quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef drijfhout het volgende:
Zonde van die etherische vlakten. Ik had ze net gestofzuigd.
Je wordt ontmaagd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef semexo het volgende:
Donderdag 20 januari om 16:00 Nederlandse tijd, 17:00 Israelische tijd gaat er een gebeurtenis plaatsvinden die de wereld versteld zal doen staan. Het zal wereldschokkend zijn en een grote verandering teweeg brengen.
De gebeurtenis zal een tik veroorzaken, de etherische vlakten zullen schudden op hun grondvesten.
Who gives a fuck!quote:de etherische vlakten zullen schudden op hun grondvesten.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ah, die postgeschiedenis van TS.
Toch eng om te weten dat dat soort tuig gewoon vrij rondloopt op straat.
ja maar gebeurde dat ook om klokslag 16u? Nederlandsche tijd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef Flammie het volgende:
Het zal me weer benieuwen. Waarschijnlijk gaat de TS morgen het nieuws op fok.nl nalezen en de spannendste gebeurtenis hier posten;;
"ZIE JE WEL!! IK HAD GELIJK"
Elke dag gebeurd er wel iets dat je "schokkend" kan noemen op elke van de 1000001 vormen van interpretatie..
Deze verkapte tvp dus om te kijken wat het nu weer is
Waarom is dat onmogelijk dan? Kijk het nieuws van vandaag maar eens na en make ur pick. vanaf 16:00 En anders google je gewoon voor alle andere nieuwssites etc etcquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar gebeurde dat ook om klokslag 16u? Nederlandsche tijd?
ja er zijn gebeurtenissen genoeg idd. Maar of het ook echt zo schokkend is dat het de wereld zal veranderen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarom is dat onmogelijk dan? Kijk het nieuws van vandaag maar eens na en make ur pick. vanaf 16:00 En anders google je gewoon voor alle andere nieuwssites etc etcHet is te makkelijk gewoon.
Maar goed laten we morgen maar eens afwachten;
ik maak bij deze ook een voorspelling
morgen, 16:00, is de TS teleurgesteld
Dat is maar hoe je het interpreteert. Ik zou er geen al te hoge verwachtingen van hebben iig. Laten we morgen maar eens afwachten. Ik denk dat het zo gaat als ik zeg dat het gaat en dat de TS dat "wereldschokkend" noemt terwijl wij een veel hogere verwachting haddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja er zijn gebeurtenissen genoeg idd. Maar of het ook echt zo schokkend is dat het de wereld zal veranderen...
Ik voorspel een etherische aardbeving van 8,9 op de schaal van bullshit...quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef semexo het volgende:
De gebeurtenis zal een tik veroorzaken, de etherische vlakten zullen schudden op hun grondvesten.
En zo is de TS wederom ingedekt natuurlijk :pquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Bastard het volgende:
Misschien is de vraag.. zal die wereldwijde verandering direct merkbaar zijn?
Volgens de OP zal de wereld versteld staan dus ik neem aan dat het verandering bij iedereen teweeg brengt. Welke verandering eigenlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Bastard het volgende:
Misschien is de vraag.. zal die wereldwijde verandering direct merkbaar zijn?
Mn agenda raakt vol Flammie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zo is de TS wederom ingedekt natuurlijk :p
Bij deze dan;
3 maart 2011, schrijf hem op! Een wereldschokkende gebeurtenis maar ik weet ook niet zeker of het effect direct merkbaar is
Nou, dat hoedje kwam anders goed van pas vanmiddag in de stromende regenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens de OP zal de wereld versteld staan dus ik neem aan dat het verandering bij iedereen teweeg brengt. Welke verandering eigenlijk?
Hoeveel van die (kul)aankondigingen hebben we wel niet gehad de laatste tijd? Ik weiger om morgen voor de zoveelste keer voor jan lul rond te lopen met mn alu-hoedje.
Ok en 24 juni 2011 gaat er ook nog iets superschokkends plaatsvinden.. maar de gevolgen hoeven niet direct merkbaar te zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mn agenda raakt vol Flammie.
Hebben ze daar nu ook al etherische vlakten? Jeez.quote:
Ik ga dan net naar een kennis toe....kan het inderdaad niet wat eerder of laterquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Vraag even of ze het een uurtje verschuiven, zit dan net op de fiets
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef wise het volgende:
Woensdag 19 en donderdag 20 januari 2011 is het IJsselhallencomplex in Zwolle wederom het decor van de jaarlijkse vakbeurs BioVak
Bio, er gaat dus wat gebeuren met BIO
Dit dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
quote:
Neem een ultrahip hoedje en beplak hem van de binnenkant met aluminiumfolie. Niemand die het ziet! Iedereen denkt dat je heel normaal bent terwijl je natuurlijk vet superieur bent omdat jij tenminste niet getroffen word door al die ellendige stralen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoeveel van die (kul)aankondigingen hebben we wel niet gehad de laatste tijd? Ik weiger om morgen voor de zoveelste keer voor jan lul rond te lopen met mn alu-hoedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef UncleScorp het volgende:
16u NL tijd, 17u Israelische tijd ?
Mogen we er dan van uit gaan dat het iets met Israel te maken zal hebben ?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:29 schreef Infection het volgende:
Kan het niet even om 16:30 gebeuren? Dan ben ik namelijk klaar met werken. En om nou te sterven op me werk...![]()
ik doe het elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
TS is dood, gebeurtenis voorbij,slotje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Apotheose het volgende:
wat zie je nog meer in je glazen bol TS? Helloww? Still there?
Heul niet, nog 6 uur voordat we allemaal deaud gaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
TS is dood, gebeurtenis voorbij,slotje.
Mag dat niet een paar dagen later? Wil mijn verjaardag nog 1 keer meemakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef _Led_ het volgende:
Oh, een tik....
Ik wacht nog even op 22 februari, dan wordt er een krak veroorzaakt, da's even heel wat hoger op de etherische en spirituele schaal.
Wat boeit dat? Reageerde alleen op _Led_ omdat het 2 dagen scheelt qua datum.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Skonk het volgende:
Haha goede grap rats ook nog niemand heeft die gemaakt hahahahahahaha
Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kroketvulling het volgende:
Nog 4 uur mensen! Geniet nog maar goed van je lunch.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.
Goed idee! Waarom gezond doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.
Ja, mag best een uitgebreide zijn he? Op de lijn hoeven we niet meer te letten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kroketvulling het volgende:
Nog 4 uur mensen! Geniet nog maar goed van je lunch.
Mietje! Ik ga bovenop het kantoorgebouw staan om lachend en brullend a la Woody Harrelson in 2012 de dood in de ogen te kijken en te omarmen.quote:
Wat nou 2012...open je ogen!!!!!!....het is over 3 uur en een kwartier alquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Mietje! Ik ga bovenop het kantoorgebouw staan om lachend en brullend a la Woody Harrelson in 2012 de dood in de ogen te kijken en te omarmen.
Misschien was het wel een serieuze vraag ipv een grap. Daarnaast je kan er ook gewoon overheen lezen als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Skonk het volgende:
Je mag best een grap nog een keer maken maar die grap is al 5 keer gemaakt in dit topic dus misschien is jouw wereld wel heel somber dat je dat grappig blijft vinden
hehe alleen maar BNW en TRU, mooie vent moet dat zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
En jij denkt dat de 5de dimensie zich daar door tegen laat houden als ie een ik uitdeeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Michielos het volgende:
Ey mannen, ik zit nu 10m onder de grond in een selfmade bunker. Ik bedoel , je weet maar nooit he;)
Wat een egoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat de 5de dimensie zich daar door tegen laat houden als ie een ik uitdeelt
Dat zou ik wel willen, maar ja, ik ben Aziaat weet je.quote:
Goed idee. Als je dan toch moet gaan, ga dan in stijl!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ga maar eens een lekkere baguette maken en mijn mooiste kleren aandoen.
Nou, wat is de zin van wol halen als je maar 2 en half uur hebt om er wat mee te doen? Ja, dat is geld weggooienquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef trovey het volgende:
Heeft het nog zin dat ik nog wat breiwol op ga halen nu of is dat geld weggooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |