ik twijfelde tussen uitlachen of foto nemen en op da interwebz zetten. Ik heb voor het laatste gekozen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom twijfel ik tussen nomnomnom en sopsopsop
Dit is ook ruben vd meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doet me denken aan Ruben van der Meer
Niet vreemd he. Hij is het ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Ik wist het niet meer zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet vreemd he. Hij is het ook
Je wordt gepest op school?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het niet meer zeker
Ik ben beetje een onzekere jongen
En op FOK! en thuis en op de voetbal.quote:
Doe eens aardigquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op FOK! en thuis en op de voetbal.
Gewoon overal dus
Ik leef met hem mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op FOK! en thuis en op de voetbal.
Gewoon overal dus
We hebben je net aangemeld. Veel plezier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe eens aardig
Ik zit helemaal niet meer op voetbal
Ik heb net 2,5 uur doorgebracht met toekomstige pubersquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe eens aardig
Ik zit helemaal niet meer op voetbal
http://www.dumpert.nl/med(...)hardstyle_remix.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Snuf. het volgende:
Heeft iemand een link van dat liedje met die marrokaanse gast?
IK GA JOU ZO KLAPPEN GEVEN
Welke leeftijd hebben toekomstige pubersquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net 2,5 uur doorgebracht met toekomstige pubers![]()
HET WAS HEL!!!
Toch niet te ver weg hèquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
We hebben je net aangemeld. Veel plezier.
Jaa, maar dat zijn toekomstige pubers!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net 2,5 uur doorgebracht met toekomstige pubers![]()
HET WAS HEL!!!
12quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Welke leeftijd hebben toekomstige pubers?
ssssssytze ofzoquote:
Moest je op een open dag van je school helpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12![]()
En DAMN wat zijn ze klein!!!
Ik ben krap 1,70 maar echt er liepen koters bij die niet eens tot mn middel kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dit nummer niet![]()
Nee mijn zoon is ook zo'n toekomstige brugsmurfquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Moest je op een open dag van je school helpen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
HAHA JIJ BENT KAAL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dit nummer niet
Ik lurk voornamelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?Echt nog nooit in het topic gezien. Of ligt dat aan mij?
Waar is de rest van je hoofd geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dit nummer niet
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ja dat probleem had ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?Echt nog nooit in het topic gezien. Of ligt dat aan mij?
Hou daar eens mee op en ga actief meepostenquote:
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dit nummer niet
Dat gaat hem helemaal worden dit jaar![]()
Ooh hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mijn zoon is ook zo'n toekomstige brugsmurf
Die heb ik er ook af geëpileerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waar is de rest van je hoofd gebleven
Mag ik vragen als je kaal bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken dit nummer nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verdomme ik moest echt te hard lachenquote:
Retroquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sexy
Dat gaat hem helemaal worden dit jaar
Wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Het zijn 2 groenequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik vind dat gezicht van die groene op het laatste plaatje echt geweldig.
Toen was ik 1quote:[img]http://i.fokzine.net/
[*]templates/forum2009/i/p/14s.gif[/img] Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
•
[..]
Retro![]()
Dat was 16 jaar geleden al "hip"
Broekiequote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef jantjeschmit het volgende:
Ben al vanaf 10uur vanochtend aan het luisteren.. onafgebroken met school bezig geweest! Nu rust
Heldquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef jantjeschmit het volgende:
Ben al vanaf 10uur vanochtend aan het luisteren.. onafgebroken met school bezig geweest! Nu rust
Dat is een rechterhand.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Is dat een pets in mijn gezicht?
Checkquote:
Toch wel ONZ radio he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
dit nummer is stoer man!
ik hoorde hem vanmiddag voor het eerst op de radio
IK BEN GEEN NEGER EN O DAN EJACULEER IK NU OVER JOUW GEZICHT.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NIET DAT IK JE SLOEG KUTNEGER!
Hij zei kutnegerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH NIET DAT IK JE SLOEG KUTNEGER!
Zitten er wel negers op Fok!?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
IK BEN GEEN NEGER EN O DAN EJACULEER IK NU OVER JOUW GEZICHT.
Hij is bounty.quote:
Ik lees ze elke dagquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt geniaal
Mag ik een kwartiertjequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef Ssytse het volgende:
heeft iemand zich al gemeld voor 17:30? anders ga ik gewoon door
ash ketchumquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef Zokunen het volgende:
ben eergisteren bij #1 begonnen en zit nu op 820
Dhaha gaat, maar ik wilde ook welquote:
Wat een goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dhaha gaat, maar ik wilde ook welmet zwoele romantische schuifelmuziek
Je deïnstalleerd iTunes en download VLC playerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe het ook alweer ging, dat luisteren via itunes?
Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je deïnstalleerd iTunes en download VLC player
Ik ga morgen het zwoele uurtje doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat een goed ideeWordt nu dubstep waarschijnlijk
quote:
Eerst PC formatteren tok?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoelaat? Ik kom luisteren dan,quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga morgen het zwoele uurtje doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh god. Van die ik hou van jou, ik blijf je trouw, tot ik van een ander hou muziekjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga morgen het zwoele uurtje doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en je gaat naar www.sourmath.comquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
[..]
Eerst PC formatteren tok?
Voor die grap kan je een ban krijgen hequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
[..]
Eerst PC formatteren tok?
teveel moeitequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoelaat? Ik kom luisteren dan,![]()
Is stiekem altijd zulke lieve muziek
Jaaa en schuifelmuziek enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh god. Van die ik hou van jou, ik blijf je trouw, tot ik van een ander hou muziekjes?
Ik sta wel op goede voet met Myraelaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor die grap kan je een ban krijgen he
22.00 dacht ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoelaat? Ik kom luisteren dan,![]()
Is stiekem altijd zulke lieve muziek
Gebruik itunes, nog nooit hoeven te verversF5enquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Best vervelend om na elk liedje te moeten refreshen,
en ook vervelend dat ik te lui ben het ergens anders af te spelen
Hoezo moet dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Ik wil het net zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |