Dragan wil ook een tosti!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben er nogHad nog twee tosti's bij gemaakt.
Nu echt weg, doeiiiii
Uuh ik heb hier nog wel een harde schijf inc bracket maar die wil ik liever nog zelf houden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef m113 het volgende:
heeft iemand nog een harde schijf te koop?
van roc dikkers of roc gieterij
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat zei ik niet, quoteverneukster
fipohunterquote:
Henrikequote:
spring voor twente, spring voor twente heujquote:
wat voor 1?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, maar eens een mailtje gestuurd voor een motor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd tot nu toe
hoezo dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit gaat een héél rustig ToF avondje worden.
Dat is te combineren met ToFquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iedereen voetbal kijkt.
heb eerste kwartier niet gezien en 2e kwartier niet ongelovelijk onmeunig zitten kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij het een leuke eerste helft?
Gezellig hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is te combineren met ToF![]()
Terminator oog?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gezellig hoormaar straks mis je een belangrijk doelpunt omdat je naar je phone kijkt.
met je terminator oog![]()
Ja die camera lens waar we het gister over hadden.quote:
Word dat niet te zwaar, samen met die kutpipo óp de laptop zitten?quote:En ik zit nu gewoon op de laptop![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja die camera lens waar we het gister over hadden.
[..]
Ooja, jij hebt een hekel aan die clown hequote:Word dat niet te zwaar, samen met die kutpipo óp de laptop zitten?
Het is een supersarcastische smiley die in ToF veel te vaak ten onrechte wordt geplaatst.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Ooja, jij hebt een hekel aan die clown he
Ik zie 'm als clown na een niet al te serieuze postquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is een supersarcastische smiley die in ToF veel te vaak ten onrechte wordt geplaatst.
Of jullie weten niet waar die smiley voor staat, dat kan ook.
KOM OP HERACLESquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
joajoa wel terecht. ook wel mooie doelpuntjes
ÜBERquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef haakon het volgende:
hoe vet is dit
http://www.dumpert.nl/med(...)e_age_4_trailer.html
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef haakon het volgende:
hoe vet is dit
http://www.dumpert.nl/med(...)e_age_4_trailer.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |