Hoedefuck kwam ik daar nou weer bij dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Android 2.2.1 (Gingerbread)![]()
![]()
Het is toch echt Froyo met een minor update
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Kies is ook al "already the latest version".
1.5.3.10093_82
http://org.downloadcenter(...)2.0.0.11011_16_5.exequote:
Thanks, logisch natuurlijk dat et ook zonder dat programma wel te updaten is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://org.downloadcenter(...)2.0.0.11011_16_5.exe
Dat is de nieuwste. Wel eerst de oude verwijderen.
Dat kan je proberen misshcien helpt dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef exile79 het volgende:
Neeee, dat méen je niet! Daar heb ik toch geen zin in, damn. Eerst even eten hoor, xp opstarten en dan maar eens weer voor gaan zitten. Kan ik ook factory reset doen via cwm?
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Succes, ik ga binnenkort een andere telefoon kopen denk ik
Want?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Succes, ik ga binnenkort een andere telefoon kopen denk ik
Mis toch wel heel erg een flits,...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Luco het volgende:
De enige hier die nog Darkyy gebruikt is Exile. Zowel Pino, als Kandijfijn als ik zijn overgestapt op Doc's ROMKitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop