Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die jongen van 's Heerenloo knap pissig is over deze wijze van berichtgeving, ja
Om 14:00 uit bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Braamyo het volgende:
*hap*
Ik bijt in voer !!!! nog 15 minuutjes tot de eetzaal open gaat *klimt bed uit*
ja idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebben
Hier om 13 maakt dat het iets dragelijker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
Het is hier 17:37 atm.... en jou belasting centen zijn goed besteeds, want ik denk dat ik de afgelopen 4 maanden meer uren gemaakt heeft dan een werkjaar zou moeten hebben (24/7)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
Het blijft schrijnend en vrijwel allemaal toch op het conto te schrijven van eeuwig gebrek aan geld en personeel.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
soms moet je gewoon even dingen doen die je niet wilt doen...
Kop op DE, nu iets doen wat je niet leuk vind. maakt straks iets doen wat je wel leuk vind des te meer de moeite waard !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, gaat mijn telefoon nou over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben dol op bellen! en meer van zulks P maar soms moet je iets bellen waar je geen zin in hebt, maar wat wel ff goed is, that' s itquote:
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).
Maar onderwijl lekker moord en brand en spoeddebat schreeuwen, dat dan weer wel
klopt, even zieltjes winnen in het volk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.
ah joh, daar passen nog makkelijk 2 vrachtwagens tussen, aanstellerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat vrolijkers: ziehier het nijlpaard dat ons achtervolgde
[ afbeelding ]
Oeh! Eng!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
*grinquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh! Eng!![]()
Des te meer omdat zij 3 koppen heeft!
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, even zieltjes winnen in het volk..
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik wil jou nog weleens zien in een houten kanoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef DarkElf het volgende:
ah joh, daar passen nog makkelijk 2 vrachtwagens tussen, aansteller
Zoiets dacht ik ook ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofd.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens zien in een houten kano
nijlpaarden zijn geloof ik ook best snel ondanks hun grootte en gewicht, dus logisch dat t eng wasquote:Enne, krak: volgens mij was het de voorste. Eng joh
Watquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ook dat gaat hem niet worden man... iets met bezet zijn enzo
Denk niet dat er veel verschil in zit. Maakt niet echt uit welke partij regeert, ze schreeuwen in de oppositie allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.
Het is ook niet gek dat dit mensen raakt want het is ook gewoon heel akelig en tamelijk inhumaan. Maar om dan meteen te roepen dat het personeel in de instelling de schuld heeft, ja, dat is wel naief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.
Ja, het is nooit goed. Maar er mag wel een hoop verbeterd worden hier. Ik zie nu alleen koppige ministers en staatssecretarissen die zo flexibel zijn als een stuk loodquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel verschil in zit. Maakt niet echt uit welke partij regeert, ze schreeuwen in de oppositie allemaal hetzelfde.
Zo beter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofd.
Dat is het ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is ook niet gek dat dit mensen raakt want het is ook gewoon heel akelig en tamelijk inhumaan. Maar om dan meteen te roepen dat het personeel in de instelling de schuld heeft, ja, dat is wel naief.
Mooie waterlelies.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
Oeh! Eng!![]()
Des te meer omdat zij 3 koppen heeft!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie die efteling bloemen
CF heb je meer foto's ?Ben benieuwd
Dat dus.quote:
Maar vergeet ook de familieleden niet van mensen in een instelling hoor, die kunnen ook het bloed onder je nagels halen om zoveel onbegripquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.
Hey, ik had het over de politiek over het algemeen. Niet over dit grote incidentquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar vergeet ook de familieleden niet van mensen in een instelling hoor, die kunnen ook het bloed onder je nagels halen om zoveel onbegrip
Pee, ik ga inderdaad nog even een serie maken, dan ook nog zonodig nabewerken enzo. Maar nu moet je 't even doen met wat snaps op fokquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
De fotoshoots vliegen me om de orenEn CF, leuk....foto's
Heb je ook ergens een gallery? Vind ik wat relaxter kijken dan zo af en toe en fotootje op FOK
Of neem ze mee op USB-stick als je komt eten
Dan kunnen ze op de TV
Ja, zeker. Maar de één beter dan de anderquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen frame't toch?
Zegt de hardwerkende student die nooit opgeeft.
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat ik eens 60+ enveloppen van meer dan 200gram versturenwordt weer een dure grap
ik had gelukkig plakzegels laatst... (postkantoor was dicht dus had bij de bruna zegels gehaald, hence the chaos aan zegels op die envelopquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?
wat zit erin?*nieuwgierigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat ik eens 60+ enveloppen van meer dan 200gram versturenwordt weer een dure grap
Nou, de mevrouw achter het loket mag stickertjes uitprinten en opplakkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarquote:
ah ok, over die beurs?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarKan de kosten dus ook gewoon declareren
Jajaquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Isa: je moet wel een beetje voorzichtig met je zelf zijn hoor
Deze heeft Meneer gemaakt, ik heb mezelf er even afgeknipt: de chief van het dorpje waar we sliepenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Isabeau het volgende:
CF, je foto's zijn geweldigen smaken naar meer
Zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarKan de kosten dus ook gewoon declareren
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en Westersequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Deze heeft Meneer gemaakt, ik heb mezelf er even afgeknipt: de chief van het dorpje waar we sliepen
[ afbeelding ]
ja grappig is datquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en WesterseStaat hem goed!
Wat dacht je van deze?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en WesterseStaat hem goed!
Geweldig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
mooie jaren tachtig hoornen bril erbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
wil best aan mn baas vragen of je volgende keer mee mag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg al bijna heimwee naar die plaatsen bij het zien van de foto's en ik ben er potdorie nog nooit geweest
Gezellig met jouw baas? Nah, ik denk dat ik overslaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wil best aan mn baas vragen of je volgende keer mee mag.
moet je alleen zelf willen
Maar ik vind dat die kleuren hier helemaal niet uitkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
hebben jullie je vriend van de eerste foto mee naar huis genomen?
Mooie vrouwen trouwens, en vind het zo leuk dat ze zo vaak van die kleurige stoffen aan hebben.. komen wij aan met onze saaie kleding.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
Mooie vrouwen trouwens, en vind het zo leuk dat ze zo vaak van die kleurige stoffen aan hebben.. komen wij aan met onze saaie kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
In het noorden heb je een aantal, ja hoe heet dat, stammen? Etnische groepen? O.a. Touareg, Bella en Peul/Fulwe. Bella's onderscheiden zich door die bonte kledij, en hun sieraden geven geloof ik hun marital status aan. Die 'muntjes' dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Het blijven super foto's, CF. Wat zijn Bella-vrouwen? En wil je nog een keer terug?
Oh leuk! Ik kende alleen de Touareg van naam. Bella past ook wel bij een stam met bonte kleding en veel sieradenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
In het noorden heb je een aantal, ja hoe heet dat, stammen? Etnische groepen? O.a. Touareg, Bella en Peul/Fulwe. Bella's onderscheiden zich door die bonte kledij, en hun sieraden geven geloof ik hun marital status aan. Die 'muntjes' dus.
Insinueer je nou dat die foto's lelijk zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
Heel tof, CFIk durf dat soort foto's nooit echt te maken
Ik twijfel ook altijd of ik er thuis nog steeds blij van word
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat die foto's lelijk zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, contact, engquote:Hoezo ben je daar bang voor? Je kunt ze dan toch gewoon wegflikkeren?En ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Eigenlijk best wel saaiig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk vond juist jouw straat-met-mensen-foto's mooi.Daar kon je verhalen bij bedenken, er was altijd iets aan het gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen, contact, engEn ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
JaMaar dat is toch juist achteraf leuk, foto's van mensen? Ik dacht dat je bedoelde dat je dat soort foto's achteraf suf vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, contact, engEn ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Ik vind het soms op het moment zelf weleens lastig, maar nu ik die hele stapel foto's zie, vind ik juist die met mensen erop leuk.
En ik kan moeilijk alle portretten die ik van mijn echtgenoot heb geschoten op fok zetten, nietwaarDus jullie moeten 't doen met wat anonieme locals.
Dank je!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
nog gefeli Krak met je diploma!
Ik zou het leuk vinden als ik je zus was!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
nou had ik een leuk verjaardagsideetje voor mn zusje, schijnt t niks te zijn volgens mam
wilde vrijdag een auto voor de deur laten komen dat ze een les mag nemen.
maar ja, heeft ook geen zin, ze gaat toch niet binnen een jaar autorijden. toch leek het me (en nog steeds) wel leuk dat ze gewoon ff mocht.
ze wordt 24 en ze studeert nog, vandaar dat ze nog niet voor haar rijbewijs is gegaan
ik vind foto's met mensen erop veel leuker dan alleen landschap. best mooi hoor, maar na 3 is het wel weer klaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist achteraf leuk, foto's van mensen? Ik dacht dat je bedoelde dat je dat soort foto's achteraf suf vindtIk vind het soms op het moment zelf weleens lastig, maar nu ik die hele stapel foto's zie, vind ik juist die met mensen erop leuk.
En ik kan moeilijk alle portretten die ik van mijn echtgenoot heb geschoten op fok zetten, nietwaarDus jullie moeten 't doen met wat anonieme locals.
Ik vind het een leuk idee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
nou had ik een leuk verjaardagsideetje voor mn zusje, schijnt t niks te zijn volgens mam
wilde vrijdag een auto voor de deur laten komen dat ze een les mag nemen.
maar ja, heeft ook geen zin, ze gaat toch niet binnen een jaar autorijden. toch leek het me (en nog steeds) wel leuk dat ze gewoon ff mocht.
ze wordt 24 en ze studeert nog, vandaar dat ze nog niet voor haar rijbewijs is gegaan
In het verre buitenland is die drempel minder hoog dan hier in de stadquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind mensen op foto's ook leuk, maar op straat voel ik me erg bezwaard om mensen op de foto te zetten.
Zeker als het een groothoek lens is wat op je iPhone zit.
nou en. nog steeds joepie!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dank je!
Maar het is een certificaat. Gek hoor, mijn eerste papiertje zonder examen!
Mijn planning is soep.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
mm we hebben dus geen knolselderij meerdus ik haal er maar soep uit voor vanavond: courgette/wortelsoep met kerrie. Zelfgebakken broodje erbij met wat beleg. Ook goed.
planning loopt letterlijk wat in de soep dus
haha dankjequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als ik je zus was!
Had dat vantevoren gezegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:20 schreef freecell het volgende:
Gááf CF die foto's!
Als je nog eens in zo'n land bent mag je best wel een draagdoek-voor-daar-5-euro voor me scoren hoorKosten en verzendkosten en rente krijg je weer terug
![]()
(ze zijn hier waanzinnig duur namelijk)
En die is nog om te janken ookquote:
niets mis met soep hoor, ben er dol op.quote:
Ik had het ook niet fijn gevonden, iets teveel stress als je dan echt meteen moet omdat 'ie voor de deur staat. Het idee is leuk, maar misschien toch beter iets anders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het niet gewaarderd hebben (ja, de gedachte wel). Ik wil zelf bepalen wanneer in in een auto ga zitten.
Vandaar dat ik pas 3.5 jaar mijn rijbewijs heb.
Ja. Nou...vaak vind ik die foto's achteraf suf jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist achteraf leuk, foto's van mensen? Ik dacht dat je bedoelde dat je dat soort foto's achteraf suf vindt
quote:Ik vind het soms op het moment zelf weleens lastig, maar nu ik die hele stapel foto's zie, vind ik juist die met mensen erop leuk.
echt niet? ik wil haar zeker niet pushen, dacht alleen voor een keer dat dat leuk is....quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het niet gewaarderd hebben (ja, de gedachte wel). Ik wil zelf bepalen wanneer in in een auto ga zitten.
Vandaar dat ik pas 3.5 jaar mijn rijbewijs heb.
Ik sluit me ook bij dit standpunt aan, FFT. Het idee is super lief, maar je moeder zal ook wel niet voor niets zeggen dat het niet iets voor je zusje is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had het ook niet fijn gevonden, iets teveel stress als je dan echt meteen moet omdat 'ie voor de deur staat. Het idee is leuk, maar misschien toch beter iets anders?
Aan de andere kant hangt er niks vanaf, je hoeft niet af te rijden ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had het ook niet fijn gevonden, iets teveel stress als je dan echt meteen moet omdat 'ie voor de deur staat. Het idee is leuk, maar misschien toch beter iets anders?
Ah, okquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hey, ik had het over de politiek over het algemeen. Niet over dit grote incident. Even de context zien hoor
.
Nee, ik ook niet, maar ik geef aan wat ik ben tegengekomen vroegahquote:Ik waag mij niet aan uitspraken over wat er nu naar buiten is gekomen
Ik vond het niks, die lesauto op mijn 18e verjaardagquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef krakkemieke het volgende:
Aan de andere kant hangt er niks vanaf, je hoeft niet af te rijden ofzo.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huilen mag, flauwvallen niet!
Dat zou ik ook niks vinden nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het niks, die lesauto op mijn 18e verjaardagMoest ik een uur weg van mijn eigen feestje!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Isabeau het volgende:
CF, je foto's zijn geweldigen smaken naar meer
Ik heb net het vlees gemarineerd, vroeg ross of ik van plan was messen te hanteren en of hij achter me moest staanquote:
lollige vent heb jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net het vlees gemarineerd, vroeg ross of ik van plan was messen te hanteren en of hij achter me moest staan
ze geeft geen feestje. ze viert haar verjaardag niet. en ze is zaterdag jarig maar komt vrijdag bij ons thuis. dus wilde dat vrijdag doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het niks, die lesauto op mijn 18e verjaardagMoest ik een uur weg van mijn eigen feestje!
Mijn soep is zonder koriander, dus heel veiligquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net het vlees gemarineerd, vroeg ross of ik van plan was messen te hanteren en of hij achter me moest staan
Als ik dat wist, dan wist ik voor mijn eigen verjaardag ook wel cadeautjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze geeft geen feestje. ze viert haar verjaardag niet. en ze is zaterdag jarig maar komt vrijdag bij ons thuis. dus wilde dat vrijdag doen.
maar weet iemand iets leuks voor een studente van 24?
zou ik ook vragen als ik je een keer bebloed op de grond had gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft ze hobby's waar je iets mee zou kunnen doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken jouw zusje niet, dus nee. Dat ligt er helemaal aan wat ze leuk vind
hmm gezelligheid, bier, vriendinnen, voetballen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken jouw zusje niet, dus nee. Dat ligt er helemaal aan wat ze leuk vind
Ik zou zeggen: een goed boekquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm gezelligheid, bier, vriendinnen, voetballen..
uiensoep.. heerlijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn soep is zonder koriander, dus heel veilig![]()
Ross!![]()
Nou, doe haar een vriendin cadeau.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm gezelligheid, bier, vriendinnen, voetballen..
https://www.kadopagina.nl(...)060&Domain=&ItemsPP=quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
maar weet iemand iets leuks voor een studente van 24?
True. En zeker kinderen 'mogen' vaak wel. En als ik echt van dichtbij schiet, vraag ik het ook even.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
CF, maakt nog wel uit in welk land je foto's maakt toch? In sommige landen is foto's op straat van mensen maken echt heel erg not done.
quote:
Steer en Freecell waren me voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. En zeker kinderen 'mogen' vaak wel. En als ik echt van dichtbij schiet, vraag ik het ook even.
* ColdFeet zit overigens te wachten tot krakkemieke over gematteerde sigaren begint
Hij is wel erg oud, want het gaat over Yolante en Janquote:
Ik was wel benieuwd wat Yolanthe met Roze koeken heeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is wel erg oud, want het gaat over Yolante en Jan
Welnee, of ik nou zit of lig, ik heb bij beiden hoofdpijn en liggen kan ik alleen op mijn rechter zij (rug en links = pijn) en dat ben ik snel zatquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef Bluezz het volgende:
IsaDie hersenschudding doet je geen goed
Moet jij niet ff rusten?
Over hersenschudding gesproken, hoe zou het met Tezz zijn?
Die baby is dan wel intrigerendquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
En het kopje daaronder is misschien van toepassing op CF?
Voor een ontberingenvakantie in Afrika is een spiegelreflex trouwens niet superhandig; Meneer heeft deze vakantie meer foto's geschoten dan ik. Zoals in die taxi-brousse, dan snapte hij er hier en daar wat, en hield ik in dat hotsebotsende ding in de mega-stofzooi mijn camera maar in de tas.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nou...vaak vind ik die foto's achteraf suf jaMijn eigen foto's dus
![]()
Ze zijn ook leuk
En dat ze zooooo gelukkig is met hem. En kinderen wilt. En hem nooit zal verlaten en bedriegen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die baby is dan wel intrigerend
En zo'n interview terug lezen is vast leukYolante he-le-maal lyrisch over die geweldige Jan en zo
Ja maar jij hebt echt zo'n standaard catch phrase als het over koriander gaat; mannen met beige regenjassen en gematteerde sigaren, am I right?quote:
Liefdes, komen, liefdes gaan, maar roze koeken blijven altijd bestaan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dat ze zooooo gelukkig is met hem. En kinderen wilt. En hem nooit zal verlaten en bedriegen.
Jan is er goed mee weggekomen.
Geef een leuk bierpakket, koffie pakket of thee pakket. Of anders iets CUL gerelateerds.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ze heeft tegen mn moeder gezegd; ik hoef niks. spaar maar voor over een groot cadeau over een paar jaar. vorig jaar kreeg ze nml een tv.
dus mn moeder, zussen en ik zoeken allemaal nog iets kleins... bier? pff
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef krakkemieke het volgende:
Liefdes, komen, liefdes gaan, maar roze koeken blijven altijd bestaan!![]()
Ja, ik word melig van teveel huishouden.
Koriander smaakt zoals die mannen in grijs-beige regenjassen ruiken. Naar van die gematteerde sigaren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt echt zo'n standaard catch phrase als het over koriander gaat; mannen met beige regenjassen en gematteerde sigaren, am I right?
wat een goed idee! ik doe haar een tijdschrift abonnement kado! dankje!quote:
Die semi-prof dingen zijn best wel stof- en spatwaterdicht gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor een ontberingenvakantie in Afrika is een spiegelreflex trouwens niet superhandig; Meneer heeft deze vakantie meer foto's geschoten dan ik. Zoals in die taxi-brousse, dan snapte hij er hier en daar wat, en hield ik in dat hotsebotsende ding in de mega-stofzooi mijn camera maar in de tas.
Heel goed van jouquote:
Gewoon doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, is ook zo, maar toch... Even achterop de brommer, met een hand? Nah
viel mee.. lekker op de vlakte gehouden, das goed voor een mensquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Und?
Pee, is ook zo, maar toch... Even achterop de brommer, met een hand? Nah
Die is niet fleurigquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dat ze zooooo gelukkig is met hem. En kinderen wilt. En hem nooit zal verlaten en bedriegen.
zei ze ook over baas b toen ze bij hem wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja van Van Maanen zijn heerlijk, met echte cake. de glacé's lijken nooit gaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Roze koeken van de bakker zijn zalig
geld vind ik idd niet leuk om te geven maar ook niet om te krijgen eigenlijk alhoewel ik met alles blij ben hoor. tijdschriftabo of een studentenvoedselpakket wordt t denkquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze studeert??? Geld. Niet leuk om te geven, wel om te krijgenLeuke kaart of een speciaal biertje er bij en klaar. Niet te moeilijk over doen, moet ze maar een verlanglijstje maken
he men, das een hele leuke jurk hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is niet fleurigLichte kleuren wil ik zien, DE
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
viel mee.. lekker op de vlakte gehouden, das goed voor een mens
oh en kijk eens?
[ afbeelding ]
nieuwe collectie is er
Jajaja..dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he men, das een hele leuke jurk hoor
ben blond he? te licht of te fleurig staat me niet vind ik zelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajaja..dat ontken ik ook nietMaar je mag ook wel iets fleurigers hoor
Ben het niet helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben blond he? te licht of te fleurig staat me niet vind ik zelf
ja he? wil wel iets roods denk ik voor de bruiloft van mijn schoonzus in juniquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
dies heel leuk DE! en hartstikke fleurig hoor..!
Je hebt hopelijk geantwoord dat het risico veel kleiner zou zijn als HIJ het eten zou verzorgen en jij gewoon kan uitrusten en bijkomen van de klap?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
is dat zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met je eens hoor
Ohhhhh leuk!!! Als mijn testjurkje nou bevalt ga ik misschien nog wel iets bestellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
viel mee.. lekker op de vlakte gehouden, das goed voor een mens
oh en kijk eens?
[ afbeelding ]
nieuwe collectie is er
lekker voorspelbaar Gquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
Ik moet bij die truttige blommenjurken meteen denken aan dit liedje:
Jaquote:
Plakkerig joh, met 35 gradenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon doenNekstrap gewoon goed om je hand heen wikkelen en je andere arm goed om Los heen doen. Nog lekker knus ook
Zal je vast schattig staan, P.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind deze wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou doen! hij is fleurig en netjes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? wil wel iets roods denk ik voor de bruiloft van mijn schoonzus in juni
Goed man! En succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
Hooooi, ff snel langslopen.want
Ik fok niet, ik kook niet, ik besta niet, kortom: ik studeer.
Vandaag een 9 gescoord voor een mondeling. In mondelingen ben ik altijd goedmaar morgen weer een normaal tentamen.
Ik eh zwaai graag de scepter in de keukenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef golfer het volgende:
Je hebt hopelijk geantwoord dat het risico veel kleiner zou zijn als HIJ het eten zou verzorgen en jij gewoon kan uitrusten en bijkomen van de klap?
P wat weten wij nog niet wat jij wel weet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Ik vind deze wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een bos-omgeving zou dit aanzienlijk meer knallen tov de achtergrondKortom...prettig
Maar goed...ben man he
Ik heb natuurlijk absoluut geen verstand van kleding
Denk het ook jaquote:
Nee. Ga jij maar lekker tot je 80e in je tijgerprintje rondlopenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou doen! hij is fleurig en netjes!
de jurken die ik nu P. zie posten vind ik helemaal niks haha. die witte zijn allemaal oubollig en die blauwe krijg ik pijn van aan mn ogen en je schoonzus moet toch nog iets meer aandacht krijgen dan jij
Ik zou al die jurkjes dragen als ik ze had (en ze in mijn maat zouden zijn)quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
Ik vind deze wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een bos-omgeving zou dit aanzienlijk meer knallen tov de achtergrondKortom...prettig
Maar goed...ben man he
Ik heb natuurlijk absoluut geen verstand van kleding
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij ben ik veel te bleek voor zulke kleuren... in de zomer ook, ik word hooguit lichtjes bruin he? dat is het welalle pigment is naar mijn zus gegaan, die echt hartstikke bruin wordt elke zomer..
![]()
vakantiefoto's van vroeger zijn ook hilarisch: mijn vader hartstikke bruin geworden en bruin haar, mijn zus hartstikke bruin en bruin haar, en ik. helblond en hier en daar felrood verbrand en dat was het dan wel
Tssk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
Hooooi, ff snel langslopen.want
Ik fok niet, ik kook niet, ik besta niet, kortom: ik studeer.
Vandaag een 9 gescoord voor een mondeling. In mondelingen ben ik altijd goedmaar morgen weer een normaal tentamen.
Ik weet een heleboel wat jij nog niet weet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
P wat weten wij nog niet wat jij wel weet?
Miauw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ga jij maar lekker tot je 80e in je tijgerprintje rondlopen
Mij zal je niet of nooit in lichte kleuren zien Pee, dan ben ik way out of my comfort zone en daar begraaf ik me graag inquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat nou de halve vrouwelijke kant van de SC opeens in jurkjes rondlopen?Waarom bestellen jullie niet gewoon allemaal dezelfde
Dat wordt interessant tijdens een meet dan denk k
hahaha typisch hequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ga jij maar lekker tot je 80e in je tijgerprintje rondlopen
Gelukkig blijft zwart altijd elegant en stijlvolquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Mij zal je niet of nooit in lichte kleuren zien Pee, dat ben ik way out of my comfort zone en daar begraaf ik me graag in
Heb je mijn linkjes wel gezien trouwens? Eerst vragen of we mee willen helpen en dan ineens hoeft het niet meerquote:
Je kan dat het beste zelf inschattenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij ben ik veel te bleek voor zulke kleuren... in de zomer ook, ik word hooguit lichtjes bruin he? dat is het welalle pigment is naar mijn zus gegaan, die echt hartstikke bruin wordt elke zomer..
![]()
Die rode die Elf poste is niet onaardig trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig blijft zwart altijd elegant en stijlvol
je koos leuke jurkjes uit hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan dat het beste zelf inschattenZoals ik al zei: man en geen gevoel voor mode of zo dusseh niet teveel van mij aantrekken
ik dacht dat dat 'geintje-linkjes' waren als ook van : lmgtfyquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je mijn linkjes wel gezien trouwens? Eerst vragen of we mee willen helpen en dan ineens hoeft het niet meer
Rood trekt wel veel aandachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Die rode die Elf postt is niet onaardig trouwens
Ha! zie je Pquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die rode die Elf poste is niet onaardig trouwens
Hier zuurkoolstamp met hemaworstquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:13 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten trouwens![]()
Anyone?
Dank!! Gaat lukken.quote:
Ik zei niet of nooitquote:
Voor Elf hequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Rood trekt wel veel aandachtMaar denk dat het je super zou staan
Jawel, ik heb een real life gevonden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tssk.
Straks ga je ook nog beweren dat je gewoon een echt leven hebt.
Die vind ik echt het lelijkstquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
vind die onderste wel heel leuk trouwens P
Zit er ook nog wat sappigs tussen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:15 schreef rijsttafel het volgende:
Jawel, ik heb een real life gevonden!
Wil je ook de .torrent ervan?
Jeeee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef LieLie het volgende:
![]()
3316 woorden van de 3000 geschreven! Essay = klaar!
Zwart is tof jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig blijft zwart altijd elegant en stijlvol
Ligt eraan welke add-ons je download. Ik heb wel een paar interessantequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit er ook nog wat sappigs tussen dan?![]()
Dat is het mooie: deze zijn niet vormeloosquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die vind ik echt het lelijkst
komt mss doordat ik mijn moeder weer voor me zie met die jurken, vormeloze dingen en dan liep ze de hele dag met een schort erover heen
Yeah!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef LieLie het volgende:
![]()
3316 woorden van de 3000 geschreven! Essay = klaar!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je koos leuke jurkjes uit hoordus smaak heb je wel.
Mijn schoonmoeder doet dat ook wel eens :p Dan heb ik iets aan dat dertig jaar geleden ook hip was en dan zegt ze: 'oh, ik heb ook nog wel zoiets op zolder!'quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is het mooie: deze zijn niet vormeloos![]()
Ik moet ineens denken aan een collega van een andere gang, die vertelt al weken tijdens de lunch aan iedereen die het wil (niet aan ontkomt dus eigenlijk) horen wat voor 'kleurtype' ze is en geeft ongevraagd advies aan iedereen. Zelf loopt ze sinds ze die workshop heeft gehad continue met felroze sjaaltjes en vestjes omdat dat haar beste kleur zou zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zijn ook wel leuk Pee, maar ik ga geen wit dragendat gaat echt niet goed
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een collega van een andere gang, die vertelt al weken tijdens de lunch aan iedereen die het wil (niet aan ontkomt dus eigenlijk) horen wat voor 'kleurtype' ze is en geeft ongevraagd advies aan iedereen. Zelf loopt ze sinds ze die workshop heeft gehad continue met felroze sjaaltjes en vestjes omdat dat haar beste kleur zou zijn.
Voorts heeft ze een kapsel uit het jaar 70, je kent ze wel, half permanent
Weet ik tog, beetje stangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is het mooie: deze zijn niet vormeloos![]()
joh jaren terug droeg ik ook t liefst zwart en broeken en nu loop ik bijna altijd in rokken en jurkjes en kleurquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zei niet of nooit
En ik heb wel wat lichts, maar dat hang mooi in de kast te schijnen. Vind het al heel wat dat ik grijs![]()
ga aantrekken met het optreden
Ik ben dol op oubolligquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex had een paar van dat soort jurken. Stond haar echt zo goed
Tot ze op haar werk gingen lopen miepen dat ze oubollig waren. Toen had ze opeens strakke broeken met strakke topjes
aan. Echt, die fiat-dealer
![]()
![]()
Oequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
joh jaren terug droeg ik ook t liefst zwart en broeken en nu loop ik bijna altijd in rokken en jurkjes en kleur
dus voor je het weet loop je in zoiets: [ afbeelding ]
En dat was het begin van het einde van jullie relatie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn ex had een paar van dat soort jurken. Stond haar echt zo goed
Tot ze op haar werk gingen lopen miepen dat ze oubollig waren. Toen had ze opeens strakke broeken met strakke topjes
aan. Echt, die fiat-dealer
![]()
![]()
hahahahah zulke types zijn hilarischquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een collega van een andere gang, die vertelt al weken tijdens de lunch aan iedereen die het wil (niet aan ontkomt dus eigenlijk) horen wat voor 'kleurtype' ze is en geeft ongevraagd advies aan iedereen. Zelf loopt ze sinds ze die workshop heeft gehad continue met felroze sjaaltjes en vestjes omdat dat haar beste kleur zou zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dol op oubolligJaren '50 look, picknick-jurkjes gevoel
Een paar van mijn collega's waren ook al lyrisch over een kleur workshop die ze hadden gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hahahahah zulke types zijn hilarisch
Ja hé, het kan niet altijd over binaire klokken gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef rijsttafel het volgende:
Nou, ik kom wel op een goed moment terug in de SC.![]()
Jurkjes.. like I care wat een mooie vrouw aanheeft als ze er zelf maar goed uitziet.
Grijnsquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef rijsttafel het volgende:
Jurkjes.. like I care wat een mooie vrouw aanheeft als ze er zelf maar goed uitziet.
nou nee zulke types zijn niet hilarisch maar vuile rotwijvenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaarna liet ze zich nemen door haar baas
Dat was het definitieve einde
En het heeft haar niet eens moeite gekost want die gast heette ook Peter
Ik verwachtte al dat een man iets ging zeggen over dat hij vrouwen liever zonder jurkje zagquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef rijsttafel het volgende:
Ja maar toch had ik t meer van D-H verwachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwachtte al dat een man iets ging zeggen over dat hij vrouwen liever zonder jurkje zag
wat een toffe site is dit zeg! die eerste lijkt me wel watquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
https://www.kadopagina.nl(...)060&Domain=&ItemsPP=
https://www.kadopagina.nl(...)163&Domain=&ItemsPP=
https://www.kadopagina.nl(...)055&Domain=&ItemsPP=
https://www.kadopagina.nl(...)136&Domain=&ItemsPP=
https://www.kadopagina.nl(...)087&Domain=&ItemsPP=
dat vind ik dus ook... die witte lijken echt heel veel op elkaar. ook allemaal bloemenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ik vind al die jurkjes maar hetzelfde. De ene is blauw, de overige 4 wit, dat is het enige verschil dan ook wel.
Klopt, maar toch zag ze er tof uit in die jurkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou nee zulke types zijn niet hilarisch maar vuile rotwijven
Picsquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef DarkElf het volgende:
speaking of kleur; heb een paarse maillot aan en een jurkje met grijs, zwart, paars en oranje
ja dat klinkt afschuwelijk he?maar t tis leuk hoor
Het was bedoelt als grapje maar het is dus echt zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
JaDaarna liet ze zich nemen door haar baas
Dat was het definitieve einde
En het heeft haar niet eens moeite gekost want die gast heette ook Peter
kijk dit vind ik nou mooi! tof en sexy jurkje! mooie kleur ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
joh jaren terug droeg ik ook t liefst zwart en broeken en nu loop ik bijna altijd in rokken en jurkjes en kleur
Yupquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was bedoelt als grapje maar het is dus echt zo![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef DarkElf het volgende:
speaking of kleur; heb een zwarte maillot aan en een zwart jurkje met lange zwart trui erover
zei hij dat dan? dat haalde ik er niet uit..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verwachtte al dat een man iets ging zeggen over dat hij vrouwen liever zonder jurkje zag
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een zilvergrijs topje en een witte kabaja. En nu ga ik in blauwe spijkerbroek, zwarte trui en bruine jas geraspte kaas halen.
JAWEL!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja hé, het kan niet altijd over binaire klokken gaan
De stof is een stuk interessanter dan dit hier in ieder gevalquote:
Goed geinterpreteerd inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef DarkElf het volgende:
speaking of kleur; heb een paarse maillot aan en een jurkje met grijs, zwart, paars en oranje
Rijstquote:
Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
wat grappig eigenlijk.. ik denk dat ik hier de minst ijdele ben van deze SC
Ehhh ik denk dat dat nog heul wat jaren zal duren, maar je weet het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een grijs jurkje aan, met een grijze legging, en roze met fuchsia gestreepte sokkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef DarkElf het volgende:
Ik dacht het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja daar moeten we je nog zien uit te krijgen, die ruiten en strepen van jequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gewoon een spijkerbroek en een ruitjesoverhemd aan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed, blijkbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rijstzulke opmerkingen verwacht ik niet van jou he
ik weet alleen dat je maagd bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed, blijkbaar
Hahahahahahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja daar moeten we je nog zien uit te krijgen, die ruiten en strepen van je
Lekker effen en dan mooi blauw of zwart de volgende keer als je ze nodig hebt...
Maar er is niks mis meequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ook echt mijn best erop gedaan met iets zoeken
Goed geluktquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ook echt mijn best erop gedaan met iets zoeken
Soms is dat ook gewoon prettig hoorquote:
ik vind zoiets vreselijk, alleen leuk als je maat 32 hebt én een enorme boezem plus mooie benen... en graag je geld verdient in de late uurtjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar er is niks mis mee![]()
Ook niet met het jurkje btw
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soms is dat ook gewoon prettig hoor
Tijdens de roadtrip is me wel opgevallen hoe disrespectvol sommige mannen over vrouwen kunnen praten en ermee omgaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet alleen dat je maagd benten dat jij zulke dingen dus niet zegt
hehe dat dus ja..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind zoiets vreselijk, alleen leuk als je maat 32 hebt én een enorme boezem plus mooie benen... en graag je geld verdient in de late uurtjes
Denk dat Oost-Europese vrouwen een beetje dat stigma aanwakkeren...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tijdens de roadtrip is me wel opgevallen hoe disrespectvol sommige mannen over vrouwen kunnen praten en ermee omgaan.
Maarja, ieder z'n ding. Alleen ik doe er niet aan mee. Ik ben een gentlemanof dat probeer ik tenminste.
Ik zie Hooters er wel in rondlopen, incl die hoerige schoenen van haarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind zoiets vreselijk, alleen leuk als je maat 32 hebt én een enorme boezem plus mooie benen... en graag je geld verdient in de late uurtjes
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Nou, dat geld verdienen hoeft niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja joh..iedereen duikt er bovenop nuquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |