Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kroketvulling het volgende:
Nog 4 uur mensen! Geniet nog maar goed van je lunch.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.
Goed idee! Waarom gezond doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb expres een frikandelbroodje gehaald. Warm.
Ja, mag best een uitgebreide zijn he? Op de lijn hoeven we niet meer te letten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Kroketvulling het volgende:
Nog 4 uur mensen! Geniet nog maar goed van je lunch.
Mietje! Ik ga bovenop het kantoorgebouw staan om lachend en brullend a la Woody Harrelson in 2012 de dood in de ogen te kijken en te omarmen.quote:
Wat nou 2012...open je ogen!!!!!!....het is over 3 uur en een kwartier alquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Mietje! Ik ga bovenop het kantoorgebouw staan om lachend en brullend a la Woody Harrelson in 2012 de dood in de ogen te kijken en te omarmen.
Misschien was het wel een serieuze vraag ipv een grap. Daarnaast je kan er ook gewoon overheen lezen als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Skonk het volgende:
Je mag best een grap nog een keer maken maar die grap is al 5 keer gemaakt in dit topic dus misschien is jouw wereld wel heel somber dat je dat grappig blijft vinden
hehe alleen maar BNW en TRU, mooie vent moet dat zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ah, die postgeschiedenis van TS.
Toch eng om te weten dat dat soort tuig gewoon vrij rondloopt op straat.
En jij denkt dat de 5de dimensie zich daar door tegen laat houden als ie een ik uitdeeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Michielos het volgende:
Ey mannen, ik zit nu 10m onder de grond in een selfmade bunker. Ik bedoel , je weet maar nooit he;)
Wat een egoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat de 5de dimensie zich daar door tegen laat houden als ie een ik uitdeelt
Dat zou ik wel willen, maar ja, ik ben Aziaat weet je.quote:
Goed idee. Als je dan toch moet gaan, ga dan in stijl!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ga maar eens een lekkere baguette maken en mijn mooiste kleren aandoen.
Nou, wat is de zin van wol halen als je maar 2 en half uur hebt om er wat mee te doen? Ja, dat is geld weggooienquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef trovey het volgende:
Heeft het nog zin dat ik nog wat breiwol op ga halen nu of is dat geld weggooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |