Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat die jongen van 's Heerenloo knap pissig is over deze wijze van berichtgeving, ja
Om 14:00 uit bed?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Braamyo het volgende:
*hap*
Ik bijt in voer !!!! nog 15 minuutjes tot de eetzaal open gaat *klimt bed uit*
ja idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we tegenwoordig ook internet waar hij dan wel zijn verhaal kan doen en mensen niet alleen maar de ongenuanceerde nieuwsberichten op radio, tv en krant hebben
Hier om 13 maakt dat het iets dragelijker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
Het is hier 17:37 atm.... en jou belasting centen zijn goed besteeds, want ik denk dat ik de afgelopen 4 maanden meer uren gemaakt heeft dan een werkjaar zou moeten hebben (24/7)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om 14:00 uit bed?
Mijn belastingcenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
Het blijft schrijnend en vrijwel allemaal toch op het conto te schrijven van eeuwig gebrek aan geld en personeel.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
soms moet je gewoon even dingen doen die je niet wilt doen...
Kop op DE, nu iets doen wat je niet leuk vind. maakt straks iets doen wat je wel leuk vind des te meer de moeite waard !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, gaat mijn telefoon nou over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben dol op bellen! en meer van zulks P maar soms moet je iets bellen waar je geen zin in hebt, maar wat wel ff goed is, that' s itquote:
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Geen een politicus die hier echt iets aan kan verbeteren, vrees ik (en het huidige kabinet al helemaal niet).
Maar onderwijl lekker moord en brand en spoeddebat schreeuwen, dat dan weer wel
klopt, even zieltjes winnen in het volk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.
ah joh, daar passen nog makkelijk 2 vrachtwagens tussen, aanstellerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat vrolijkers: ziehier het nijlpaard dat ons achtervolgde
[ afbeelding ]
Oeh! Eng!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
*grinquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oeh! Eng!![]()
Des te meer omdat zij 3 koppen heeft!
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, even zieltjes winnen in het volk..
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik wil jou nog weleens zien in een houten kanoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef DarkElf het volgende:
ah joh, daar passen nog makkelijk 2 vrachtwagens tussen, aansteller
Zoiets dacht ik ook ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofd.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil jou nog weleens zien in een houten kano
nijlpaarden zijn geloof ik ook best snel ondanks hun grootte en gewicht, dus logisch dat t eng wasquote:Enne, krak: volgens mij was het de voorste. Eng joh
Watquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ook dat gaat hem niet worden man... iets met bezet zijn enzo
Denk niet dat er veel verschil in zit. Maakt niet echt uit welke partij regeert, ze schreeuwen in de oppositie allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.
Het is ook niet gek dat dit mensen raakt want het is ook gewoon heel akelig en tamelijk inhumaan. Maar om dan meteen te roepen dat het personeel in de instelling de schuld heeft, ja, dat is wel naief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, tokkie Nederland trapt er in. Geert is zowat heilig voor die mensen. Ik hoop dat dit snel overwaaid en er gewoon eens wat competents de regering in komt. Ondanks dat Balkenende I,II,III,IV ook niet de meest geweldige beslissingen nam e.d. was er meer duidelijkheid bij zijn regeringsperiodes dan dat eindeloze gezwam nu.
Ja, het is nooit goed. Maar er mag wel een hoop verbeterd worden hier. Ik zie nu alleen koppige ministers en staatssecretarissen die zo flexibel zijn als een stuk loodquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel verschil in zit. Maakt niet echt uit welke partij regeert, ze schreeuwen in de oppositie allemaal hetzelfde.
Zo beter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Als je zou zeggen dat er nijlpaarden in de Vennen van de Brabantse/Belgische Kempen rond zouden zwemmen, had ik je met deze foto zo geloofd.
Dat is het ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is ook niet gek dat dit mensen raakt want het is ook gewoon heel akelig en tamelijk inhumaan. Maar om dan meteen te roepen dat het personeel in de instelling de schuld heeft, ja, dat is wel naief.
Mooie waterlelies.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef krakkemieke het volgende:
Oeh! Eng!![]()
Des te meer omdat zij 3 koppen heeft!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie die efteling bloemen
CF heb je meer foto's ?Ben benieuwd
Dat dus.quote:
Maar vergeet ook de familieleden niet van mensen in een instelling hoor, die kunnen ook het bloed onder je nagels halen om zoveel onbegripquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Het zijn gewoon een stel populistische schreeuwers. Meer komt er niet uit ook.
Hey, ik had het over de politiek over het algemeen. Niet over dit grote incidentquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar vergeet ook de familieleden niet van mensen in een instelling hoor, die kunnen ook het bloed onder je nagels halen om zoveel onbegrip
Pee, ik ga inderdaad nog even een serie maken, dan ook nog zonodig nabewerken enzo. Maar nu moet je 't even doen met wat snaps op fokquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
De fotoshoots vliegen me om de orenEn CF, leuk....foto's
Heb je ook ergens een gallery? Vind ik wat relaxter kijken dan zo af en toe en fotootje op FOK
Of neem ze mee op USB-stick als je komt eten
Dan kunnen ze op de TV
Ja, zeker. Maar de één beter dan de anderquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen frame't toch?
Zegt de hardwerkende student die nooit opgeeft.
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat ik eens 60+ enveloppen van meer dan 200gram versturenwordt weer een dure grap
ik had gelukkig plakzegels laatst... (postkantoor was dicht dus had bij de bruna zegels gehaald, hence the chaos aan zegels op die envelopquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?
wat zit erin?*nieuwgierigquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat ik eens 60+ enveloppen van meer dan 200gram versturenwordt weer een dure grap
Nou, de mevrouw achter het loket mag stickertjes uitprinten en opplakkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze mag stempelen en geen zegeltjes hoeft te likken?
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarquote:
ah ok, over die beurs?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarKan de kosten dus ook gewoon declareren
Jajaquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en Isa: je moet wel een beetje voorzichtig met je zelf zijn hoor
Deze heeft Meneer gemaakt, ik heb mezelf er even afgeknipt: de chief van het dorpje waar we sliepenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Isabeau het volgende:
CF, je foto's zijn geweldigen smaken naar meer
Zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Promotiemateriaal voor het evenement wat we organiseren ieder jaarKan de kosten dus ook gewoon declareren
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en Westersequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Deze heeft Meneer gemaakt, ik heb mezelf er even afgeknipt: de chief van het dorpje waar we sliepen
[ afbeelding ]
ja grappig is datquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en WesterseStaat hem goed!
Wat dacht je van deze?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij foto's van mensen uit Afrika altijd een beetje lachen om de combinatie van traditionele kleding en WesterseStaat hem goed!
Geweldig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
mooie jaren tachtig hoornen bril erbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
wil best aan mn baas vragen of je volgende keer mee mag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg al bijna heimwee naar die plaatsen bij het zien van de foto's en ik ben er potdorie nog nooit geweest
Gezellig met jouw baas? Nah, ik denk dat ik overslaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wil best aan mn baas vragen of je volgende keer mee mag.
moet je alleen zelf willen
Maar ik vind dat die kleuren hier helemaal niet uitkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
hebben jullie je vriend van de eerste foto mee naar huis genomen?
Mooie vrouwen trouwens, en vind het zo leuk dat ze zo vaak van die kleurige stoffen aan hebben.. komen wij aan met onze saaie kleding.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
Mooie vrouwen trouwens, en vind het zo leuk dat ze zo vaak van die kleurige stoffen aan hebben.. komen wij aan met onze saaie kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
In het noorden heb je een aantal, ja hoe heet dat, stammen? Etnische groepen? O.a. Touareg, Bella en Peul/Fulwe. Bella's onderscheiden zich door die bonte kledij, en hun sieraden geven geloof ik hun marital status aan. Die 'muntjes' dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Het blijven super foto's, CF. Wat zijn Bella-vrouwen? En wil je nog een keer terug?
Oh leuk! Ik kende alleen de Touareg van naam. Bella past ook wel bij een stam met bonte kleding en veel sieradenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
In het noorden heb je een aantal, ja hoe heet dat, stammen? Etnische groepen? O.a. Touareg, Bella en Peul/Fulwe. Bella's onderscheiden zich door die bonte kledij, en hun sieraden geven geloof ik hun marital status aan. Die 'muntjes' dus.
Insinueer je nou dat die foto's lelijk zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
Heel tof, CFIk durf dat soort foto's nooit echt te maken
Ik twijfel ook altijd of ik er thuis nog steeds blij van word
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat die foto's lelijk zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, contact, engquote:Hoezo ben je daar bang voor? Je kunt ze dan toch gewoon wegflikkeren?En ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Eigenlijk best wel saaiig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk vond juist jouw straat-met-mensen-foto's mooi.Daar kon je verhalen bij bedenken, er was altijd iets aan het gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mensen, contact, engEn ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
JaMaar dat is toch juist achteraf leuk, foto's van mensen? Ik dacht dat je bedoelde dat je dat soort foto's achteraf suf vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, contact, engEn ik zat toevallig gister mijn vakantiefoto's van Normandie en Praag nog eens te bekijken. Heel weinig mensen en straatfotografie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel landschapjes en uitzichten
Ik vind het soms op het moment zelf weleens lastig, maar nu ik die hele stapel foto's zie, vind ik juist die met mensen erop leuk.
En ik kan moeilijk alle portretten die ik van mijn echtgenoot heb geschoten op fok zetten, nietwaarDus jullie moeten 't doen met wat anonieme locals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |