Dragan wil ook een tosti!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er nogHad nog twee tosti's bij gemaakt.
Nu echt weg, doeiiiii
Uuh ik heb hier nog wel een harde schijf inc bracket maar die wil ik liever nog zelf houden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef m113 het volgende:
heeft iemand nog een harde schijf te koop?
van roc dikkers of roc gieterij
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat zei ik niet, quoteverneukster
fipohunterquote:
Henrikequote:
spring voor twente, spring voor twente heujquote:
wat voor 1?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, maar eens een mailtje gestuurd voor een motor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd tot nu toe
hoezo dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit gaat een héél rustig ToF avondje worden.
Dat is te combineren met ToFquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iedereen voetbal kijkt.
heb eerste kwartier niet gezien en 2e kwartier niet ongelovelijk onmeunig zitten kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij het een leuke eerste helft?
Gezellig hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is te combineren met ToF![]()
Terminator oog?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gezellig hoormaar straks mis je een belangrijk doelpunt omdat je naar je phone kijkt.
met je terminator oog![]()
Ja die camera lens waar we het gister over hadden.quote:
Word dat niet te zwaar, samen met die kutpipo óp de laptop zitten?quote:En ik zit nu gewoon op de laptop![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die camera lens waar we het gister over hadden.
[..]
Ooja, jij hebt een hekel aan die clown hequote:Word dat niet te zwaar, samen met die kutpipo óp de laptop zitten?
Het is een supersarcastische smiley die in ToF veel te vaak ten onrechte wordt geplaatst.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ooja, jij hebt een hekel aan die clown he
Ik zie 'm als clown na een niet al te serieuze postquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een supersarcastische smiley die in ToF veel te vaak ten onrechte wordt geplaatst.
Of jullie weten niet waar die smiley voor staat, dat kan ook.
KOM OP HERACLESquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
joajoa wel terecht. ook wel mooie doelpuntjes
ÜBERquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef haakon het volgende:
hoe vet is dit
http://www.dumpert.nl/med(...)e_age_4_trailer.html
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef haakon het volgende:
hoe vet is dit
http://www.dumpert.nl/med(...)e_age_4_trailer.html
Gezellig toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, Twente zit weer in onze nek te hijgen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko blust het wel met zn tranen.
quote:
ja, mooi oniequote:
Ik ben wijselijk uit de buurt geblevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Teun, nog commentaar gehad op je photoshop van laatst?
ah, uitstekende keuzequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben wijselijk uit de buurt gebleven
Je hebt 'm toch wel van de fiets afgetrapt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef norich het volgende:
oh wat ik vanmiddag meemaakte..
ik fietste door de stad, komt er opeens zo'n 12 jarig jochie naast me fietsen, hij zo; eeeeeey dushiiii.![]()
ik had echt zoiets van: ROT OP
Tuurlijk. BAM. KAPOT!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel van de fiets afgetrapt?
Goedquote:
Je trapte hem niet van zn fiets af schoot niet per ongeluk expres uit met je been?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef norich het volgende:
ik fietste door de stad, komt er opeens zo'n 12 jarig jochie naast me fietsen, hij zo; eeeeeey dushiiii.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef norich het volgende:
waarom niet die wasknijpers weggooien en dan een heel stel dezelfde halen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedTot voor kort.. ik moet zo de was ophangen en dat is kut met mn wasknijpers-op-kleur-tic en andere perfectie.
[..]
Je trapte hem niet van zn fiets af schoot niet per ongeluk expres uit met je been?
was ophangen is leuker dan het opvouwen/strijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedTot voor kort.. ik moet zo de was ophangen en dat is kut met mn wasknijpers-op-kleur-tic en andere perfectie.
[..]
Je trapte hem niet van zn fiets af schoot niet per ongeluk expres uit met je been?
Ik heb vaker houten wasknijpers gekocht maar die draaiden al snel uitelkaar. Geen idee hoe bajesklanten die dingen in elkaar zetten want mij lukt het echt niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom niet die wasknijpers weggooien en dan een heel stel dezelfde halen?
Was strijken doe ik vrijwel nooitquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef norich het volgende:
[..]
was ophangen is leuker dan het opvouwen/strijken
en nee ik had geen eens mogelijkheid iets te doen.. hij ging al snel een andere kant op gelukkig
*kuch*quote:
Ik zak nog liever door de vloer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nog na te genieten van Janko (nee, Markooo, nee, niet zo)
Nu ff Nazi Hunters kiekn
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ!
Ben je zo zwaar danquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zak nog liever door de vloer.
Dus een paar van deze naar binnenwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee, maar met een paar extra gewichten moet het lukken.
Heeft geen effect. Van junkfood en snoep kom ik geen gram aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus een paar van deze naar binnen werken
[ afbeelding ]
Had ik vroeger ook, maar door leeftijd kom je wel aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heeft geen effect. Van junkfood en snoep kom ik geen gram aan.Raar maar waar.
Ze zeggen van wel he. Ik ben eigenlijk wel tevreden met mn figuurtje dus laat ik het maar zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook, maar door leeftijd kom je wel aan
Damn, dat ziet er goed uit...quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus een paar van deze naar binnenwerken
[ afbeelding ]
...en de HTC hč!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Astrid, elke morgen weer kijk ik uit naar jouw geklaag over het OV
Ik had al door dat ik een bepaald ritme miste in de ochtendquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weird want ik post niet eens elke ochtendquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Te veel...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets geen last hier, wat heb je met het toestel dan?
Dat was ik nog even vergeten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze klaagt nooit dat ze gisteren "maar" 5 orgasmes heeft gehad...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat was ik nog even vergeten.
voortaan beter je best doen. ik wil er minstens 10
Als je je etens vislucht maar bij je houdtquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga m'n best doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Dat is inderdaad RUK, maar dat kan met iedere telefoon van iedere fabrikant gebeuren, geen enkele fabrikant heeft een fatsoenlijke service (Als klant gezien dan hé).quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef Assiej het volgende:
Te veel...
1e toestel had ik precies 2 weken, toen een nieuw toestel gekregen..
daar een update van gedaan die uitgevoerd moest worden, toen fabrieksinstellingen moeten doen, toen weer problemen, nu weer fabrieksinstellingen gedaan.. 2x gebeld naar de klantenservice, waarvan 1x mis is gegaan met mijn reparatie inboeken want ik wacht al een week op antwoord terwijl mij is vertelt dat ik tussen 2/3 dagen een telefoontje zou krijgen, over de 20 mails naar de klantenservice
en nu vanavond wordt hij dan eindelijk opgehaald voor reparatie.
en mijn rubberen hoesje die ik had was gaan lubberen + nogal irritant voor de telefoon
die opgestuurd en nieuwe gekregen.
Leuk zo'n nieuwe telefoon
Bel Basta! Die weten er altijd raad mee, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is inderdaad RUK, maar dat kan met iedere telefoon van iedere fabrikant gebeuren, geen enkele fabrikant heeft een fatsoenlijke service (Als klant gezien dan hé).
Je kunt natuurlijk ook zelf een paar kuup zand voor de ingang dumpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef haakon het volgende:
Bel Basta! Die weten er altijd raad mee, toch?
Die lui die Mobistar voor de gek hielden etc
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Hallo.Zijn we er allemaal weer?
Die lui zijn goed bezig daar, vooral sinds die nieuwe zaak, nu lijkt het ook nog wat ipv dat kraakpand van eerstquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Theresa was weer ouderwets goed
Lui hebben me toch geniale satésaus
Ja echt schijt..quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is inderdaad RUK, maar dat kan met iedere telefoon van iedere fabrikant gebeuren, geen enkele fabrikant heeft een fatsoenlijke service (Als klant gezien dan hé).
Die was echt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Bel Basta! Die weten er altijd raad mee, toch?
Die lui die Mobistar voor de gek hielden etc
Zal wel weer iemand van 'ver' zijn en kunnen ze eerder thuis zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Assiej het volgende:
Ja echt schijt..
Word ik net gebeld of ik op adres ben want dan kan hij de telefoon halen
stel mongolen, ik spreek toch niet voor niets een tijd af van 5 uur tot 9!!! KOEKOEK
Ja dat sowieso, ik zei al dan moet je naar enschede komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zal wel weer iemand van 'ver' zijn en kunnen ze eerder thuis zijn.
Wees blij dat hij sowieso komt vandaagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:28 schreef Assiej het volgende:
Ja dat sowieso, ik zei al dan moet je naar enschede komen
Ja nee dat wou hij dan ook weer niet want hij kon wel even tussendoor adressen doen want hij was nou in Oldenzaal.....
Wedden dat ie straks weer te vroeg is
Moet ik blij zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees blij dat hij sowieso komt vandaag.
Blij is misschien niet helemaal het goede woordquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Assiej het volgende:
Moet ik blij zijn?
Als ik al een week loop te wachten? door hun fout?
Ze zorgen maar dat ze het oplossen .. ik heb dat ding nu al vanaf 18 nov.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blij is misschien niet helemaal het goede woord.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef haakon het volgende:
Loop ik net in de mediamarkt, kijk ik bij de films, staat in een keer Ruiz naast me en Rosales achter me
Doen die lui gewoon boodschappenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef haakon het volgende:
Loop ik net in de mediamarkt, kijk ik bij de films, staat in een keer Ruiz naast me en Rosales achter me
Ja donders fijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:23 schreef Assiej het volgende:
whoee zelfs bekende nederlanders in enschede, wow
hoe smaakte je eten Machiel?
je maakt me jaloers.
heb je ook wel backup gemaakt van de data die je op had?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Assiej het volgende:
Om nu even te klagen
Telefoon is opgehaald half uur terug
voor die tijd even foto's gemaakt![]()
net op tied mien jongs
quote:
Nein, was ook niet nodig want dat heb ik ook niet gedaan met fabrieksinstellingen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
heb je ook wel backup gemaakt van de data die je op had?
Ahh lekkerrquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja donders fijnHad vanmiddag om 12uur ook al een broodje doner gehad
waar en wat voor werk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef haakon het volgende:
morgen een gesprek, misschien voor parttime werk
sorry heb nog een bak bami in de koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gaat er vanaamd naar de mac?
ik heb hier van die vieze pasta rotzooi gehad die m'n maag niet vulde
dan laat je die staan voor morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
sorry heb nog een bak bami in de koelkast
gisteren al wat spul heengebracht, karton op de vloeren gelegd en wat fittingen+lampen opgehangen... morgenavond voor het eerst zelf echt bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Gefeliciteerd Remco
dus nu druk aan de gang?
Moet je nagaan, deel 1 was al niet eng.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Net Paranormal Activity 2 gezien..wat een flut einde. Eerste deel was veel enger.
Feli Remcoquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[me=ReMcOrE] is sinds gisteren huiseigenaar
[/me]
goedenavond
Vond ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef haakon het volgende:
[..]
Moet je nagaan, deel 1 was al niet eng.
geen tijd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan laat je die staan voor morgen
gefeliciteerd dude!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[/me]
goedenavond
GEFELICITEEEEEEERDquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[/me]
goedenavond
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEERD
Wanneer bier drinken?
AFTER BIJ REMCO!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[/me]
goedenavond
Congratzquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[/me]
goedenavond
Hey San!quote:
Arme Remco. Housewarming in de schuur lijkt me een beter plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik ben misselijk van de lahmacun. Ding was supergroot maar zo lekker dat ik alles heb opgegeten.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moest wel ff wennen aan die rem trouwensIn mijn auto trap ik hem iets in en dan merk je dat meteen, in de auto van Nicole moet je hem echt helemaal intrappen... stond net op tijd stil voor een stoplicht. Gelukkig ook maar, want er reed polizei achter me
dat is ook altijd wel goed weg te krijgen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben misselijk van de lahmacun. Ding was supergroot maar zo lekker dat ik alles heb opgegeten.
Moet je wel naar een andere gaan. Drive is dicht..quote:
hoezo dattan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je wel naar een andere gaan. Drive is dicht..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
Politiecontrole verdwijntruc:
"Hallo, ik ben van <insert willekeurig nieuwsmedium>."
5 minuten later waren ze alweer gevlogen![]()
[ afbeelding ]
Boefjequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
Politiecontrole verdwijntruc:
"Hallo, ik ben van <insert willekeurig nieuwsmedium>."
5 minuten later waren ze alweer gevlogen![]()
[ afbeelding ]
ah, okequote:
Deldensestraat in Goor. Maar ze controleren vanavond in heel Twente! Dit is echt een weg waar ik normaal gesproken 80 rijd, maar door een langzame automobilist voor mij reed ik ook langzaam, en ondertussen Twitter checken of er nog iets te beleven viel. Toen ik de politie zag meteen mijn mobiel aan de kant gedaanquote:
daar worden mensen idd boos als je er 50 gaat rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deldensestraat in Goor. Maar ze controleren vanavond in heel Twente! Dit is echt een weg waar ik normaal gesproken 80 rijd, maar door een langzame automobilist voor mij reed ik ook langzaam, en ondertussen Twitter checken of er nog iets te beleven viel. Toen ik de politie zag meteen mijn mobiel aan de kant gedaan
Vroeger stonden de borden van de bebouwde kom op de plek waar nu de controle werd gehouden, toen was het nog reëel, maar de huidige situatie slaat helemaal nergens op. Doe dan op z'n minst 70 km/u of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
daar worden mensen idd boos als je er 50 gaat rijdenweg nodig ook uit voor 80
mooie weg is dat!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deldensestraat in Goor. Maar ze controleren vanavond in heel Twente! Dit is echt een weg waar ik normaal gesproken 80 rijd, maar door een langzame automobilist voor mij reed ik ook langzaam, en ondertussen Twitter checken of er nog iets te beleven viel. Toen ik de politie zag meteen mijn mobiel aan de kant gedaan
is niet van mij hoorquote:
akraquote:
Zulke wegen heb je hier ook om het dorp lopen, ziet er minstens uit als een 70-weg, maar je mag er maar 50quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
[..]
daar worden mensen idd boos als je er 50 gaat rijdenweg nodig ook uit voor 80
wordt tijd dat je er eentje kooptquote:
die is idd vervelend. En als je dan 50 rijdt gaan ze lopen drukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke wegen heb je hier ook om het dorp lopen, ziet er minstens uit als een 70-weg, maar je mag er maar 50
joah, heb nog geen mail terug. ben nu beetje aan 't rondkijken op marktplaatsquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef omearos het volgende:
[..]
wordt tijd dat je er eentje koopt
jup, 's ochtends vroeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang de wouten er niet staan kun je er mooi knap'n
nee, helaas.quote:
David \m/quote:
Pleur je er een andere rom op. Weet niet of het mogelijk is bij die aifoonquote:
Met je moeder?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEERD
Wanneer bier drinken?
dank, danken geen idee wanneer de housewarming isquote:
de after van wat?quote:
quote:
dankje!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Arme Remco. Housewarming in de schuur lijkt me een beter plan.dan is het goed, dan hoeven jullie niet in de schuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje, zeker goed voor elkaar nuquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
vnoamd opbak moaltiet van de Cdoezend. bun benieuwd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd eardappeln met worst en spinazie
Had justin het ook al over jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
godver moet ik de nieuwe msn installeren.
ik krijg elke dag die melding dat er een update beschikbaar isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Had ik vandaag ook last van inderdaad. Nieuwe msn kan niet geďnstalleerd worden op mijn laptop, en heb van meerdere mensen al gehoord dat de installatie steeds kuren vertoond. Maar heb de oude er helemaal afgegooid en opnieuw erop gezet.. Klaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is juist fijn gek!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat is inderdaad wel fijn, als hij tenminste gewoon functioneertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Is juist fijn gek!
Eindelijk weer linkjes klikken ipv kopieren+plakken
doe maar niet, die is echt 3 keer ruk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik herstel mijn vraag; iemand enig idee hoe ik die melding weg kan krijgen zonder MSN helemaal te moeten verwijderen?quote:
Niet, volgens mij. En bij mij werkt ie primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herstel mijn vraag; iemand enig idee hoe ik die melding weg kan krijgen zonder MSN helemaal te moeten verwijderen?
Wat jij hebt heb ik dus ook gehad, zoals ik hierboven al postte..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, heb nu een oude versie (in het Engels) en die doet prima
alleen, zoals Machiel zegt, kun je niet klikken op links in een gespreksvenster...
je hebt 2011 eraf gegooid, opnieuw geďnstalleerd en toen werkte het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat jij hebt heb ik dus ook gehad, zoals ik hierboven al postte..
De versie van nu eraf gooien, dezelfde versie weer opnieuw installeren, en voilá!
Nee, niet 2011.. Die wil niet eens installeren op mijn pc, zoals ik ook al zei in die post.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt 2011 eraf gegooid, opnieuw geďnstalleerd en toen werkte het?
maar hoe bedoel je "De versie van nu eraf gooien, dezelfde versie weer opnieuw installeren" dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet 2011.. Die wil niet eens installeren op mijn pc, zoals ik ook al zei in die post.
Jij krijgt toch steeds meldingen van dat er een update beschikbaar is? Dat is die 2011 versie. Dus je hebt een oudere versie. Die versie dus eraf gooien, en die oudere versie ook weer opnieuw installeren. Dan heb je die meldingen niet meer en gaat ie niet moeilijk doen. En 2011 is een kutversie, dus ik raad je sterk af om die te installerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoe bedoel je "De versie van nu eraf gooien, dezelfde versie weer opnieuw installeren" dan?
inderdaad, 2011 is bagger. denk dat ik ook maar een oudere versie terug ga plaatsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij krijgt toch steeds meldingen van dat er een update beschikbaar is? Dat is die 2011 versie. Dus je hebt een oudere versie. Die versie dus eraf gooien, en die oudere versie ook weer opnieuw installeren. Dan heb je die meldingen niet meer en gaat ie niet moeilijk doen. En 2011 is een kutversie, dus ik raad je sterk af om die te installeren
Wat voor een pizza?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks pizza
Hoe heerschend is dat
Bohhhhhhhhhhhhquote:
Niet mijn dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |