Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Hoef ik ook niet te zien dus..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.
Lekker naar NL3 kijken dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat Oost-Europese vrouwen een beetje dat stigma aanwakkeren...
quote:
Vind je ze wat losser ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullen) dan westerse vrouwen, dat was duidelijk. Maar om daarom disrespectvol te doen is toch nergens voor nodig lijkt mij.
wat lekker pc uitgedrukt allemaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je ze wat losser ja?(serieuze vraag)
Ik vind ze wat 'traditioneler' in die zin dat ze zich graag optrekken aan een wat dominantere man, en dat ze hun vrouwelijkheid wat meer willen benadrukken op een manier die we eventueel in het Westen als 'hoerig' kunnen bestempelen.
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!
Hehe ja ik vind dat ook altijd wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijden
Ik niet! Tegenwoordig hebben de bladzijden van de adressen geen tab-dingetje per letter. Ik ben dus uren bezig om dat te meten en te knippen. Hoezo perfectionist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Lang leve de PDA'squote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga strijken, ik heb het sinds de zomer niet zo warm gehad!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik mijn eten maar eens ga opwarmen (restje curry met couscous en kool van gister). Misschien dat ik het dan een keer zelf ook warm krijg
Vond ik wel ja. Gewoon wel toffe vrouwen over het algemeen. Makkelijk mee te praten enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je ze wat losser ja?(serieuze vraag)
Ik vind ze wat 'traditioneler' in die zin dat ze zich graag optrekken aan een wat dominantere man, en dat ze hun vrouwelijkheid wat meer willen benadrukken op een manier die we eventueel in het Westen als 'hoerig' kunnen bestempelen.
Blackberry ftwquote:
Uit mijn agenda kan ik papiertjes scheuren, om adressen en tel. nummers te geven.quote:
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef rijsttafel het volgende:
Rekening opgemaakt: Een jaar alleenwonen kost 450 euro minder aan energie.![]()
Helaas dat je het de rest wel alleen moet betalenmaar altijd positief blijven bekijken natuurlijk.
Ik heb visitekaartjes bij mij waar mijn naam en nummer op staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Uit mijn agenda kan ik papiertjes scheuren, om adressen en tel. nummers te geven.![]()
Als dat ooit nodig is.
Nerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.
Al met al komt het dus toch aardig uit.
De Eneco helpt mee hoor. Ik heb hier zo'n digitale slimme meter hangen. En ik wil niets anders meerquote:
Meer lampen aan en computers aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik houd het nu elke week nauwkeurig bij en ik verbruik 55 m3 minder gas dan geschat. Maar wel 15 kwH meer dan de schatting. Op dit moment.
Fohn van Anna niet ingeschat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier is het gasvergruik ook drastisch minder. Kippevel, wat is dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kippevel betekent dat de verwarming nog vaker uit kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier is het gasvergruik ook drastisch minder. Kippevel, wat is dat?
Ja, kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer lampen aan en computers aan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vond ik wel ja. Gewoon wel toffe vrouwen over het algemeen. Makkelijk mee te praten enzo.
Alle Amerikaanse die we in praag tegenkwamen waren wel juist echt hoerig.
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb tegenwoordig zelden de kachel aan. Dat scheelt echt enorm! Hoeveel gas verbruik je per week, Annie?
1 2 | Gas (werkelijk verbruik) [m3] 199,00 40,00 Gas (verschil schatting Eneco) [m3] -50,98 -23,07 |
Dat zeg ik, dekbedovertrek strijken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
man, het is hier 20 graden en ik zit nóg te rillenecht niet dat we gaan besparen op stookkosten hier
![]()
Ik heb het kouder als ik de kachel aan heb dan niet aan. Ik verzin dit echt niet! Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte lijkt het wel. Vroeger zette ik hem wel eens op 23 graden en dan nog rillen van de kouquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
man, het is hier 20 graden en ik zit nóg te rillenecht niet dat we gaan besparen op stookkosten hier
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte
Dat is wel vergelijkbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaan. Het is 18,5 graden zonder te stoken op dit moment. Prima temperatuur
Ik heb nu totaal:
[ code verwijderd ]
Linker rijtje is 2010, rechter is 2011.
Gemiddel verbruik ik tussen de 16 en 22 m3 per week (met uitschieters, dat wel). Dat is voor koken en de kachel
Volgens mij stookt mijn benedenbuurvrouw behoorlijk, het wordt hier ook niet snel koud. Ik heb het meestal op 19 graden overdag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kachel heeft hier al 2 weken niet echt aangestaan. Het is 18,5 graden zonder te stoken op dit moment. Prima temperatuur
Ik heb nu totaal:
[ code verwijderd ]
Linker rijtje is 2010, rechter is 2011.
Gemiddel verbruik ik tussen de 16 en 22 m3 per week (met uitschieters, dat wel). Dat is voor koken en de kachel
Oh nee, bah, meer dan 20 (21 als het écht kil is) zet ik hem niet hoor! uit principe. Vind dat ik het met 20 warm genoeg moet hebben, heb truien en dekentjes genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het kouder als ik de kachel aan heb dan niet aan. Ik verzin dit echt niet! Warmte van de kachel doet mijn lijf hunkeren naar nòg veel meer warmte lijkt het wel. Vroeger zette ik hem wel eens op 23 graden en dan nog rillen van de kou
Buren die stoken is echt geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij stookt mijn benedenbuurvrouw behoorlijk, het wordt hier ook niet snel koud. Ik heb het meestal op 19 graden overdag.
Precies! Plus dat ik het ook fijn vind om bewust met Energie om te gaan. Nu nog de elektra uitzoeken waar het kan verbeteren en dan vind ik het prima zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel vergelijkbaarMooi dat je minder verbruikt! Krijg je mooi terug
Ik slaap denk ik ook niet goed in een kamer van 15.9 gradenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef freecell het volgende:
Ik wacht op de eindafrekening
Wij zitten wel vrij hoog met verwarming. Probeer het hier toch wel altijd rond de 20 te houden voor de kinderen die op de koude vloer spelen.
En als we de verwarming 's nachts helemaal uitdraaien slaapt de baby niet doordus dan staat hij op 16/17
Wij ook, alleen wij vinden niet dat wij de keuken en de slaapkamers hoeven te stoken. Daar zijn wij nauwelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Voordeel van flats is inderdaad vaak dat je wat van de warmte van buren meepakt. We verstoken heel wat hier. 3 etages om warm te houden.
wij zitten dan op de 2e verdieping maar onze onderbuurman zit de helft van het jaar in Spanje dus daar hebben we zeer weinig profijt van helaas.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Voordeel van flats is inderdaad vaak dat je wat van de warmte van buren meepakt. We verstoken heel wat hier. 3 etages om warm te houden.
Wollen dekbed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik ook niet goed in een kamer van 15.9 gradenbrrr
Ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik word meestal om 8 uur wakker omdat de verwarming dan aangaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).
Lekker in een koude kamer, raam open en in het warme waterbed met mijn privékacheltje ernaast(die daar echt aan moest wennen want hij vond het maar niets zo'n koude slaapkamer
)
Geweldige wekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik word meestal om 8 uur wakker omdat de verwarming dan aangaat.
Je kan het aanvragen bij je netbeheerder. Maar of het kosteloos is, weet ik niet. Er is ooit nog een hele rel om geweest, omdat het privacy gevoelig zou zijn. De overheid wilde het verplicht stellen voor alle huizen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldige wekker!
Maar dat van Eneco is wel super, Annie, ik zou willen dat mijn energieleverancier dat ook deed!
Met veel mensen in een kleine ruimte wordt het snel te warm hequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
En Sun, denk dat ik de kachel dan maar ga opstoken voor jeIk ga wel in een t-shirtje rondlopen dan
Wij hadden het ook behoorlijk koud toen we bij suntav logeerdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef DarkElf het volgende:
onze slaapkamer is wel koud eigenlijk maar dat vind ik echt lekker slapen (warme kamer krijg ik hoofdpijn van met slapen).
Lekker in een koude kamer, raam open (draai-kiep dus altijd zelfde stand, behalve als jet inwaait of regent) en in het warme waterbed met mijn privékacheltje ernaast
(die daar echt aan moest wennen want hij vond het maar niets zo'n koude slaapkamer
)
Nu je het zegt......quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef borisz het volgende:
Dit huis hier uit 1928 is nog niet helemaal goed geïsoleerd. Gaat een hoop warmte verloren. In de loop der jaren is er al een hoop geïsoleerd maar ja centenkwestie he
.
Nou ja vanalles doet iequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
Defragmenteren, dat heb ik sinds 13 jaar al niet meer gedaan ofzo.
Hoop het ook voor je sunquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was lekker.. en verwarmendscheelt wel iets.
Nu nog ff een uurtje lekker bankhangen en ontspannen voor ik me ga omkleden voor het sporten.![]()
Hoop echt dat ik morgen een betere dag heb. Vond er echt niets aan, niets lukte, had echt de neiging om gewoon weg te lopen en alles maar te laten voor wat het was.. Bah.Precies het gevoel wat ik nu gelukkig een tijd kwijt was. Hoop niet dat dit het gevolg van de hogere dosis is en zo wel dat dat snel went, anders mooi weer terug op 15mg..
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was lekker.. en verwarmendscheelt wel iets.
Nu nog ff een uurtje lekker bankhangen en ontspannen voor ik me ga omkleden voor het sporten.![]()
Hoop echt dat ik morgen een betere dag heb. Vond er echt niets aan, niets lukte, had echt de neiging om gewoon weg te lopen en alles maar te laten voor wat het was.. Bah.Precies het gevoel wat ik nu gelukkig een tijd kwijt was. Hoop niet dat dit het gevolg van de hogere dosis is en zo wel dat dat snel went, anders mooi weer terug op 15mg..
Ik heb ook geen pyjama , maar wel een wollen dekbed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
oh en het over in een warme slpkm slapen : wij doen een uur of zo voor we naar bed gaan al de verw. op 15 en slapen niet in een pyama, mss scheelt dat ook? Als je wat aanhebt snachts hoeft je slpkmr ook niet zo warm te zijn natuurlijk....
/bloes
Ja en heeft het ook niet met je hormonale invloed te maken dat het soms minder gaat? Daar heb ik zelfs in deze overgang nog 'last' van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.
Zo gaat het bij mij al jaren. En ik ken het: het gaat niet lekker, als ik maar niet weer.....
Maar dat gaat echt niet meer gebeuren.
En bovendien: iedereen heeft van die dagen, dat is dus best gezond.![]()
Jawel weet ik ook wel. Heb de afgelopen maanden wel meer 'mindere' dagen gehad ook, maar niet zo extreem als nu. En dan te bedenken dat dit eerder meer regel dan uitzondering was in de winterquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maak je niet te snel zorgen he! Omhoog gaat met ups en downs.
Zo gaat het bij mij al jaren. En ik ken het: het gaat niet lekker, als ik maar niet weer.....
Maar dat gaat echt niet meer gebeuren.
En bovendien: iedereen heeft van die dagen, dat is dus best gezond.![]()
Ik heb ook geen pyjama, maar de slaapkamer moet lekker koud zijn wat mij betreft. Eenmaal onder het dekbed is het zo warm. Heerlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
oh en het over in een warme slpkm slapen : wij doen een uur of zo voor we naar bed gaan al de verw. op 15 en slapen niet in een pyama, mss scheelt dat ook? Als je wat aanhebt snachts hoeft je slpkmr ook niet zo warm te zijn natuurlijk....
/bloes
Da's jammer voor de leerlingen idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel weet ik ook wel. Heb de afgelopen maanden wel meer 'mindere' dagen gehad ook, maar niet zo extreem als nu. En dan te bedenken dat dit eerder meer regel dan uitzondering was in de winterwat dat betreft ben ik echt wel heel erg opgeknapt hoor!!
Maar het is voor mijn werk echt niet handig! Want dit straalt uit naar de leerlingen.. Was echt een kut dag gewoon..
Dat telt niet! Jij hebt bijverwarming onder het dekbed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pyjama, maar de slaapkamer moet lekker koud zijn wat mij betreft. Eenmaal onder het dekbed is het zo warm. Heerlijk.
neuh, het verschil is echt overduidelijk voor me, zelfs met die lage dosis al..quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's jammer voor de leerlingen idd.
Mooi dat je ziet dat het minder vaak en minder erg is!Het kostte mij jaren om dat in te zien.
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat telt niet! Jij hebt bijverwarming onder het dekbed!![]()
Ik had geen pillen die werkten, da's een verschil ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neuh, het verschil is echt overduidelijk voor me, zelfs met die lage dosis al..
Als je op mij lijkt, zijn het je voeten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoor
Herkenbaar (voor de mr dan).quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik fungeer meestal meer als koelelement hoor
Toch moeten er dan ook leuke jurkjes te vinden zijn nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik iets minder, tot ik maat 46 heb.
Da's echte liefde!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Herkenbaar (voor de mr dan).
De arme man heeft in t begin van de nacht altijd zo'n ijsklontje tegen hem aan
Tot nu toe was een gothic jurk een openbaring, maar die ga ik niet kopen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch moeten er dan ook leuke jurkjes te vinden zijn nu
Gothic kan zeker leuk zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tot nu toe was een gothic jurk een openbaring, maar die ga ik niet kopen.
Naja, ik ben wel dol op katoenfluweel, maar het is niet mijn stijl. De openbaring was dat een taille mooi is, ook met veel vet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gothic kan zeker leuk zijn
Verder haalde ik vroeger toen ik grotere maten had veel jurkjes bij de Wehkamp
Das meestal bij vrouwen, dat ze de 'koudste' van de twee zijn (zo luid mijn ervaring) Alhoewel ik één keer een meisje heb meegemaakt die de functie van kacheltje van mij overnam...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
Herkenbaar (voor de mr dan).
De arme man heeft in t begin van de nacht altijd zo'n ijsklontje tegen hem aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |