Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Hoef ik ook niet te zien dus..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.
Lekker naar NL3 kijken dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat Oost-Europese vrouwen een beetje dat stigma aanwakkeren...
quote:
Vind je ze wat losser ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullen) dan westerse vrouwen, dat was duidelijk. Maar om daarom disrespectvol te doen is toch nergens voor nodig lijkt mij.
wat lekker pc uitgedrukt allemaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je ze wat losser ja?(serieuze vraag)
Ik vind ze wat 'traditioneler' in die zin dat ze zich graag optrekken aan een wat dominantere man, en dat ze hun vrouwelijkheid wat meer willen benadrukken op een manier die we eventueel in het Westen als 'hoerig' kunnen bestempelen.
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!
Hehe ja ik vind dat ook altijd wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijden
Ik niet! Tegenwoordig hebben de bladzijden van de adressen geen tab-dingetje per letter. Ik ben dus uren bezig om dat te meten en te knippen. Hoezo perfectionist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Lang leve de PDA'squote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga strijken, ik heb het sinds de zomer niet zo warm gehad!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik mijn eten maar eens ga opwarmen (restje curry met couscous en kool van gister). Misschien dat ik het dan een keer zelf ook warm krijg
Vond ik wel ja. Gewoon wel toffe vrouwen over het algemeen. Makkelijk mee te praten enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je ze wat losser ja?(serieuze vraag)
Ik vind ze wat 'traditioneler' in die zin dat ze zich graag optrekken aan een wat dominantere man, en dat ze hun vrouwelijkheid wat meer willen benadrukken op een manier die we eventueel in het Westen als 'hoerig' kunnen bestempelen.
Blackberry ftwquote:
Uit mijn agenda kan ik papiertjes scheuren, om adressen en tel. nummers te geven.quote:
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
Rekening opgemaakt: Een jaar alleenwonen kost 450 euro minder aan energie.![]()
Helaas dat je het de rest wel alleen moet betalenmaar altijd positief blijven bekijken natuurlijk.
Ik heb visitekaartjes bij mij waar mijn naam en nummer op staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uit mijn agenda kan ik papiertjes scheuren, om adressen en tel. nummers te geven.![]()
Als dat ooit nodig is.
Nerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.
Al met al komt het dus toch aardig uit.
De Eneco helpt mee hoor. Ik heb hier zo'n digitale slimme meter hangen. En ik wil niets anders meerquote:
Meer lampen aan en computers aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.
Fohn van Anna niet ingeschat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het gasvergruik ook drastisch minder. Kippevel, wat is dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kippevel betekent dat de verwarming nog vaker uit kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier is het gasvergruik ook drastisch minder. Kippevel, wat is dat?
Ja, kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer lampen aan en computers aan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vond ik wel ja. Gewoon wel toffe vrouwen over het algemeen. Makkelijk mee te praten enzo.
Alle Amerikaanse die we in praag tegenkwamen waren wel juist echt hoerig.
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegenwoordig zelden de kachel aan. Dat scheelt echt enorm! Hoeveel gas verbruik je per week, Annie?
1 2 | Gas (werkelijk verbruik) [m3] 199,00 40,00 Gas (verschil schatting Eneco) [m3] -50,98 -23,07 |
Dat zeg ik, dekbedovertrek strijken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
man, het is hier 20 graden en ik zit nóg te rillenecht niet dat we gaan besparen op stookkosten hier
![]()
Ik heb het kouder als ik de kachel aan heb dan niet aan. Ik verzin dit echt niet! Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte lijkt het wel. Vroeger zette ik hem wel eens op 23 graden en dan nog rillen van de kouquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
man, het is hier 20 graden en ik zit nóg te rillenecht niet dat we gaan besparen op stookkosten hier
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte
Dat is wel vergelijkbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaan. Het is 18,5 graden zonder te stoken op dit moment. Prima temperatuur
Ik heb nu totaal:
[ code verwijderd ]
Linker rijtje is 2010, rechter is 2011.
Gemiddel verbruik ik tussen de 16 en 22 m3 per week (met uitschieters, dat wel). Dat is voor koken en de kachel
Volgens mij stookt mijn benedenbuurvrouw behoorlijk, het wordt hier ook niet snel koud. Ik heb het meestal op 19 graden overdag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaan. Het is 18,5 graden zonder te stoken op dit moment. Prima temperatuur
Ik heb nu totaal:
[ code verwijderd ]
Linker rijtje is 2010, rechter is 2011.
Gemiddel verbruik ik tussen de 16 en 22 m3 per week (met uitschieters, dat wel). Dat is voor koken en de kachel
Oh nee, bah, meer dan 20 (21 als het écht kil is) zet ik hem niet hoor! uit principe. Vind dat ik het met 20 warm genoeg moet hebben, heb truien en dekentjes genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het kouder als ik de kachel aan heb dan niet aan. Ik verzin dit echt niet! Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte lijkt het wel. Vroeger zette ik hem wel eens op 23 graden en dan nog rillen van de kou
Buren die stoken is echt geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij stookt mijn benedenbuurvrouw behoorlijk, het wordt hier ook niet snel koud. Ik heb het meestal op 19 graden overdag.
Precies! Plus dat ik het ook fijn vind om bewust met Energie om te gaan. Nu nog de elektra uitzoeken waar het kan verbeteren en dan vind ik het prima zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel vergelijkbaarMooi dat je minder verbruikt! Krijg je mooi terug
Ik slaap denk ik ook niet goed in een kamer van 15.9 gradenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef freecell het volgende:
Ik wacht op de eindafrekening
Wij zitten wel vrij hoog met verwarming. Probeer het hier toch wel altijd rond de 20 te houden voor de kinderen die op de koude vloer spelen.
En als we de verwarming 's nachts helemaal uitdraaien slaapt de baby niet doordus dan staat hij op 16/17
Wij ook, alleen wij vinden niet dat wij de keuken en de slaapkamers hoeven te stoken. Daar zijn wij nauwelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Voordeel van flats is inderdaad vaak dat je wat van de warmte van buren meepakt. We verstoken heel wat hier. 3 etages om warm te houden.
wij zitten dan op de 2e verdieping maar onze onderbuurman zit de helft van het jaar in Spanje dus daar hebben we zeer weinig profijt van helaas.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Voordeel van flats is inderdaad vaak dat je wat van de warmte van buren meepakt. We verstoken heel wat hier. 3 etages om warm te houden.
Wollen dekbed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik ook niet goed in een kamer van 15.9 gradenbrrr
Ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word meestal om 8 uur wakker omdat de verwarming dan aangaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).
Lekker in een koude kamer, raam open en in het warme waterbed met mijn privékacheltje ernaast(die daar echt aan moest wennen want hij vond het maar niets zo'n koude slaapkamer
)
Geweldige wekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik word meestal om 8 uur wakker omdat de verwarming dan aangaat.
Je kan het aanvragen bij je netbeheerder. Maar of het kosteloos is, weet ik niet. Er is ooit nog een hele rel om geweest, omdat het privacy gevoelig zou zijn. De overheid wilde het verplicht stellen voor alle huizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldige wekker!
Maar dat van Eneco is wel super, Annie, ik zou willen dat mijn energieleverancier dat ook deed!
Met veel mensen in een kleine ruimte wordt het snel te warm hequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
En Sun, denk dat ik de kachel dan maar ga opstoken voor jeIk ga wel in een t-shirtje rondlopen dan
Wij hadden het ook behoorlijk koud toen we bij suntav logeerdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).
Lekker in een koude kamer, raam open (draai-kiep dus altijd zelfde stand, behalve als jet inwaait of regent) en in het warme waterbed met mijn privékacheltje ernaast
(die daar echt aan moest wennen want hij vond het maar niets zo'n koude slaapkamer
)
Nu je het zegt......quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef borisz het volgende:
Dit huis hier uit 1928 is nog niet helemaal goed geïsoleerd. Gaat een hoop warmte verloren. In de loop der jaren is er al een hoop geïsoleerd maar ja centenkwestie he
.
Nou ja vanalles doet iequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
Defragmenteren, dat heb ik sinds 13 jaar al niet meer gedaan ofzo.
Hoop het ook voor je sunquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was lekker.. en verwarmendscheelt wel iets.
Nu nog ff een uurtje lekker bankhangen en ontspannen voor ik me ga omkleden voor het sporten.![]()
Hoop echt dat ik morgen een betere dag heb. Vond er echt niets aan, niets lukte, had echt de neiging om gewoon weg te lopen en alles maar te laten voor wat het was.. Bah.Precies het gevoel wat ik nu gelukkig een tijd kwijt was. Hoop niet dat dit het gevolg van de hogere dosis is en zo wel dat dat snel went, anders mooi weer terug op 15mg..
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was lekker.. en verwarmendscheelt wel iets.
Nu nog ff een uurtje lekker bankhangen en ontspannen voor ik me ga omkleden voor het sporten.![]()
Hoop echt dat ik morgen een betere dag heb. Vond er echt niets aan, niets lukte, had echt de neiging om gewoon weg te lopen en alles maar te laten voor wat het was.. Bah.Precies het gevoel wat ik nu gelukkig een tijd kwijt was. Hoop niet dat dit het gevolg van de hogere dosis is en zo wel dat dat snel went, anders mooi weer terug op 15mg..
Ik heb ook geen pyjama , maar wel een wollen dekbed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
oh en het over in een warme slpkm slapen : wij doen een uur of zo voor we naar bed gaan al de verw. op 15 en slapen niet in een pyama, mss scheelt dat ook? Als je wat aanhebt snachts hoeft je slpkmr ook niet zo warm te zijn natuurlijk....
/bloes
Ja en heeft het ook niet met je hormonale invloed te maken dat het soms minder gaat? Daar heb ik zelfs in deze overgang nog 'last' van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.
Zo gaat het bij mij al jaren. En ik ken het: het gaat niet lekker, als ik maar niet weer.....
Maar dat gaat echt niet meer gebeuren.
En bovendien: iedereen heeft van die dagen, dat is dus best gezond.![]()
Jawel weet ik ook wel. Heb de afgelopen maanden wel meer 'mindere' dagen gehad ook, maar niet zo extreem als nu. En dan te bedenken dat dit eerder meer regel dan uitzondering was in de winterquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.
Zo gaat het bij mij al jaren. En ik ken het: het gaat niet lekker, als ik maar niet weer.....
Maar dat gaat echt niet meer gebeuren.
En bovendien: iedereen heeft van die dagen, dat is dus best gezond.![]()
Ik heb ook geen pyjama, maar de slaapkamer moet lekker koud zijn wat mij betreft. Eenmaal onder het dekbed is het zo warm. Heerlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
oh en het over in een warme slpkm slapen : wij doen een uur of zo voor we naar bed gaan al de verw. op 15 en slapen niet in een pyama, mss scheelt dat ook? Als je wat aanhebt snachts hoeft je slpkmr ook niet zo warm te zijn natuurlijk....
/bloes
Da's jammer voor de leerlingen idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel weet ik ook wel. Heb de afgelopen maanden wel meer 'mindere' dagen gehad ook, maar niet zo extreem als nu. En dan te bedenken dat dit eerder meer regel dan uitzondering was in de winterwat dat betreft ben ik echt wel heel erg opgeknapt hoor!!
Maar het is voor mijn werk echt niet handig! Want dit straalt uit naar de leerlingen.. Was echt een kut dag gewoon..
Dat telt niet! Jij hebt bijverwarming onder het dekbed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pyjama, maar de slaapkamer moet lekker koud zijn wat mij betreft. Eenmaal onder het dekbed is het zo warm. Heerlijk.
neuh, het verschil is echt overduidelijk voor me, zelfs met die lage dosis al..quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's jammer voor de leerlingen idd.
Mooi dat je ziet dat het minder vaak en minder erg is!Het kostte mij jaren om dat in te zien.
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat telt niet! Jij hebt bijverwarming onder het dekbed!![]()
Ik had geen pillen die werkten, da's een verschil ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neuh, het verschil is echt overduidelijk voor me, zelfs met die lage dosis al..
Als je op mij lijkt, zijn het je voeten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoor
Herkenbaar (voor de mr dan).quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoor
Toch moeten er dan ook leuke jurkjes te vinden zijn nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik iets minder, tot ik maat 46 heb.
Da's echte liefde!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Herkenbaar (voor de mr dan).
De arme man heeft in t begin van de nacht altijd zo'n ijsklontje tegen hem aan
Tot nu toe was een gothic jurk een openbaring, maar die ga ik niet kopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch moeten er dan ook leuke jurkjes te vinden zijn nu
Gothic kan zeker leuk zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tot nu toe was een gothic jurk een openbaring, maar die ga ik niet kopen.
Naja, ik ben wel dol op katoenfluweel, maar het is niet mijn stijl. De openbaring was dat een taille mooi is, ook met veel vet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gothic kan zeker leuk zijn
Verder haalde ik vroeger toen ik grotere maten had veel jurkjes bij de Wehkamp
Das meestal bij vrouwen, dat ze de 'koudste' van de twee zijn (zo luid mijn ervaring) Alhoewel ik één keer een meisje heb meegemaakt die de functie van kacheltje van mij overnam...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
Herkenbaar (voor de mr dan).
De arme man heeft in t begin van de nacht altijd zo'n ijsklontje tegen hem aan
Dat laatste lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik ben wel dol op katoenfluweel, maar het is niet mijn stijl. De openbaring was dat een taille mooi is, ook met veel vet.
En verder moet ik daar aan wennen. Misschien in het voorjaar moeder of vriendin charteren, dat ze me winkels en pashokjes insleuren.
Ze kreeg koorts omdat ze allergisch voor je was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das meestal bij vrouwen, dat ze de 'koudste' van de twee zijn (zo luid mijn ervaring) Alhoewel ik één keer een meisje heb meegemaakt die de functie van kacheltje van mij overnam...Maar zij was dan ook echt heet!
Ik ben ook de heetste van de twee hoor in de relatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das meestal bij vrouwen, dat ze de 'koudste' van de twee zijn (zo luid mijn ervaring) Alhoewel ik één keer een meisje heb meegemaakt die de functie van kacheltje van mij overnam...Maar zij was dan ook echt heet!
ik wil geen sql meer horen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet een heleboel wat jij nog niet weet hoorHeel veel over OSI-model bijv
En applicatiebeheer. En SQL
Werkte ook toen ik ooit een rok wilde kopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goed idee
Maar is het niet handig om er iets van te weten, al onthoud je niet alles?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wil geen sql meer horen.
moet nog 2 dagen, en ben het nu al zat.
dat wat voor mij belangrijk is, is reeds behandeld. het aanmaken, rechten toekennen en vullen van een database doe ik niet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Werkte ook toen ik ooit een rok wilde kopen.Mam, ik moet een rok. Sleuren!
Ehm... omdat ik dat vergeten wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze kreeg koorts omdat ze allergisch voor je was?![]()
Ik heb je echt gemist en waarom kreeg ik je adres niet?
De rest goed volproppen met eten. Dan zinken ze.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef z80 het volgende:
en nu eerst eten, dan rustig nog wat op internet. en om 21:00 uur een uurtje zwemmen.
hoop alleen wel dat het wat rustiger is, en ik echt meters kan gaan maken.
filezwemmen in een gele plasquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef z80 het volgende:
en nu eerst eten, dan rustig nog wat op internet. en om 21:00 uur een uurtje zwemmen.
Geeft niet, ik ben niet boos.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ehm... omdat ik dat vergeten wasIk heb echt zo week 3 van uitzending iedereen die ik kende mijn NAPO adress gestuurd
Sorry !
Ik wil meer van jullie type vrouwen !quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook de heetste van de twee hoor in de relatie
als ik met een database moet gaan stoeien is dat omdat deze of gesloopt is, of van backup tape terug gezet moet worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar is het niet handig om er iets van te weten, al onthoud je niet alles?
Zou je dat nooit gaan doen?
Je was al voorzien, hebberd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook de heetste van de twee hoor in de relatie
[/quoute]
Ik wil meer van jullie type vrouwen !
Gaat voorwaards en vermenigvuldig !
Dat was het ook zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben niet boos.
Ik vond het jammer dat ik je geen post kon sturen, dat is leuk op uitzending hoor ik.
Braam ik vroeg me af: Ik had ooit een zwager in Joego. En mijn zus wist niet wat ze moest schrijven. En hij zei: alsjeblieft juist gewoon over dagelijkse dingen. Klopt dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat was het ook zekerMaar nu houd ik me warm met de gedachte aan jou post
![]()
En ja ik was al voorzien, maar ik denk aan het nageslacht
Rechtenbeheer is juist een belangrijke issue. Zeker met databases. Of wil jij iedereen admin rechten geven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wil geen sql meer horen.
moet nog 2 dagen, en ben het nu al zat.
dat wat voor mij belangrijk is, is reeds behandeld. het aanmaken, rechten toekennen en vullen van een database doe ik niet.
IMHO hoeft hij nooit rechten te geven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rechtenbeheer is juist een belangrijke issue. Zeker met databases. Of wil jij iedereen admin rechten geven?
Gewoon alles wat in je opkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Braam ik vroeg me af: Ik had ooit een zwager in Joego. En mijn zus wist niet wat ze moest schrijven. En hij zei: alsjeblieft juist gewoon over dagelijkse dingen. Klopt dat?
Ik vraag het eigenlijk ook voor mensen die zich dat afvragen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rechtenbeheer is juist een belangrijke issue. Zeker met databases. Of wil jij iedereen admin rechten geven?
Ja, dat bedoelde ik, duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in je opkomt.
Hoi lieve schat hoe is het? Ik heb vandaag heerlijke rijst met kip tandori gekookt en blablablabla (weet ik veel) ...
Het gaat iig om de persoon achter de brief, en hoe het dagelijkse rijlen en zijlen met hem/haar gaat. Je hoeft daarbij niks mee te maken. Das helemaal niet belangrijk. Kreeg laatst een brief van een maat van me, die ging feeschten bij twee vrienden. Dat was echt niet bijzonder want dat doet ie ieder weekend. Maar 't was wel tof om te lezen
We doen ons bestquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wil meer van jullie type vrouwen !
Gaat voorwaards en vermenigvuldig !
Waarom niet? Als je een database beheert dan ben je ook verantwoordelijk voor de rechten daaraan. Of het nou boeiend is of niet, je moet er wel over nadenken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
IMHO hoeft hij nooit rechten te geven?
Dat soort brieven zijn vast to om te krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in je opkomt.
Hoi lieve schat hoe is het? Ik heb vandaag heerlijke rijst met kip tandori gekookt en blablablabla (weet ik veel) ...
Het gaat iig om de persoon achter de brief, en hoe het dagelijkse rijlen en zijlen met hem/haar gaat. Je hoeft daarbij niks mee te maken. Das helemaal niet belangrijk. Kreeg laatst een brief van een maat van me, die ging feeschten bij twee vrienden. Dat was echt niet bijzonder want dat doet ie ieder weekend. Maar 't was wel tof om te lezen
Ik heb het opgelost door naar aquarobics te gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef z80 het volgende:
Ik ben het met je eens en al zou ik het nooit gebruiken, ik zou het willen weten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een database beheert dan ben je ook verantwoordelijk voor de rechten daaraan. Of het nou boeiend is of niet, je moet er wel over nadenken.
Ja maar als schrijver denk je: wat heeft iemand daaraan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat soort brieven zijn vast to om te krijgen
Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en al zou ik het nooit gebruiken, ik zou het willen weten.
Maar zoals ik het begrijp beheert Z80 geen database, het gaat om onderhoud, zeg maar. IMHO.
Oe ! was vast heel lekker, ik heb denk ik wel wat gemist met kerstquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, duidelijk.![]()
Nou, je hebt dus gemist dat ik een kerstdiner gekookt heb.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat soort brieven zijn vast tof om te krijgen
Nou, hoe is het eten daar? En doen ze wat extra met feestdagen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe ! was vast heel lekker, ik heb denk ik wel wat gemist met kerstals ik nu ff over de titel van dit forum nadenk
gezien, moest al aan je denken toen ik hoorde waar ze werkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost door naar aquarobics te gaan
Mijn buurvrouwen op tv
(longartsen dekker en de kanter over stoppen met roken) Goeie wijven!
Wij hebben ook spruitjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef freecell het volgende:
Zo, ik vond het eten lekker
Baby ook (helemaal blij, eet bijna volwassen porties) en TARA? Die vroeg hoeveel spruitjes hij moest eten
QFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb gelogen. Ik heb 2 overtrekken gekocht en gestreken. Ik spoor niet.
Je hebt alles van rijst tot pasta, aardappelen groente vleesch... en als je goed zoekt ga je in sommige plekjes ook nog een kroket en een frikandel vinden. Je kunt het zo gezond of vet maken als je zelf wil. eten is echt max !quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, hoe is het eten daar? En doen ze wat extra met feestdagen?
In Joego was het een soort van Struik. En ik heb gehoord dat het in Afganistan vooral amerikaans vet was.....
Pannenkoeken met Thai?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Kliekjesdag in huize kaas; leftover van de Thai van gisteren en een paar pannenkoeken over van de lunch
Pancakes met sugar ! mijn ontbijt van de afgelopen 4 maanden.... want brood is ranzig hierzo xDquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
Kliekjesdag in huize kaas; leftover van de Thai van gisteren en een paar pannenkoeken over van de lunch
Goed eten is ook belangrijk denk ik. 4 Maanden pannekoeken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je hebt alles van rijst tot pasta, aardappelen groente vleesch... en als je goed zoekt ga je in sommige plekjes ook nog een kroket en een frikandel vinden. Je kunt het zo gezond of vet maken als je zelf wil. eten is echt max !
Ik gok nooit. Maar ik gok nu dat Braam binnenkort overgeplaatst wordt naar een grieks eiland.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nu in Nederland, Braam of kom je nu naar Nederland?
Nee joh, hij had van te voren gezegd dat hij lang off-line zou zijn.quote:
Pff ik heb nog meer hongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Pannenkoeken met Thai?Misschien heel erg lekker
* krakkemieke Kaas koolhydraten en eiwitten geeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff ik heb nog meer hongergisteren de klok rondgewerkt, van 8 tot 8
Ik zei voor de grap: je leeftijd, behalve als dat meer dan 10 is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben ook spruitjes![]()
En ik lust ze graag. Hoeveel spruitjes moest Tara eten?
Das wel heel liev!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zei voor de grap: je leeftijd, behalve als dat meer dan 10 is.
Toen ging hij 10 spruiten tellen, de schat
En toen heb ik gezegd dat hij ze echt niet hoefde eten als hij ze niet lekker vond.
En daarna proefde hij er één en heeft hij de rest laten staan
Dat is een héél goed idee van die stamppot!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das wel heel liev!
Maak gewoon groene kool stamppot.Da's niet heel erg gelogen, het is groene kool. Tip van een moeder: Shoarma erdoor.
Maar als ik het filmpje zo zag eet die alles! Tof!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef freecell het volgende:
Florian heeft er overigens wel meer dan 10 gehad
ja maar wel met een beetje vlees als ik dat mag vragen/eisenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik groot ben, wil ik ook zo'n lieve man als Tara.
groene kool stamppot met kaassaus!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das wel heel liev!
Maak gewoon groene kool stamppot.Da's niet heel erg gelogen, het is groene kool. Tip van een moeder: Shoarma erdoor.
Hee, dat heb je goed gedaan, tel met internet! Klasse!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
heb boerenkool met worst in de koekenpan gewarmd, jus erbij.... duurde 5 min en lekker gegeten. mn moeder is op mn nichtje aan t passen (want zus en zwager zijn avondje uit vanwege 4-jarige relatie) en wil niet alleen zwemmen dus ik ga niet
heb mn telefoon weggebracht en heb dit keer een beter leentoestel met fatsoenlijk internet gekregen (een htc). vond t zo stom om daar voor de 2e keer in best korte tijd mn toestel in te moeten leveren maar ach... kon er ook niet veel aan doen.
3 hoera'tjes voor Robin Haase![]()
![]()
voor hij finaal onderuit gaat tegen Andy Roddick
Ja, zo ongeveer welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als ik het filmpje zo zag eet die alles! Tof!
Maar hij heeft zo'n lekker strak buikjequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar wel met een beetje vlees als ik dat mag vragen/eisen
Ik bedoelde spruitjesstamppot en dat groene kool stamppot noemen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
groene kool stamppot met kaassaus!
Mijn ex was heel droog, zoals dat bij bodybuilders heet. Ik vond het prachtig, hij niet. Omdat hij een handicap had.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer wel
[..]
Maar hij heeft zo'n lekker strak buikje
wat heb je gegeten dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff ik heb nog meer hongergisteren de klok rondgewerkt, van 8 tot 8
neej sorry, ik zit hier nog een X aantal dagen vol te maken... genoeg om als gierige zeeuw toch nog ff 80$ aan interweb abbonement uit te geven zegmaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nu in Nederland, Braam of kom je nu naar Nederland?
Ik vind TARA sowieso tof, hoe hij er ook uitzietquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ex was heel droog, zoals dat bij bodybuilders heet. Ik vond het prachtig, hij niet. Omdat hij een handicap had.
En echt, al had hij een buik gehad, ik had hem net zo mooi gevonden!
heel strak ja, dat geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
Maar hij heeft zo'n lekker strak buikje
Ik hoop dat je er blij mee bent, zoals je ziet zijn wij het iig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
neej sorry, ik zit hier nog een X aantal dagen vol te maken... genoeg om als gierige zeeuw toch nog ff 80$ aan interweb abbonement uit te geven zegmaar
hij gaat gewoon naar de sony ericsson reparatieopslag en dan krijg ik vanzelf een telefoontje of e-mail wanneer ie weer terug is. of hij komt gerepareerd terug of er komt een nieuw toestel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
FFT: konden ze hem nog repareren dan? Lijkt me moeilijk met kortsluiting!
vorige keer ook maar dat was een internet van lik mn vestje. kon niks tikken, heeeel klein scherm, oud en sloom. dus ik vroeg snel of ze een ander leentoestel haddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hee, dat heb je goed gedaan, tel met internet! Klasse!
Okquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij gaat gewoon naar de sony ericsson reparatieopslag en dan krijg ik vanzelf een telefoontje of e-mail wanneer ie weer terug is. of hij komt gerepareerd terug of er komt een nieuw toestel.
Haha, wat assertiefquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vorige keer ook maar dat was een internet van lik mn vestje. kon niks tikken, heeeel klein scherm, oud en sloom. dus ik vroeg snel of ze een ander leentoestel hadden
Ha! Als hij aankomt heb je meer om van te houden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind TARA sowieso tof, hoe hij er ook uitziet
Maar ik kan niet ontkennen dat hij wel wat dingen heeft die ik echt heel jammie vindBillen en buik oa.
Niet dat ik hem tegenhoud als hij 20 KG wil aankomen
Ha! Nou! Voor FFT hier kwam durfde ze dat ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, wat assertief
Dat soort dingen durf ik nou nooit te vragen
wildfire. geen idee wat het is hoor, moet nog ff ermee stoeien maar ziet er op het eerste gezicht beter uit dan die gekke oude nokia van vorige keerquote:
deze post sla ik opquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, wat assertief
Dat soort dingen durf ik nou nooit te vragen
ja echt wel!! alleen jullie zeiden van niet!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ha! Nou! Voor FFT hier kwam durfde ze dat ook niet.
hahaahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
Ja, dat sowieso, haha.
Hij vindt het lollig om van die gratis vetmetingen van herbalife te doen op straat (hey, die zie je nooit meer?)
Die dingen geven altijd error
Verkopers klieren....
Ben aan het eten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
mis ik eerst een heel nieuw topic omdat jullie niet kunnen stoppen met beppen; ben ik nu alleen!!
Eet ze, Isaquote:
Ik ben aan het werk, soort van SOGquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
mis ik eerst een heel nieuw topic omdat jullie niet kunnen stoppen met beppen; ben ik nu alleen!!
jeeej volkquote:
Die heb ik gisteren in bed nog gezongenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dan ga ik maar een liedje zingen:
ik heb een zachte g, maar ook een harde l. en mocht je het niet geloven, je zus die doet dat wel lalalalalla
zo weinig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef Isabeau het volgende:
SpruitjesNet zoveel als m'n leeftijd
ok! werkseee! (wat is SOG)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, soort van SOG
Studie ontwijkend gedragquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok! werkseee! (wat is SOG)
ik heb em nu in mn hoofd want had em in de auto aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren in bed nog gezongen
Dan moet je je even inhouden inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb em nu in mn hoofd want had em in de auto aanmag alleen niet hardop zingen want mn zusje is hard aan t studeren voor toetsweek
lekkerrrr!!! uitgebreid gekookt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Spruitjes met geroosterde amandelen, aardappeltjes met olijfolie en zeezout uit de oven en rosbief uit de oven (gemarineerd met citroenrasp, sap, sherry, suiker en olie)
terug van eten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
eet smakelijk dan nog! ik heb ook een boekje zitten eten tijdens het etenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Niks romantisch aan, ross is aan het raiden. Maar bord half leeg ja
een heel irritant liedje! zo irritant dat als je em maar één keer gauw hoort, al is het maar 1 zin, dat ie de rest van de avond in je koppie blijft zitten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je je even inhouden inderdaad
Sowieso irritant liedje maar ik kreeg hem ook niet uit mijn hoofd
Hij was perfectquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrr!!! uitgebreid gekookt!![]()
rosbief lijkt me moeilijk, weet niet hoe lang het in de oven moet om em perfect te krijgen. niet rauw en niet gaar
ik beheer die dingen dan ook niet, gelukkig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een database beheert dan ben je ook verantwoordelijk voor de rechten daaraan. Of het nou boeiend is of niet, je moet er wel over nadenken.
Ja natuurlijk.... ik chil hier maximaal, en iedere week is ruim 800+ euro'squote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er blij mee bent, zoals je ziet zijn wij het iig!
ok dankje! die neem ik mee voor 1 van mijn kookdagen. a.s. vrijdag gaat niet doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was perfectHeb hem 3 kwartier in de oven gehad en 20 minuten omwikkeld met alu-folie uit de oven.
Maar ook dan is het handig om te wetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
ik beheer die dingen dan ook niet, gelukkig.
ik kom enkel in beeld als het niet meer werkt. dus echt gesloopt.
Ik vond een zachte G en ook nog dubbel Deeheeee....een veel leuker liedje ;pquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dan ga ik maar een liedje zingen:
ik heb een zachte g, maar ook een harde l. en mocht je het niet geloven, je zus die doet dat wel lalalalalla
Dat wilde ik wel doen, maar ik kon hem niet vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Gebruik je een vlees thermo meter er voor Isa?
nee die was dom. stom wijf die dat inpraatquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vond een zachte G en ook nog dubbel Deeheeee....een veel leuker liedje ;p
Ik vind Rosbief tricky. Het vlees moet ongeveer 70 graden blijven, rood blijven en mals blijvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel doen, maar ik kon hem niet vindenDus moest het maar even op de gok en ik gokte goed
Yep, 5 stuks maar vandaag nog helemaal geen leerwerk gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah!! heb je ook tentamens?
Prettigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Spruitjes met geroosterde amandelen, aardappeltjes met olijfolie en zeezout uit de oven en rosbief uit de oven (gemarineerd met citroenrasp, sap, sherry, suiker en olie)
Gooische R was dat toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik vond een zachte G en ook nog dubbel Deeheeee....een veel leuker liedje ;p
Die andere getuigt ook niet echt van een hoog niveau hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee die was dom. stom wijf die dat inpraat
Ik ken dat... droog zijn. Hier heb je zeg maar weinig te doen... sportschoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ex was heel droog, zoals dat bij bodybuilders heet. Ik vond het prachtig, hij niet. Omdat hij een handicap had.
En echt, al had hij een buik gehad, ik had hem net zo mooi gevonden!
Is dat alles wat je krijgt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.... ik chil hier maximaal, en iedere week is ruim 800+ euro's
I R mister money in the bank !
Vlees rood check, mals check en heerlijk sappig en aan de buitenkant een beetje krokant!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind Rosbief tricky. Het vlees moet ongeveer 70 graden blijven, rood blijven en mals blijven.
Ze zijn wel een beetje veerkamp hoor, als je ziet hoe ze er soms uitzien, wel een witte jas over hun jurken maar dan hooggehakte glimmende rode laarzen enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef TAV74 het volgende:
gezien, moest al aan je denken toen ik hoorde waar ze werken
C1000 heeft rosbief deze week met 50% kortingquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
Isa, ik heb al gegete, maar mag ik jouw eten er nog bij?
En dat liedje ken ik niet
Nou, als dat bruto is, krijgt-ie ongeveer net zoveel als ik per maand. Alleen kan hij sneuvelen:o Vind het nogal watquote:
is zo maar wel origineel nog omdat die de eerste wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die andere getuigt ook niet echt van een hoog niveau hoor.
Een beetje zoals de dames van Sorbo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn wel een beetje veerkamp hoor, als je ziet hoe ze er soms uitzien, wel een witte jas over hun jurken maar dan hooggehakte glimmende rode laarzen enzo
Jah klopt, echt zo'n sloerie dat het er gewoon vanaf druipt xDquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat niet met rosbiefquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
C1000 heeft rosbief deze week met 50% korting
Vleesthermometer bij de Blokker 1,95quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Volgens mij kan ik dat niet met rosbief
nja mischien iets meer... maar idd, als je burger bent, met gevaren geld, buitenland toelage, 24/7 toelage en god weet welke andere toelage nog meer.... verdien je ongveer 10'000 euro's in de maand. dus militairen worden lang niet zo rijk xDquote:
Lekker zo'n Rossbiefje hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Vlees rood check, mals check en heerlijk sappig en aan de buitenkant een beetje krokant!
zelf rosbief worden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dankje! die neem ik mee voor 1 van mijn kookdagen. a.s. vrijdag gaat niet door
want dan zit ik in de sauna!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Neej joh, ik praat altijd naar wat ik op mijn bankrekening vind xDquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als dat bruto is, krijgt-ie ongeveer net zoveel als ik per maand. Alleen kan hij sneuvelen:o Vind het nogal wat
Wordt vast tof! Heel veel plezierquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo lekker zingen, in het patronaat, eerste keer mét bandZó benieuwd hoe het allemaal klinkt
Dan verdien je idd genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej joh, ik praat altijd naar wat ik op mijn bankrekening vind xD
Nee, het origineel is fantastischquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel plezier, Bloesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo lekker zingen, in het patronaat, eerste keer mét bandZó benieuwd hoe het allemaal klinkt
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier, BloesBen echt heel benieuwd hoe dat de 30e gaat klinken
dinsdag en woensdag disney land parijs (met overnachting) (een dinsdag en woensdag)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan verdien je idd genoegZijn wel onze belastingcenten he
Dus doe er iets nuttigs mee
Ok. Da's nuttigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dinsdag en woensdag disney land parijs (met overnachting) (een dinsdag en woensdag)
En en en... een groot koop apartement ding?
Goed om te zien dat het om de inhoud gaat tegenwoordigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Weer 1200 woorden getypt voor een evaluatie!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat het om de inhoud gaat tegenwoordig
Heel goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Weer 1200 woorden getypt voor een evaluatie!
Telefoon van mijn liefste tante, even teruglezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Kra-haak!!! waarom ben je nou ineens weg?
Hmm, gevarengeld. Die moet ik ook eens inbrengen in de contractbesprekingen. Al die treinreizen, je moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nja mischien iets meer... maar idd, als je burger bent, met gevaren geld, buitenland toelage, 24/7 toelage en god weet welke andere toelage nog meer.... verdien je ongveer 10'000 euro's in de maand. dus militairen worden lang niet zo rijk xD
gezelligquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Telefoon van mijn liefste tante, even teruglezen.
Nee, want ik ben nog niet helemaal klaar, had ook nog wat andere dingen op mijn lijstjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedMag ik nu weer demotiverend werken?
Oh...dan hou ik mijn mond nog wel ffquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog niet helemaal klaar, had ook nog wat andere dingen op mijn lijstje
Volgens mij heet dat griekse eiland debriefing.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ken dat... droog zijn. Hier heb je zeg maar weinig te doen... sportschoolnu heb ik een 6pack ding
![]()
@ kaas: Haai (sorry late reactie)
@mieke: yup idd, ben heerlijk op griekse eiland aan het chillen over een X aantal daagjes(ook op kosten van de baas trouwens)
Ik ga nu eerst de BNN iq-test doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dan hou ik mijn mond nog wel ff![]()
Doe dat nou niet. Ga je alleen maar van schrikkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst de BNN iq-test doen
Hoezo? Is een super simpele iq test en LieLie is een slimme meidquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Doe dat nou niet. Ga je alleen maar van schrikken
Ik zit te stangen, tante Isaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Is een super simpele iq test en LieLie is een slimme meid
Oma danquote:
*meldt*quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb liever iemand met meer vlees en dan een (klein) buikje. heel cliche maar ben bang dat ik anders botten breek of als ik tegen diegene aan wil kruipen steken de botten in me
Net boven Kelly?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaaaaaaaaa de IQ test
weer even kijken/hopen of ik nog net zo zit als afgelopen jaren
Je zit nog net zo als 5 minuten geleden: op je kont! En hopen heeft geen zin. Er komt vanzelf een waarde uitrollen aan de hand van jouw antwoorden. Gewoon slimme antwoorden geven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
weer even kijken/hopen of ik nog net zo zit als afgelopen jaren
Lijkt me reuze handig om snel bloeden te stelpen! Had ik er gisteren ook 1 van moeten hebbenquote:Forget bandagesmake way for sound. George Lewis, a graduate student in biomedical engineering at Cornell University, developed a pocket-size machine that administers high-energy ultrasound waves. The waves are powerful enough that they can cauterize an open wound and stop it from bleedingthe tool's inventor foresees military medics and EMTs carrying the cell-phone-size devices in their pockets, allowing them to treat severe bleeds in the field.
Die durfde ik niet te makenquote:
Kende je dat ding al? Ik niet! Ik ben reuze enthousiastquote:
Hij was ook te makkelijk in te koppen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik had deze wel verwacht maar niet van jou
ja maar ik hoop gewoon dat het niet achteruit gaat snappiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zit nog net zo als 5 minuten geleden: op je kont! En hopen heeft geen zin. Er komt vanzelf een waarde uitrollen aan de hand van jouw antwoorden. Gewoon slimme antwoorden geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |